Käärijä on villinnyt kaikki - Lemmikkikaneille on leikattu pottatukkia ja päiväkotien äitienpäiväaamiaisella kirkassilmäiset lapset laulavat kuinka kaatavat päällensä samppanjaa
Tälläistä menoa Suomessa 2023 ja harmillista kyllä Käärijä on kaupallistettu itse artistin ohi:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1ab5cb55-a544-49f0-be7d-cc4b9f…
Kaiken huipuksi koirillekin on puettu bolerot eivätkä ne olleet innoissaan asiasta:
Kommentit (32)
Älä ole ilonpilaaja ja ankeuttaja. Kerrankin Suomessa saa juhlia riemulla ja olla iloisia karnevaali tunnelmissa kun kaikki muut juhlat ovat täällä yleensä ankeita, arkisia, elottomia ja ilottomia.
Ihanan pirteitä ja iloisia päiväkoti-ikäisiä ilahduttamassa äitejään äitienpäivänä kun valvovat tänään puol kolmeen asti Euroviisuja katsoen
Ei mua ainakaan ilahduta tuollainen juntti ja lapsellinen käärijä, ei ihme että Suomessa menee huonosti, kun ihmisten keskittymiskyky on junttien ohjelmassa.
Käy sääliksi kaneja ja lemmikkejä, varsinkin ulkomailla. Eilen uutisissa joku riehuja ulkomailla omasi samanlaiset hiukset, olikohan UK:ssa ja poliisit menivät paikanpäälle. Ei ollut siis suomalainen.
Suomessa ei koskaan saa juhlia, olla iloisia ja pitää karnevaalijuhli. Ja nyt kun kun kerrankin Suomi on voittamassa Euroviisut ja koko kansa on valmis hyppäämään suihkulähteeseen pulikoimaan niin AP kaltaiset ankeuttajat ovat heti pilaamassa koko ilon.
Mua ei ole mitkään köyrijät villinneet kyllä pätkääkään.
Minulla ei ole Käärijää vastaan mitään, mutta säälitää tuollaiset massahypen mukana menevät hölmöt. Kohta on taas joku muu turha villitys ja perästä vedettävät seuraavat mukana.
Lapsille on tärkeää kertoa alkoholin ja kaalimatojen iloisesta maailmasta sekä hassuheinästä.
Minua vituttaa nämä ainaiset samat jääkiekko juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole Käärijää vastaan mitään, mutta säälitää tuollaiset massahypen mukana menevät hölmöt. Kohta on taas joku muu turha villitys ja perästä vedettävät seuraavat mukana.
Eikä mene kauaa kun kohta itkevät lehdessä ettei vihreät bolerot mene kirpparilla kaupaksi. Samaa nähtiin esim huoavanne villityksen kanssa kun ihmiset hamstradi vanteita, mutta vain osa tuli niitä käyttäneeksi ja kun villitys loppui niin kukaan ei halunnut ostaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä,oksettavaa tuollainen superhypetys ja kaupallinen pska, kohta tämäkin villitys on ohi ja ihmiset itkee ettei varaa ostaa ruokaa kun kaikkea käärijäpskaa ostettu.
Ihmettelen tätä suurta ennakkohypetystä ja voitonvarmuutta.
Ap ei ole mikään suomalainen vaan pelkkä impostori ja luopio, maanpetturi. Aito ja oikea suomalainen kannustaa ja tukee omaa viisuehdoksataan henkeen ja vereen koko sydämellään ja on mukana humussa.
Tämä jääkiekko hypetys naurettavinta onkin.
Minua ihmetyttää se että ihmiset itkee ettei Suomessa ole muita karnevaalijuhlia kuin tämä Käärijän fanitus. Mitä sitten on vappu? Entä pääsiäinen? Joulu? Juhannus? Halloween ja Kekri? Opiskelijoiden Penkkarit? Pride kulkueet?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole mikään suomalainen vaan pelkkä impostori ja luopio, maanpetturi. Aito ja oikea suomalainen kannustaa ja tukee omaa viisuehdoksataan henkeen ja vereen koko sydämellään ja on mukana humussa.
Naurattaa että te juntit ette edes tiedä mikä maanpetturi sana tarkoittaa,jos ei halua hypettää junttia ohjelmaa= luopio,maanpetturi, jos et hypetä teinitasoon jäänyttä marinia=luopio,maanpetturi, jos et hypetä jääkiekkoa=luopio,maanpetturi.
Ei todellakaan tarvitse ihmetellä miksi suomessa menee niin huonosti kun ihmisten aivotoiminta keskittyy kiljumiseen,huutamiseen ja aivottomaan karjumiseen kun joku lapsellinen miesaikuinen esiintyy ja edustaa Suomea:D ihmisiä kiinnostaa ylipäätänsäkin vaan aivottomien junttiohjelmien ja esiintyjien seuraaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä jääkiekko hypetys naurettavinta onkin.
Mielummin jääkiekko kuin miesaikuisen hypetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että te juntit ette edes tiedä mikä maanpetturi sana tarkoittaa,jos ei halua hypettää junttia ohjelmaa= luopio,maanpetturi, jos et hypetä teinitasoon jäänyttä marinia=luopio,maanpetturi, jos et hypetä jääkiekkoa=luopio,maanpetturi.
Ei todellakaan tarvitse ihmetellä miksi suomessa menee niin huonosti kun ihmisten aivotoiminta keskittyy kiljumiseen,huutamiseen ja aivottomaan karjumiseen kun joku lapsellinen miesaikuinen esiintyy ja edustaa Suomea:D ihmisiä kiinnostaa ylipäätänsäkin vaan aivottomien junttiohjelmien ja esiintyjien seuraaminen.
Kyllä omia pitää kannustaa ja tukea täysillä. Vai kuinka monta kertaa Suomi on mielestäsi voittanut Euroviisuissa?
Entäs patsaat poleroissa? Eivät varmasti ole innoissaan