Muutama vuosi sitte öyhötettiin, että Suomen tulisi erota Euroopan unionista. Mitä mieltä olet nyt?
Oletko tyytyväinen, että jäätii Eu:hun, vaikka jouduimmekin ja olemme nytkin kovia maksumiehiä muiden maiden asioissa
Kommentit (24)
Voisikohan täältä maapallolta saada jotenkin exitin? Alkaa jo tosissaan jurppia tämä meno täällä.
Että Suomen tulisi erota Euroopan Unionista.
Niin, esim. huhtasaari on nyt toivottanut ukrailaiset tervetulleiksi. EIkä varmasti ole ainut persu.
Onhan täällä vieläkin noita venäjämielisiä, jotka nyt kannattaa sotaa ja eroa Eu:sta. Kutsuvat itseään "isänmaallisiksi".
Natoon voi liittyä vaikkei olisi eu:ssa
Samaa mieltä, NATO kansanäänestyksen yhteydessä voisi järjestää myös uudet EU vaalit.
Ehdottomasti pitää erota, varsinkin nyt kun näkee kaiken sen valehtelun mitä eu:ssa nyt on
Suomen tulisi erota EU:sta ja liittyä Natoon.
Ero EU:sta, eikä Natoon, ellei siis haluta Suomea sodan osapuoleksi.
Vierailija kirjoitti:
Ero EU:sta, eikä Natoon, ellei siis haluta Suomea sodan osapuoleksi.
Ero eu:sta, eikä natoon - jotta päästää Venäjän liittovaltioksi.
Ymmärrätkö, että me ei-vasemmistolaiset emme halua sellaista Suomea? Me haluamme olla itsenäisiä.
Kyllä pitää erota EU:sta ja nopeasti.Kaikki sovitut suomen rahojen kuskaamiset sinne tulee lopettaa heti. Itsenäisyyttä on mahdollisuus päättää omista asioista
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että me ei-vasemmistolaiset emme halua sellaista Suomea? Me haluamme olla itsenäisiä.
Itse asiassa olen kaikkea muuta kuin vasemmistolainen. Itse en halua EU globalistien alistamaa Eurostoliittoa. EU Suomi on kaikkea muuta kuin itsenäinen, kai sen jo hitaimmatkin on hiffanneet?
Suomalaiset maksaa, jotta toisissa EU maissa voidaan elää mykavammin. Ei liity myöskään itsenäisyyteen...
Jos ukraina liittyy eu:n kuten myös pari muuta valtiota jotka nyt hakeneet jäsenyyttä niin tulee kalliiksi palauttaa maa asuttavaan kuntoon.
Koko suomessa on yhtä paljon asukkaita kuin isommassa eurooppalaisessa kaupungissa niin onhan se oikein että maksetaan verot joista muut hyötyy.
Elinkustannusten nousun myötä kenelläkään ei ole varaa asua suomessa kohta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, esim. huhtasaari on nyt toivottanut ukrailaiset tervetulleiksi. EIkä varmasti ole ainut persu.
Onneksi on. Vaikka en ihmisestä juuri pidäkään. Moni "isänmaallinen" tahtoisi sulkea rajat myös ukrainan pakolaisilta. Surullista ettei edes lasten hätä liikuta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on. Vaikka en ihmisestä juuri pidäkään. Moni "isänmaallinen" tahtoisi sulkea rajat myös ukrainan pakolaisilta. Surullista ettei edes lasten hätä liikuta :(
Tätä tarkoittaa oikea turva paikan hakija kun naiset ja lapset tulevat sotaa pakoon mutta tähän asti systeemiä on väärinkäytetty lähinnä nuorten miesten toimesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tarkoittaa oikea turva paikan hakija kun naiset ja lapset tulevat sotaa pakoon mutta tähän asti systeemiä on väärinkäytetty lähinnä nuorten miesten toimesta
P a p e r i t t o m i a ja parrakkaita.
Olen sitä mieltä että suurin virhe on nyt tuudittautua siihen että EU olisi puolustusliitto ja toisi jotain turvaa Venäjää vastaan.
NATOon. NYT.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että suurin virhe on nyt tuudittautua siihen että EU olisi puolustusliitto ja toisi jotain turvaa Venäjää vastaan.
NATOon. NYT.
Samaa mieltä. EU:hun ei olisi koskaan pitänyt liittyä mutta NATOON kylläkin jo 20 vuotta sitten. Norja teki juuri näin. Suomalaiset päätti kaiken väärin.
Up