Mies raivona kun olin yötä ystävättären luona
Mies oli eilen kavereiden kanssa ulkona. Päätin sitten itsekin mennä kun pääsin töistä. Sanoin miehelle että ilmoittelee itsestään, että onko tulossa yöksi minun luo vai tulenko minä sinne. No, ei kuulunut miehestä mitään. Lähdin naapurikaupunkiin kaverin luo ja mentiin baariin. Kun mies ei ilmoittanut mitään, pistin viestiä jossa kerroin jääväni kaverini sohvalle nukkumaan. Vastasi "Joo jää vaan." Puoli viiden aikaan aamuyöstä tuli viesti "Me keskustellaan vielä tästä asiasta.". En ymmärrä mistä mies on vihainen. Alkaa tosissaan ärsyttää kun mies on tuommoinen mielensä pahoittaja. Tiedän, että mies ei tykkää kaveristani, koska hän on aika... kevytkenkäinen ja alkoholiin menevä. Pelkää aina että lähden "pahoille teille" kun olen tämän kaverini seurassa. En ole koskaan mennyt mukaan mihinkään tyhmyyksiin. Mies pelkää että petän häntä kun olen tämän ystäväni seurassa. En kyllä ala hylkäämään kavereitani vain koska mies ei nyt satu pitämään heistä. Miten saisin miehen ymmärtämään, ettei hän voi kontrolloida noin?
Kommentit (25)
Jos aloitus olisi miehen tekemä, olisi ketju täynnä "juopot suomalaiset kusipäämiehet"- ja "jätä se sika"-huuteluita.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:58"]Mites jos sanot sen hälle ihan suoraan?
[/quote]
Olen sanonut kyllä. Mutta silti joka kerta kun olen tämän kaverin kanssa, hän suuttuu.
Siinäpähän suuttuu, lapsellinen otus sulla miehenä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:58"]Mites jos sanot sen hälle ihan suoraan? [/quote] Olen sanonut kyllä. Mutta silti joka kerta kun olen tämän kaverin kanssa, hän suuttuu.
[/quote]Joko muutat tapas tai pidät pääsi. Kyllä se ukko ajan kans tajuu, Joskus niille tarvii toistaa kuten lapselle.
Onko kaverisi jotenkin "huonoa seuraa" miehesi mielestä? Esim että itse pettäisi tai jotain tällästä?
Onpa outoa...mun mies vois muuten reagoida samoin...tosi vaikeahan sitä on käsittää.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:04"]Onko kaverisi jotenkin "huonoa seuraa" miehesi mielestä? Esim että itse pettäisi tai jotain tällästä?
[/quote]
Eikai se nyt pidä vaikuttaa millainen ystävä on siihen ettei mies luota! Kyllä siinä miehellä on luottamuspulaa, jos epäilee.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:04"]Onko kaverisi jotenkin "huonoa seuraa" miehesi mielestä? Esim että itse pettäisi tai jotain tällästä?
[/quote]
Ymmärrän kyllä täysin miksi mies ei pidä kaveristani. Ja kyllä, kaverini pettää miestään tälläkin hetkellä. Mutta ei se tarkoita että minä pettäisin. En minäkään pidä miehen kavereista jotka pettää tyttöystäviään. Yksi petti lastensa äitiä bordellissa. Hyi helvetti. En minäkään kiellä häntä tapaamasta heitä, vaikka välillä pelkäänkin kun hän on heidän kanssaan liikkeellä. Pitäisikö minunkin sitten alkaa vaatimaan yhtälailla?
"Mies pelkää että petän häntä kun olen tämän ystäväni seurassa."
Mitäs se itse siellä baarissa itse touhusi kun ei ehtinyt viesteihinkään vastailla? Kysy siltä. Miehen pitäisi kyllä tajuta että sinä et ole kaverisi vaan sinä. Miehen on pakko oppia luottamaan sinuun tai teidän suhde ei tule jatkumaan. Hän ei voi teljetä sinua kotiin. Jos miehessä on sellaisia piirteitä, suosittelen vaihtamaan. Ajan mittaan kontrollointi vain pahenee.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:04"]Onko kaverisi jotenkin "huonoa seuraa" miehesi mielestä? Esim että itse pettäisi tai jotain tällästä? [/quote] Ymmärrän kyllä täysin miksi mies ei pidä kaveristani. Ja kyllä, kaverini pettää miestään tälläkin hetkellä. Mutta ei se tarkoita että minä pettäisin. En minäkään pidä miehen kavereista jotka pettää tyttöystäviään. Yksi petti lastensa äitiä bordellissa. Hyi helvetti. En minäkään kiellä häntä tapaamasta heitä, vaikka välillä pelkäänkin kun hän on heidän kanssaan liikkeellä. Pitäisikö minunkin sitten alkaa vaatimaan yhtälailla?
[/quote]
Ei ole miehellä kyllä mitään oikeutta sun kavereista valittaa jos itsellä on tuollaisia kavereita.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:14"]
"Mies pelkää että petän häntä kun olen tämän ystäväni seurassa."
Mitäs se itse siellä baarissa itse touhusi kun ei ehtinyt viesteihinkään vastailla? Kysy siltä.
[/quote]
Hyvä pointti. Helposti epäillään toista siitä mitä itse tehdään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:14"]"Mies pelkää että petän häntä kun olen tämän ystäväni seurassa."
Mitäs se itse siellä baarissa itse touhusi kun ei ehtinyt viesteihinkään vastailla? Kysy siltä. Miehen pitäisi kyllä tajuta että sinä et ole kaverisi vaan sinä. Miehen on pakko oppia luottamaan sinuun tai teidän suhde ei tule jatkumaan. Hän ei voi teljetä sinua kotiin. Jos miehessä on sellaisia piirteitä, suosittelen vaihtamaan. Ajan mittaan kontrollointi vain pahenee.
[/quote]
Tuossa voi olla perää, mutta mies on kyllä sellainen että unohtaa vastailla ihan kaikille jos on kännissä. Että en tiedä oliko henkilökohtaista vai ei.
Mies on varmaan pettäny sua tuon kaverin kanssa, ja pelkää jäävänsä kiinni, jos olet paljon sen kaverin kanssa. Mutta tosi outoa porukkaa teillä, kun pettäminen on noin yleistä. Uskaltaisinkohan udella noiden pettäjien, joita tiedät, ikää ja koulutusta, ehkä jopa ammatteja?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:04"]Onko kaverisi jotenkin "huonoa seuraa" miehesi mielestä? Esim että itse pettäisi tai jotain tällästä?
[/quote]
Ymmärrän kyllä täysin miksi mies ei pidä kaveristani. Ja kyllä, kaverini pettää miestään tälläkin hetkellä. Mutta ei se tarkoita että minä pettäisin. En minäkään pidä miehen kavereista jotka pettää tyttöystäviään. Yksi petti lastensa äitiä bordellissa. Hyi helvetti. En minäkään kiellä häntä tapaamasta heitä, vaikka välillä pelkäänkin kun hän on heidän kanssaan liikkeellä. Pitäisikö minunkin sitten alkaa vaatimaan yhtälailla?
[/quote]
Mitä saat tuollaisesta ystävyydestä tuon pettäjän kanssa?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:19"]Mies on varmaan pettäny sua tuon kaverin kanssa, ja pelkää jäävänsä kiinni, jos olet paljon sen kaverin kanssa. Mutta tosi outoa porukkaa teillä, kun pettäminen on noin yleistä. Uskaltaisinkohan udella noiden pettäjien, joita tiedät, ikää ja koulutusta, ehkä jopa ammatteja?
[/quote]
Aika epätodennäköistä. Kaveri joskus möläytti, että mieheni on hänen mielestään vastenmielinen. Kaverini ei ymmärrä miksi olen niin - hänen mielestään - ruman miehen kanssa.. Että tuskinpa se mun miehen kanssa mitään olisi tehnyt.
Ap onko miehesi nimi Muhamatti jos on pistin hänet pihalle 4:n jälkeen
En tekisi noin typerällä äijällä mitään, monoa vaan perseelle ja lujaa!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:04"]Onko kaverisi jotenkin "huonoa seuraa" miehesi mielestä? Esim että itse pettäisi tai jotain tällästä?
[/quote]
[/quote]
Mitä saat tuollaisesta ystävyydestä tuon pettäjän kanssa?
[/quote]
Mulla on kyllä ihan kunnollisiakin kavereita, mutta niillä on nykyään niin omat juttunsa ettei ne ehdi näkemään mua. Niillä on omakotitalot joiden pihalla ne kitkee rikkaruohoja viikonloppuisin. Tämä kaveri josta olen puhunut, on nykyisin yksi niistä harvoista jotka pitää yhteyttä. Mitä minä saan ystävyydestä hänen kanssaan? - Seuraa.
Mites jos sanot sen hälle ihan suoraan?