Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivona kun olin yötä ystävättären luona

Vierailija
02.08.2015 |

Mies oli eilen kavereiden kanssa ulkona. Päätin sitten itsekin mennä kun pääsin töistä. Sanoin miehelle että ilmoittelee itsestään, että onko tulossa yöksi minun luo vai tulenko minä sinne. No, ei kuulunut miehestä mitään. Lähdin naapurikaupunkiin kaverin luo ja mentiin baariin. Kun mies ei ilmoittanut mitään, pistin viestiä jossa kerroin jääväni kaverini sohvalle nukkumaan. Vastasi "Joo jää vaan." Puoli viiden aikaan aamuyöstä tuli viesti "Me keskustellaan vielä tästä asiasta.". En ymmärrä mistä mies on vihainen. Alkaa tosissaan ärsyttää kun mies on tuommoinen mielensä pahoittaja. Tiedän, että mies ei tykkää kaveristani, koska hän on aika... kevytkenkäinen ja alkoholiin menevä. Pelkää aina että lähden "pahoille teille" kun olen tämän kaverini seurassa. En ole koskaan mennyt mukaan mihinkään tyhmyyksiin. Mies pelkää että petän häntä kun olen tämän ystäväni seurassa. En kyllä ala hylkäämään kavereitani vain koska mies ei nyt satu pitämään heistä. Miten saisin miehen ymmärtämään, ettei hän voi kontrolloida noin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:55"]

Mies oli eilen kavereiden kanssa ulkona. Päätin sitten itsekin mennä kun pääsin töistä. Sanoin miehelle että ilmoittelee itsestään, että onko tulossa yöksi minun luo vai tulenko minä sinne. No, ei kuulunut miehestä mitään. Lähdin naapurikaupunkiin kaverin luo ja mentiin baariin. Kun mies ei ilmoittanut mitään, pistin viestiä jossa kerroin jääväni kaverini sohvalle nukkumaan. Vastasi "Joo jää vaan." Puoli viiden aikaan aamuyöstä tuli viesti "Me keskustellaan vielä tästä asiasta.". En ymmärrä mistä mies on vihainen. Alkaa tosissaan ärsyttää kun mies on tuommoinen mielensä pahoittaja. Tiedän, että mies ei tykkää kaveristani, koska hän on aika... kevytkenkäinen ja alkoholiin menevä. Pelkää aina että lähden "pahoille teille" kun olen tämän kaverini seurassa. En ole koskaan mennyt mukaan mihinkään tyhmyyksiin. Mies pelkää että petän häntä kun olen tämän ystäväni seurassa. En kyllä ala hylkäämään kavereitani vain koska mies ei nyt satu pitämään heistä. Miten saisin miehen ymmärtämään, ettei hän voi kontrolloida noin?

[/quote]

Ole iloinen, että mies haluaa keskustella kanssassi. Täällä usein valitetaan kun miehet eivät keskustele mistään...

Vierailija
22/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me keskustellaan vielä tästä asiasta."

Melkein sanasta sanaan noin muistan äitini uhitelleen, kun kohelsin itseni teininä kännissä kotiin. En kyllä aikuisiällä katselisi enää moista holhoamista, varsinkaan miesystävältä. Taitaa olla kontrolloiva ja aika kpää äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään terveeltä teidän suhde.

Vierailija
24/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jätäpä sitten heti alkuunsa tuollainen uhoaja-marttyyri. Tai koittaa vielä sekin päivä, että saat turpaasi, kun palaat joltain "reissultasi".

Vierailija
25/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se rauhottui. Oli vihainen lähinnä siitä, etten ilmoittanut lähteväni toiseen kaupunkiin ja jääväni sinne yöksi. Ei niinkään siitä, että olin tämän ktseisen kaverin kanssa, vaikka vähän siitäkin. Juteltiin siitä miksei mies vastaa viesteihin. Sanoi että kun hänellä piippaa useampi whatsapp-ryhmäkeskustelu lähes taukoamatta, niin ei jaksa aina tarkistaa puhelinta kun piippaa joka tapauksessa koko ajan. Että jos multa tulee viesti välissä, niin ei välttämättä huomaa. Ja sitten vetosi siihen että on mies. No joo, ei jaksa vaahdota mistään tekstareista. - Ap