Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä kosi eilen kaverin häissä

Vierailija
02.08.2015 |

Ei jestas kun nolotti! Kaikki tuijottivat MEITÄ. Kaverini ja miehensä katsoivat aivan ihmeissään ja syystäkin. Niin kiusallista. Ja sitten vielä vastasin jotain "ei nyt" paniikissa ja mies lähti kotiin. Itse kävin pahoittelemassa tuoreelle avioparille tapahtunutta, olin viimeisetkin pari "ohjelmanumeroa" paikalla ja kotiin. Mies ei ole puhunut eilen eikä tänäänkään mitään, tosin kotiinkin tulin töistä vasta tunti sitten. Pelaa vain eikä ole huomaavinaankaan. Selvästi vihainen kun kieltäydyin. En itsekään tiedä mitä sanoa. Voiko enää enemmän mennä pieleen kaikki...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:06"]Mä olisin jättänyt sut ap. Mistä tiedät että mies ei ole kysynyt hääparilta ja kertonut muillekkin että sua kosii. Idiootti olet.
[/quote]
Jos olivat yllättyneet niin tuskin oli. Miten jos morsian on pikkutytöstä haaveillut häistään ja hääpari on kuukausia suunnitelleet juhlia ja rahaa on palanut kun tahtovat viettää täydelliset häät ja olla päivän pääosassa.

Vierailija
22/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis on toi kyllä vähän tökeröä kosia toisen häissä, mutta en kyllä olisi nolannut miestäni jos olisin hänen kanssaan halunnut mennä oikeasti naimisiin. Tai siis olisin vastannut kyllä tekemättä asiasta sen suurempaa numeroa. Ehkä mies ajatteli että kosiminen toisten häissä olisi romanttista... Tietenkin ton olisi voinut tehdä niin että olisi mennyt johonkin vähän syrjempään ja sitten kosinut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis julkisesti kaikkien edessä? Ei jumalauta... Sen vielä ymmärtäisi, jos kahden kesken jossain tanssilattialla, ilman polvistumisia ja muita seremonioita.

Vierailija
24/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko humalassa?

Vierailija
25/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan outo morsian mutta menimme viime kesänä naimisiin ja olisin toivonut että häissämme olisi kosittu esimerkiksi siskoani tai ystävääni jotka ovat olleet miestensä kanssa jo pitkään. Rakkauden juhlasta riittää kaikille. :D ehkä miehesi ei tosiaan ajatellut että nolostut ja minua ei tosiaankaan olisi morsiamena haitannut!

Vierailija
26/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, miten kauhea tilanne tuo oli. Mies oli suunnitellut omasta mielestään romanttisen kosinnan varmasti vilpittömin mielin mutta päätyi nolaamaan sinut, itsensä sekä hääparin. Mitähän hän oikein ajatteli? Toisen juhlapäivänä ei millään verukkeella ole sopivaa varastaa huomiota juhlakalu (i)lta. Nyt jälkikäteen ajatellen sinun olisi varmaan kannattanut suostua ja sanoa muutama sana, jolla huomio saadaan takaisin hääpariin, mutta on niin helppoa olla jälkiviisas. Olisin varmaan itsekin kiusaantunut ja hämmentynyt niin kovasti, että olisin vastannut jotain sekavaa.

Vierailija
27/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:23"]Olen varmaan outo morsian mutta menimme viime kesänä naimisiin ja olisin toivonut että häissämme olisi kosittu esimerkiksi siskoani tai ystävääni jotka ovat olleet miestensä kanssa jo pitkään. Rakkauden juhlasta riittää kaikille. :D ehkä miehesi ei tosiaan ajatellut että nolostut ja minua ei tosiaankaan olisi morsiamena haitannut!
[/quote]

Ei olisi minuakaan haitannut. Mutta inhoan henkilökohtaisesti ajatusta julkisesta kosinnasta, etten haluaisi itse sellaista.

Vierailija
28/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan mies sopinut avioparin kanssa että saa tehdä näin? Kysyppä tuoreelta parilta taustatietoja ja heidän mielipidettä asiaan.

Vierailija
29/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:46"]En tajua siis että mitä noloa siinä kosimisessa nyt oli? Tietty ei varmaan odottanut kieltävää vastausta.... Et sitten taida haluat sen kanssa naimisiin? [/quote] Maailman paskin temppu minkä voi tehdä on varastaa huomio itseensä kosinnan tai vauvauutisten merkeissä toisen häissä. Morsiammen naamalle sylkeminenkään ei ole niin tökeröä. Tämän tarinan mies saisi hävetä.

[/quote]

Entäs se yksi ketju mikä oli täällä taannoin. Siinä morsiamen äiti halusi että veljen häitä juhlitaan samassa tilaisuudessa kun olivat menneet maistraatissa naimisiin viikkoa ennen häitä. Miten siinä kävi loppujen lopuksi?

Vierailija
30/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:06"]

Mä olisin jättänyt sut ap. Mistä tiedät että mies ei ole kysynyt hääparilta ja kertonut muillekkin että sua kosii. Idiootti olet.

[/quote]

No, ois se hääparivarmaan sanonu jälkeenpäin, jos oisivat tollasen sopimuksen tehneet. Ei toisen juhlissa saa vieras varastaa huomiota.

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän