Putinin kolme vaihtoehtoa: 1) omat tappaa 2) itsemurha 3) Haag + 100 vuotta vankilassa
Kommentit (63)
Kai on vielä neljäs skenaario, jossa ydinaseita käytetään, ja paljon. Miten ihmeessä mulle tulee mieleen Iron sky leffojen loput.
Vierailija kirjoitti:
Kai on vielä neljäs skenaario, jossa ydinaseita käytetään, ja paljon. Miten ihmeessä mulle tulee mieleen Iron sky leffojen loput.
En oikein jaksa uskoa että venäjän armeija on valmis tuhoamaan koko maailman ja samalla itsensä sen takia että yksi kuunaama Kremlissä säilyttäisi kasvonsa.
Suurin kysymys on et miten se meinas pitää hallussaan Ukrainaa jos se saa vallattua sen
5) Valitaan taas Venäjän presidentiksi. Ja omat kansalaiset tykkää vahvasta johtajastaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin kysymys on et miten se meinas pitää hallussaan Ukrainaa jos se saa vallattua sen
Suurin kysymys on halkeaako se naama.
Vierailija kirjoitti:
Nimittää sinne nukkehallitsijan.
Joka viikko uuden, entisen salamurhatun tilalle.
6) Jatkaa samaa rataa kunnes kuolee vanhuuteen 15 vuoden päästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein jaksa uskoa että venäjän armeija on valmis tuhoamaan koko maailman ja samalla itsensä sen takia että yksi kuunaama Kremlissä säilyttäisi kasvonsa.
Kuunaama. Mitä sille on tapahtunut? Kertokaa, etten tee samaa virhettä.
Eikö lännellä ole oikeasti 007 agenttia joka kävisi hoitamassa homman?
Se varmaan räjäyttää sen haagin tuomioistuimen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunaama. Mitä sille on tapahtunut? Kertokaa, etten tee samaa virhettä.
Kuka tietää, kaikkea on spekuloitu kupan tertiäärivaiheeseen asti.
Itä vastaan länsi.
Mutta mielenkiintoista, jos Kiina asettui lännen puolelle. Raha ratkaisee?
Minä haluaisin nähdä hänet Haagissa. Haluaisin nähdä sen pitkittyneen vitutuksen.
Ainoa valitettava näissä on, etteivät ole vielä toteutuneet.
Omatkin ovat kauhuissaan, joten eiköhän jokin exitus pian löydy.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lännellä ole oikeasti 007 agenttia joka kävisi hoitamassa homman?
Se on vain elokuvaa. Mutta mites Mr Bean?
Miksei sitä Suomen jääkiekon olympiavoittoa hehkutettu kunnolla? Pelättiinkö Putinin suuttuvan?
Jos Ukrainan presidenttiä on viikon aikana yritetty listiä kolmesti niin kai puttea kuudesti?
Vierailija kirjoitti:
Itä vastaan länsi.
Mutta mielenkiintoista, jos Kiina asettui lännen puolelle. Raha ratkaisee?
Raha ja halu hallita. Mieluummin isoa rikasta palloa kuin savuavaa raunioplaneettaa.
Kannattaa tsekata bruttokansantuotteet maittain. Venäjä on vain pikku tippasen Espanjaa suurempi valtavista luonnonvaroistaan huolimatta. Puhkiruostunut diktatuuri.
Eiköhän se ota ukrainan venäjän osaksi ja ukrainalaiset......no nyt vain on kaksinaamaisia, niin ovat tyytyväisiä taas.
Tältähän se tällä hetkellä valitettavasti näyttää.