Miksi minusta Brian Johnson (AC/DC:n) laulaja...
...on jotenkin niin kauhean söpö ja lutuinen? Tekisi mieli oikein rutistaa ja halia sitä. Olen ajatellut näin aina. Tietenkään en ole avautunut tästä muille, koska minuahan pidettäisiin täysin kahelina. Hahah :D Apua, pitäisikö mennä lääkäriin? :D Onko teillä muilla omituisia tunteita julkkiksia kohtaan?
Kommentit (21)
SE näyttää aina siltä, että olisi iso paukku tulossa kauhean ummetuksen jälkeen. Ei niin söpöä ja lutusta kuitenkaan.
Vai oliko sulla joku peräruiskesysteemi tulossa hänen suuntaansa? Voi joo helpota hänen oloaan, helpota! Luumua ja kuitua valioon ja silleen.
KAPITALISMI PITÄÄ KAATAA
MUSTIA TAPETAAN JENKEISSÄ JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ TULOEROT KASVAA KAPITALISMI ON TULLUT TIENSÄ PÄÄHÄN ON MIELTÄ 99% IHMISISTÄ VÄKIVALLOIN HILJENNETTY ENEMMISTÖ GEORGE W BUSH ON SOTARIKOLLINEN
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:41"]
KAPITALISMI PITÄÄ KAATAA MUSTIA TAPETAAN JENKEISSÄ JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ TULOEROT KASVAA KAPITALISMI ON TULLUT TIENSÄ PÄÄHÄN ON MIELTÄ 99% IHMISISTÄ VÄKIVALLOIN HILJENNETTY ENEMMISTÖ GEORGE W BUSH ON SOTARIKOLLINEN
[/quote]
No sun ainakin kannattaisi mennä lääkäriin. ap
Koska nuoret naiset ovat hulluina meihin vanhempiin miehiin. Se on luonnonlaki, että alkaa housuissa kuhisemaan. Älä häpeä sitä - antaudu sille tunteelle.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:57"]
Koska nuoret naiset ovat hulluina meihin vanhempiin miehiin. Se on luonnonlaki, että alkaa housuissa kuhisemaan. Älä häpeä sitä - antaudu sille tunteelle.
[/quote]
AP ikä tuli ilmi missä vaiheessa?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:43"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:41"]
KAPITALISMI PITÄÄ KAATAA MUSTIA TAPETAAN JENKEISSÄ JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ TULOEROT KASVAA KAPITALISMI ON TULLUT TIENSÄ PÄÄHÄN ON MIELTÄ 99% IHMISISTÄ VÄKIVALLOIN HILJENNETTY ENEMMISTÖ GEORGE W BUSH ON SOTARIKOLLINEN
[/quote]
No sun ainakin kannattaisi mennä lääkäriin. ap
[/quote]
Äläkä missään tapauksessa mene yksityiselle, koska kapitalismi!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:01"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:57"]
[/quote]
AP ikä tuli ilmi missä vaiheessa?
[/quote]
No oikein arvattu ainakin. :D 23v olen. Kyllä tuossa jotakin perää on, mutta miksi aiheesta ei puhuta? Karismaattiset vanhemmat miehet ovat viehättäviä. ap
Koska...tsekkaa kuva:
http://lyriki.com/images/2/2e/Acdc_promo.jpg
Brianilla on aivan helvetin iso muna lahkeessa.
Siksi hän on sinusta söpö ja lutunen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:01"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:57"] Koska nuoret naiset ovat hulluina meihin vanhempiin miehiin. Se on luonnonlaki, että alkaa housuissa kuhisemaan. Älä häpeä sitä - antaudu sille tunteelle. [/quote] AP ikä tuli ilmi missä vaiheessa? [/quote] No oikein arvattu ainakin. :D 23v olen. Kyllä tuossa jotakin perää on, mutta miksi aiheesta ei puhuta? Karismaattiset vanhemmat miehet ovat viehättäviä. ap
[/quote]
Nyt alkoi ällöttämään. Eihän tossa jätkässä ole edes karismaa?!
Onko sulla isäongelmia?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:14"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:01"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:57"] Koska nuoret naiset ovat hulluina meihin vanhempiin miehiin. Se on luonnonlaki, että alkaa housuissa kuhisemaan. Älä häpeä sitä - antaudu sille tunteelle. [/quote] AP ikä tuli ilmi missä vaiheessa? [/quote] No oikein arvattu ainakin. :D 23v olen. Kyllä tuossa jotakin perää on, mutta miksi aiheesta ei puhuta? Karismaattiset vanhemmat miehet ovat viehättäviä. ap
[/quote]
Nyt alkoi ällöttämään. Eihän tossa jätkässä ole edes karismaa?!
Onko sulla isäongelmia?
[/quote]
Ei ole mitään ongelmia, kiitos vain. :D Naureskelen itsekin tälle, kun ei tässä ole mitään järkeä. ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:05"]
[/quote]
Itse olen vähän sinua nuorempi enkä viehäty vanhoista miehistä, ei ole mitään lakia jonka mukaan nuoret naiset aina tekevät niin.
Mahtaa olla melkoinen tabu tämä aihe, kun aina jos nuori nainen pitää vanhemmasta miehestä, niin pidetään traumatisoituneena tai tärähtäneenä. Eli ei voi vain viattomasti tykätä? Melko naurettavaa
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:31"]
Mahtaa olla melkoinen tabu tämä aihe, kun aina jos nuori nainen pitää vanhemmasta miehestä, niin pidetään traumatisoituneena tai tärähtäneenä. Eli ei voi vain viattomasti tykätä? Melko naurettavaa
[/quote]
...etenkin jos vanhempi mies on kaikkien tuntema iso stara, omistaa kymmenien miljoonien omaisuuden ja ison kalun? Hups, nin vain tapahtui, sanoo naisen rationalisointihampsteri.
No en kyllä mitään kaluja tai omaisuuksia ole ajatellut. Sattuu vain olemaan jotenkin hirmu söpö olemukseltaan. ap
Niin siis se mikä tuolla housuissa pullottaa on sukka. Tai varmaan parikin. Starojen paljon käyttämä kikka btw. Mutta ap saa tykätä Brianista jos tahtoo, makunsa kullakin. Olihan täällä Robinistakin se kiimaketju joskus.
Eli kellään muulla ei ole tämmöisiä omituisuuksia, vai ettekö vain myönnä? :D ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 07:33"]Niin siis se mikä tuolla housuissa pullottaa on sukka. Tai varmaan parikin. Starojen paljon käyttämä kikka btw. Mutta ap saa tykätä Brianista jos tahtoo, makunsa kullakin. Olihan täällä Robinistakin se kiimaketju joskus.
[/quote]
Sama se mikä pullottaa. Söpö se on silti. :D ap
Ei jumalauta :DDDD ap tuu tänne haluun jutella sulle ja tutustua suhun ja itken koska en oo koskaan ennen tätä keskustelua nähnyt... Siis oon öbaut puolet nuorempi kuin ap ja oon täysin samaa mieltä Brianista.. Siis oikeesti mun mielestä se on myös tosi ihana. En ehkä käyttäis sanaa "söpö" mut... Oon ollut ihastunut häneen tollaset neljä vuotta ja mietin et pitäis varmaan mennä jo tekemään itsari tai jotain
Äh! Otsikkoon tuli virhe. Tietenkin myös laulaja-sana piti olla suluissa! ap