Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä kosi eilen kaverin häissä

Vierailija
02.08.2015 |

Ei jestas kun nolotti! Kaikki tuijottivat MEITÄ. Kaverini ja miehensä katsoivat aivan ihmeissään ja syystäkin. Niin kiusallista. Ja sitten vielä vastasin jotain "ei nyt" paniikissa ja mies lähti kotiin. Itse kävin pahoittelemassa tuoreelle avioparille tapahtunutta, olin viimeisetkin pari "ohjelmanumeroa" paikalla ja kotiin. Mies ei ole puhunut eilen eikä tänäänkään mitään, tosin kotiinkin tulin töistä vasta tunti sitten. Pelaa vain eikä ole huomaavinaankaan. Selvästi vihainen kun kieltäydyin. En itsekään tiedä mitä sanoa. Voiko enää enemmän mennä pieleen kaikki...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tolvana edes tehnyt sen kahden kesken jossain ulkona tms. Mikä tilanne siinä oli menossa kun se teki kosinnan?

Vierailija
2/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:35"]Olisi tolvana edes tehnyt sen kahden kesken jossain ulkona tms. Mikä tilanne siinä oli menossa kun se teki kosinnan?
[/quote]

Sellainen välihetki parin ohjelmanumeron välissä. Kaikki yhdessä, huomio kiinnittyneenä. Juu ja mies paineli vain nukkumaan (kahdeksan aikoihin!) kun yritin mennä sopimaan ja silittelemään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nolous. Voi reppana sun mies. Mitenkähän teidän käy. Tsemppiä!

Vierailija
4/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt sit nolas ja kenet.

Vierailija
5/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se oli mieheltä tökeröä kosia toisten häissä. Hääparin kuuluu olla tuolloin se pääasia, ei kukaan/mikään muu. 

Vierailija
6/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yööök miten noloa!

Vierailija
7/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta miten juntti mies, oikeesti. Kehtaakin toisten häissä :D hyvä että pahoittelit miehen puolesta, ei varmaan tajunnut mitä teki.

Vierailija
8/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:39"]Kuka nyt sit nolas ja kenet.
[/quote]
Miten itse olisit toiminut?

Vierailija
9/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua siis että mitä noloa siinä kosimisessa nyt oli? Tietty ei varmaan odottanut kieltävää vastausta.... Et sitten taida haluat sen kanssa naimisiin?

Vierailija
10/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:39"]Kuka nyt sit nolas ja kenet.
[/quote]

Miesystävä meidät ja hääparin, minä miesystäväni (ja itseni). Tai siltä ainakin tuntuu. Tavattoman junttia ja moukkamaista nimenomaan! Olen itsekin miehelle hieman vihainen tuosta "tempusta". Menin niin hämilleni että en tiennyt mitä sanoa. Joo kyllä rakastan miestä ja varmasti olisin vastannut myöntävästi missä tahansa muussa tilanteessa. Ap

Vierailija
11/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, enemmän taisi tuo draamaa ja puheita aiheuttaa kun se että olisit pikaisesti kuiskannut kyllä ja halannut.

Nyt miesreppanasi tulee aina olemaan se nolo tyyppi joka kosi ja sai täystyrmäyksen. Sen miehisyys on kadonnut ikuisiksi ajoiksi :(

Vierailija
12/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:46"]En tajua siis että mitä noloa siinä kosimisessa nyt oli? Tietty ei varmaan odottanut kieltävää vastausta.... Et sitten taida haluat sen kanssa naimisiin?
[/quote]
Maailman paskin temppu minkä voi tehdä on varastaa huomio itseensä kosinnan tai vauvauutisten merkeissä toisen häissä. Morsiammen naamalle sylkeminenkään ei ole niin tökeröä. Tämän tarinan mies saisi hävetä.

Vierailija
13/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää teillä?

Vierailija
14/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, tästähän oli täällä vastikään.

Vierailija
15/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:49"]ja ikää teillä?
[/quote]

26 molemmat. On todella typerä olo kyllä. Tiedän toimineeni typerästi. Olin vain niin tyrmistynyt ja yllättynyt ja suunnilleen sata ihmistä tuijottaa ja aivan väärä tilanne... Ap

Vierailija
16/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, sano sille miehelle että oli täysin väärä aika ja paikka, muuten olisit voinut suostua. Miehen on ihan turha olla sulle vihainen kun itse mokasi.

Vierailija
17/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin jättänyt sut ap. Mistä tiedät että mies ei ole kysynyt hääparilta ja kertonut muillekkin että sua kosii. Idiootti olet.

Vierailija
18/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei vähänkö noloa! Mut sellasia ne miehet on. Ihania mutta niin pöljiä välillä. Oli tosiaan ihan väärä paikka kosinnalle, eli ymmärrän suuttumuksesi. Mutta miestäkin nolottaa. Mene sanomaan sille, että hän voisi yrittää uudelleen toisessa tilanteessa ja olet pahoillasi siitä että kieltäydyit mutta toisen häissä ei varasteta huomiota.

Vierailija
19/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:46"]En tajua siis että mitä noloa siinä kosimisessa nyt oli? Tietty ei varmaan odottanut kieltävää vastausta.... Et sitten taida haluat sen kanssa naimisiin?
[/quote]
Tuollaisen idiootin kanssa, niistäkin hääjuhlista voisi tulla vaikka mitä traumoja jos tuo on alkuna.

Vierailija
20/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:06"]Mä olisin jättänyt sut ap. Mistä tiedät että mies ei ole kysynyt hääparilta ja kertonut muillekkin että sua kosii. Idiootti olet.
[/quote]
No oisko kannattanu sitten valita eri aika ja paikka kosinnalle? Kun kositaan niin naisen ei ole pakko suostua jos ei halua eli miehen kannattaa valita itsensä vuoksi vähemmän nolo aika ja paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän