Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olinko minä tässä tapauksessa ilkeä/inhottava/idiootti? En vain käsitä

Vierailija
05.03.2022 |

2 vuotta seurusteltua, miesystävälläni oli 30-vuotissynttärijuhlat, jotka pidettiin minun kodissani koska täällä on huomattavasti enemmän tilaa sekä vierassänkyjä. Tarjolla oli boolia sekä pizzaa meidän piikkiin, ja vieraat toivat omat juomansa lisäksi.
Juhlat jatkuivat mukavissa meiningeissä aamuyöhön asti, jolloin kävin vessassa, ja vessan oven ulkopuolella odotti ilmeisesti vessavuoroaan miesystäväni pitkäaikainen ystävä "Matti", jonka kanssa olen aina tullut hyvin juttuun - mieheni muut kaverit kun ovat aika ujonpuoleisia, mutta tämä Matti oli aina ollut mukavan tuttavallinen ja kiinnostunut juttelemaan myös minunkin kanssani siinä heidän kaveriporukan mukana hengatessamme.
Kauan aiemmin jo Matti oli miesystävänikin mielestä osoittanut omituista huomiota minua kohtaan, mieheni kutsui sitä flirttailuksi jo silloin, vaikken silloin aiemmin rekisteröinyt sitä kätöstä flirtiksi, ja muutaman kerran erilaisissa aiheeseen liittymättömissä eli hämmentävissä tilanteissa Matti oli heittänyt miehelleni vitsiä, että "En mä sun muijaa yritä pokailla, se on vaan mukava tyyppi." Myös aiemmissa illanistujaissa Matti oli useasti osoittanut kummallista kiinnostusta keskustelemaan juuri minun kanssani, ja tunkeutunut istumaan sillä tavalla reidet kiinni minua vasten hyvin epämukavan lähelle. Huomautin tästä hänelle pariin otteeseen, jolloin siirtyi pari senttiä kauemmaksi kunnes lähestyi uudelleen, jolloin vaihdoin taas istumapaikkaa toiselle puolelle huonetta.

Tuossa juhlissa siinä vessan edessä kohdatessa Matti alkoi yhtäkkiä halailla minua, kertoen taas kerran kuinka kaunis olen, ja alkoi käpelöidä takamustani sekä muita alueita kropassa, kun sillä vessäkäytävällä ei ollut ketään näkemässä. Minua on nuorempana seksuaalisesti ahdisteltu, joten aluksi jotenkin jäädyin, kunnes Matti alkoi pussailla kaulaani lähes järsien. Tällöin kävin huutamaan, että mitä V-ttua teet, ja huusin mieheni paikalle, joka ymmärrettävästi tivasi Matilta, että mitä täällä tapahtuu. Matti kieltäytyi vastaamasta vaan pakeni äkkiä ovesta ulos ja lähti ajamaan autollaan kotiinsa toiseen kaupunkiin. Soitin 112, että umpihumalainen kuski lähti tästä osoitteesta ajamaan autolla.

Tähän päivään mennessäkään, yli viikko tapahtuneen jälkeen, miesystäväni ei ole antanut minulle anteeksi, koska sanojensa mukaan "Ei nähnyt mitä siellä vessan edessä oikeasti tapahtui eli on vain Matin sanat minun sanoja vastaan"

Tänään kerroin, että ensi viikonloppuna pitkäaikainen ystäväni olisi tulossa viettämään iltaa kanssani, ja että jos miesystäväni haluaisi vaikka lähteä kavereittensa kanssa jonnekin omaan illanviettonsa, niin se sopisi aikataulullisesti silloin mainiosti. Miesystäväni otti tämän kuitenkin mielestäni todella kummallisesti; Hän totesi, että jos haluan tänne taas jonkun kaverin salaa lääpittäväkseni, niin voi kyllä lähteä mutta takaisin ei enää koskaan tule. Tarkensin, että meillä tuon ystäväni kanssa olisi lähinnä tyttöjen juttuja ja sen, ettei tämä ystäväni tunne puolisoani, voisi olla hänelle kiusallista, kun tarkoitus olisi pitkästä aikaa vaihtaa henkilökohtaisia kuulumisia.

En vain keksi, että miksi tämä miesystäväni on minulle vihainen siitä, että hänen kaverinsa oli ilmeisestikin ollut ihastunut minuun jo hyvän tovin. Keittiöpsykologeja paikalla, tai ylipäätään jotain ihmistuntemuksen analyytikkoja, jotka voisivat neuvoa miten tällaista mielestäni ihan absurdia tilannetta tulisi käsitellä tai suhtautua tai mitä vain neuvoa?
T; Hyvin hämmentynyt ja ahdistunutkin AP

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ootte saunassa käyny, vai kävittekö jo eilen? Hä?

Vierailija
62/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä et AP tässä käsitä? Miehesi ja hänen kaverinsa eivät ole hyvää seuraa, joten sinun tulisi alkaa irtautua suhteesta, vaikka kipeää tekisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoitteesta päätellen ap vastailee itselleen, että keskustelu pysyisi koossa.

Kerropa meille muillekin mistä muka kuvittelet näkeväsi kommentoijien osoitteet. Todistapa väitteesi ja paljasta mistä osoitteesta esimerkiksi tämä viesti tulee.

Vierailija
64/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä et AP tässä käsitä? Miehesi ja hänen kaverinsa eivät ole hyvää seuraa, joten sinun tulisi alkaa irtautua suhteesta, vaikka kipeää tekisikin.

No katoppa kuule ap kun minähän en käsitä yhtään mittään, sepä se nyt onkin tässä kun ei tätä käsitä, käsittäkö, ei kerrassaan käsitä.

On niin vaikija tilanne kun Matti ja katti ja jne.

Mutta kerropa kuule sinä mitäsinä nyt käsität.

Vierailija
65/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä, kirjoitin viestin, mutta vauvapalstan sääntöjen mukaan se "julkaistaan hyväksynnän jälkeen". Joka tapauksessa, mies oli valmis lukemaan aloitusviestini tästä keskustelusta ymmärtääkseen paremmin kantaani, mutta mainitessani että teidän vastauksenne olisi myös oleellista lukea jotta hän näkisi etten selkeästi ole mikään pettävä sekopää, niin mies raivostui siltä

seisomalta, ja nyt pitää mykkäkoulua toisessa huoneessa. T; Entistäkin enemmän hämmentynyt AP

Ymmärrän, että haluat näyttää viestit hänelle, ja sillä tavoin perustella oman näkemyksesi tilanteesta. Mutta miehesi vaikuttaa siltä, että vaikka me kaikki tulisimme sinne paikan päälle kertomaan, että hän on väärässä, niin ei hän uskoisi. Et luultavasti tule koskaan kuulemaan häneltä sitä, että hän myöntäisi olleensa väärässä ja reagoineensa väärin. Jos jäät odottamaan sitä myönnytystä häneltä, niin joudut odottamaan kuolemaasi asti.

AP! Sinun täytyy alkaa nyt seisomaan omilla jaloillasi ja kävellä niillä pois teidän huonosta suhteestanne.

Vierailija
66/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en mitää käsitä, mutta jospa joku nyt jotain käsittää.

Vierailija
67/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen ahdistelu on rikos. Kerro tämä sille miehellesi joka siellä nyt mököttää, kun ei saanutkaan syyttää kaikesta naista.

JAVITUTon kun kyse on flirtistä.

Ei kyllä todellakaan ole enää flirttiä, koska Mattihan kävi käsiksi, ja se on SEKSUAALISTA AHDISTELUA.

Vierailija
68/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa meille muillekin mistä muka kuvittelet näkeväsi kommentoijien osoitteet. Todistapa väitteesi ja paljasta mistä osoitteesta esimerkiksi tämä viesti tulee.

En ole tuo jolta kysyt, mutta sehän nyt ei ole temppu eikä mikään, mutta en minä kyllä kenenkään osoitetta menisi täällä kertomaan, en edes tiedä saako sitä kertoa. Mutta vaikea sitä ole selvittää. Oletko hakkeroinnista koskaan kuullut?

Vierailija
69/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen ahdistelu on rikos. Kerro tämä sille miehellesi joka siellä nyt mököttää, kun ei saanutkaan syyttää kaikesta naista.

Ei kyllä todellakaan ole enää flirttiä, koska Mattihan kävi käsiksi, ja se on SEKSUAALISTA AHDISTELUA.

KYLLÄ JA SIINÄ TILANTEESSA KANNTTAA AP TEHOSTAA SANOMAANSA HUUTAMALLA. HUUTAMINEN AUTTAA AINA.

Vierailija
70/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseudulta jonkun katkeran keski-ikäisen, mt-ongelmaisen velatädin luota.

Juu mutta tuohon ei tarvita osoitteen selvittelyä, katsoo vain tekstin, tai siis kolme ensimmäistä sanaa tekstistä. Enempää ei itse lukea.

Vierailija
71/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä voit ihan rauhassa pitää "flirttinä" ilman lupaa koskettelua ja suutelua, jos kerran niin haluat, mutta jonain kauniina päivänä joku nainen saattaa tehdä sinun "flirtistäsi" rikosilmoituksen, ja yritäpä sitten selittää oikeudessa, että sehän oli vain flirttiä, kun käpälöin ja suutelin naista ilman hänen lupaa.

Vierailija
72/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilipati, hilipati, hei, hei 🍾🥂

Vierailija
73/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun kannattaa varmuuden vuoksi kopioida nämä kaikki viestit talteen, koska ketju saattaa kadota hetkenä minä hyvänsä.

Hyvä vinkki.

Vierailija
74/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ottaa nyt vaan iltalääkkeet.

Vierailija
75/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaaälyiset eivät yleensä käsitä, ap, se on ongelmistasi pahin, vajaaälyisyys. Matti on pieni ongelma vajaamielisyytesi rinnalla.

Vierailija
76/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko vielä täällä, kerro meille mitä siellä teillä nyt tapahtuu, vieläkö miehesi pitää mykkäkoulua (ja siis ihan sama onko kaikki satua vai ei, koska hyvät tarinat kiinnostaa aina).

Vierailija
77/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola morrison ja sen jälkeen oluelle ja sitten vielä kerran.

Vierailija
78/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässäpä vasta unelmamies... kuka huolii?

Vierailija
79/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun kannattaa varmuuden vuoksi kopioida nämä kaikki viestit talteen, koska ketju saattaa kadota hetkenä minä hyvänsä.

Hyvä vinkki.

Kyllä, maailman tärkein ketju, ota nyt helevetti soikoon talteen kuutena kappaleena, näitä samanlaisia ei löydy kuin kahdeksantoistamiljoonaa netin syövereistä. Ja ap, ne kaikki ovat provoja kuten tämäkin, mutta se on sanottava, että ovat tähän verrattuna ERINOMAISESTI KIRJOITETTUJA, lue ne ja ota opiksesi.

Kiitos!

Vierailija
80/118 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ottaa nyt vaan iltalääkkeet.

Trolli, ottaa nyt vaan iltalääkkeet.