Miespuolinen ikisinkku, näin voit hankkia itsellesi lapsen
Erittäin monella miehellä on nykypäivänä se ongelma, että kukaan nainen ei halua heidän kanssaan parisuhteeseen (koska he ovat esimerkiksi ujoja nörttejä, joilla on huono itsetunto). Siitä huolimatta nämä miehet kuitenkin haluaisivat itselleen jälkikasvua, ja tämä unelma uhkaa jäädä toteutumatta naisten asennevammojen ja itsekkyyden vuoksi. Adoptiotakaan ei yksinäisille miehille myönnetä. On kuitenkin olemassa yksi ratkaisu tähän ongelmaan. Nimittäin se, että mies etsii pultsarinaisen tai vastaavan, jonka hän sitten viettelee harrastamaan seksiä kanssaan. Kun nainen tulee raskaaksi ja synnyttää lapsen, niin mies soittaa välittömästi sossuun ja vaatii itselleen lapsen yksinhuoltajuutta sillä perusteella, että lapsen äiti on rapajuoppo/narkkari. Ja tadaa, mies saa itselleen ikioman lapsen.
Kommentit (7)
Mä voisin ihan hyvin alkaa äidiks tälläsen miehen lapselle. Haluaisin lapsen, mutta miestä ei löydy ja aika käy vähiin. Voidaan harrastaa ehkä jopa ihan oikeaa seksiä jos kemiat kohtaa noin muuten, itsellä kun on silläkin saralla aika hiljaista :D Olen työssäkäyvä niin voisin periaatteessa olla osittain etä-äitikin sitten kun työhön paluu tulisi kysymykseen jos mies haluaa lasta paljonkin hoitaa. Niistä voisi sopia sitten myöhemmin, mutta eiköhän molempia tyydyttävä järjestely saada aikaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:52"]
Mä voisin ihan hyvin alkaa äidiks tälläsen miehen lapselle. Haluaisin lapsen, mutta miestä ei löydy ja aika käy vähiin. Voidaan harrastaa ehkä jopa ihan oikeaa seksiä jos kemiat kohtaa noin muuten, itsellä kun on silläkin saralla aika hiljaista :D Olen työssäkäyvä niin voisin periaatteessa olla osittain etä-äitikin sitten kun työhön paluu tulisi kysymykseen jos mies haluaa lasta paljonkin hoitaa. Niistä voisi sopia sitten myöhemmin, mutta eiköhän molempia tyydyttävä järjestely saada aikaan.
[/quote]
Jossain pitäisi olla "deittipalsta", missä haetaan lastentekoseuraa ilman että henkilökemioiden kohtaamisella olisi niin väliä.
Pultsarinaisen? Joku raja niiden FASD-lasten tehtailullekin.
Jos lähtis toisinpäin liikkeelle ensin se puoliso sitten lapsi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:23"]
Jos lähtis toisinpäin liikkeelle ensin se puoliso sitten lapsi.
[/quote]
Hyvälläkin tuurilla sen puolison löytää joskus kuusikymppisenä ja silloin lasten saanti on vähän myöhäistä. Jotkut ovat vaan ikisinkkuja eikä sille voi mitään.
Miksi se lasten vanhempi täytyy olla joku tosi rakkaus kun kuitenkin 50% suhteista päättyy eroon. Lähdettäis siitä, että etsitään hyvä tyyppi ja hyvä äiti/isä materiaali, tehtäis lapsi, asuttais erillään ja sitten kun se true love löytyy (jos löytyy) niin lapset ois jo valmiina. Näinhän käytännössä kuitenkin käy koko ajan. Vaatimukset liian korkealla. Ydinperhemalli alkaa olemaan jo epärealistista ja vanhanaikaista.
Itse olen suosinut spermanluovutusta. Mieltäni lämmittää tieto siitä että pikkuisia minuja tepastelee tuolla maailman turuilla ja toreilla pilvin pimein. On minulla kuitenkin sen verran laadukkaat geenit että niiden sietääkin levitä. Harmi että suominaiset eivät sitä tajua :)