Menettekö tänä vuonna kansalaisopiston kursseille? Mille?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Neljättä vuotta peräkkäin saksan kursseille.
Onko hyvää opetusta? Ap
En. Olen työtön eli ei ole varaa. Töissä ollessakaan en mene, koska silloin ei ole aikaa. Toisaalta jos nyt työttömänä menen, voi olla että työllistyn ja sit menee rahat ja kurssi hukkaan :(
Tuskin pääsen haluamilleni käsittökursseille, ovat aina täynnä vaikka olisi heti kyttäämässä
Menen puutyökurssille. Tarkoituksena on tehdä ruumisarkku. Itselle. Naantalin kansalaisopistossa.
Aloitan ranskan uudestaan. Luin sitä lukiossa, mutta lopetin kesken kun ei ollut aikaa. Siitä ois nyt sitten työelämässä hyötyä, jos vois sanoa että osaan kunnolla edes alkeet eikä vaan, että opiskelin joskus mutta en muista mitään.
Ei kannata mennä mihinkään kurssille. YouTubessa voi opiskella ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä mihinkään kurssille. YouTubessa voi opiskella ilmaiseksi.
Ihan eri asia nysvätä yksin jollain tietokoneella, kun opetella porukassa kurssilla. Toki jos ei halua sosialisoida ni sit.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen työtön eli ei ole varaa. Töissä ollessakaan en mene, koska silloin ei ole aikaa. Toisaalta jos nyt työttömänä menen, voi olla että työllistyn ja sit menee rahat ja kurssi hukkaan :(
Ai, meidän kunnassa työttömät pääsevät ilmaiseksi opistojen kursseille. Oletko ottanut selvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, meidän kunnassa työttömät pääsevät ilmaiseksi opistojen kursseille. Oletko ottanut selvää?
Oon. On joku -30% alennettu hinta työttömille
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä saamattomia luusereita. Tekosyitä kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvää opetusta? Ap
Joo on oikein semmoinen kunnon "vanhan kansan saksanope", siis perusteellinen ja tarkka. Vaikkakin mukava, kun meidän aikuisten kanssa ei tarvitse nipottaa. Oletettavasti saattaisi olla eläkkeellä jo, ikänsä puolesta siis.
Sain paikan puutyökurssilta. Mukavaa päästä nikkaroimaan.
Eläkkeellä ei ole varaa mennä, linja-autolla ei pääse ja taksiin ei ole varaa. Sama pätee myös uimahalliin jne. Näin on .Terv Seinäjoki.
Vierailija kirjoitti:
Et tee mitään mun tiedolla menemisiini
Keskustelupalsta tämä on. Kommenttisi jälkeen nälvimispalsta?
Iloista kesäaamua !
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeellä ei ole varaa mennä, linja-autolla ei pääse ja taksiin ei ole varaa. Sama pätee myös uimahalliin jne. Näin on .Terv Seinäjoki.
https://uusi.opistopalvelut.fi/seinajoki/fi/?q=teachingformat%3A2%20tea…
siellä on etäopetustakin, työttömille alennusta jne.
Nuo alennukset! Kurssit vuosi noin 120e, eli niistä huolimatta, ainakin taidealan kurssit, joille mieli tekisi. Taksit siihen päälle noin 40e per viikko= ei onnistu. Lääkekatto täytyy kohta ja vuokra nousi, kävellä ei voi kun on huonot jalta jne. Oikeesti miten vaikeaa on ymmärtää ettei kaikilla yksinkertaisesti ole varaa mihinkään ja kaikki eivät ole fyysisesti terveitä, silti mieli hyötyisi kursseista. Joskus olen haaveillut että joku srk tarjaisi muutakin kuin kahviaamiaisia.
Vierailija kirjoitti:
niitä on enemmän illalla!