Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä tässä elämisessä on?

Vierailija
02.08.2015 |

Oon tullut tieni päähän, siltä ainakin nyt tuntuu.
Loppuni odottaa alkamistaan...
Olen nähnyt liikaa. Olen sokea jälleen..
Kaikki mitä halusin, minulla oli ennen.
Kaikki mitä tarvitsen, en ole ikinä tarvinnut enempää...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Luuseri

Vierailija
2/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAPITALISMI PITÄÄ KAATAA
MUSTIA TAPETAAN JENKEISSÄ JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ TULOEROT KASVAA KAPITALISMI ON TULLUT TIENSÄ PÄÄHÄN ON MIELTÄ 99% IHMISISTÄ VÄKIVALLOIN HILJENNETTY ENEMMISTÖ GEORGE W BUSH ON SOTARIKOLLINEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:42"]
<3 Luuseri

[/quote]
Jep, tota oon kuullu paljon, kiitos muistutuksesta

AP

Vierailija
4/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on lahja, sitä ei pidä hukata. Toista kertaa tänne ei päästä.

Vierailija
5/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä jotain on, en vain tiedä mitä. Tällä hetkellä tuntuu ettei siinä todella ole järkeä, tahtoisin tehdä jotain tärkeää ja tämän hetkinen ei ole ollenkaan sitä, lähinnä vain olen.

Vierailija
6/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:52"]

[/quote]

Tavallaan lakkaat olemasta, kunnes määrittelemättömän ajan jälkeen universumi kokoaa sinut taas yhteen. M15

Vierailija
7/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se mun 16-vuotias tytärkin mietti masentuneena. En osannut vastata.

Vierailija
8/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars, nyt nukkumaan ja huomenna päivystykseen psykiatrille. Lääkäri voi määrätä sinulle neuroleptilääkityksen, jonka avulla pääset pois tarkoituksettomuuden tunteestasi.

Vierailija
9/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aika moni uskonto on eri mieltä.

Vierailija
10/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:59"]

[/quote]

Tavallaan lakkaat olemasta, kunnes määrittelemättömän ajan jälkeen universumi kokoaa sinut taas yhteen. M15

[/quote]

Määrittelemättömän ajan kuluttua maapallo hajoaa tomuksi avaruuteen ja mitään ei enään koota takaisin samaksi.

Vierailija
11/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:15"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:52"]

[/quote]

Aika moni uskonto on eri mieltä.
[/quote]

Uskoa voi vaikka joulupukkiin, faktat on faktoja.

Vierailija
12/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettiny ja tulos ei yhtään mitään

Vierailija
13/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:59"]

[/quote]

[/quote]

Määrittelemättömän ajan kuluttua maapallo hajoaa tomuksi avaruuteen ja mitään ei enään koota takaisin samaksi.

[/quote]

Ei määrittelemättömän. M15

Vierailija
14/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kirjoittamaan runoja. Aiheeksi sopii hyvin kuvaamasi kärsimys. Tiedä vaikka jonain päivänä kirjoitat lauluja.

Vierailija
15/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:15"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:52"] Elämä on lahja, sitä ei pidä hukata. Toista kertaa tänne ei päästä. [/quote] Aika moni uskonto on eri mieltä. [/quote] Uskoa voi vaikka joulupukkiin, faktat on faktoja.

[/quote]

Ei ole olemassa mitään faktaa, joka todistaisi kuolemanjälkeisen elämän mahdottomuuden. Eipä ole faktaa toki puolestakaan, mutta jos sä kuvittelet, että me tiedetään jo kaikki mahdollinen olemassaolosta, maailmankaikkeudesta ja todellisuudesta, niin funtsipa uudestaan. Universumissa on nykykäsityksen mukaan melkein parisataa miljardia galaksia, ja me ei olla käyty kuuta pidemmällä. Universumi on melkein 14 miljardia vuotta vanha, ja me ollaan taputeltu kakkaa luolan seiniin vielä 20 tuhatta vuotta sitten. Me ei olla vielä edes onnistuttu havaitsemaan niinkään arkisen asian kuin painovoiman välittäjähiukkasta, ja sulla on jo faktatietoa tuonpuoleisesta? Teinit... Ne tietää kaikesta kaiken sukupolvesta toiseen.

Vierailija
16/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eilen Tony dunderfeltin ajatuksia, kun minua masensi taas kunnolla. Hän puhuu irti päästämisestä. Luovuttamisesta...että luovuttaa jatkuvan kontrolloinin. Tulee tähän hetkeen, hengittää. Rauhallisesti, kuuntelee, on tässä ja nyt. Aistii.

Ne ongelmat on, mutta näiden merkitys voi muuttua. Elämäntilanteet muuttuu. Sä plet ehkä nyt siellä pohjalla? Koet ainakin niin? Mutta yritä keskittyä hetkeen. Pelot ja etukäteen asioiden murehtiminen tekee masennusta. Ja taipumusta siihen meillä monella on.

voimia sinulle. Yritä nauttia pienistä asioista. Ne on tärkeitä. Opettele uusia tapoja suhtautua asioihin. Käy positiivarit.fi tai käy päihdelinkin sivuilla, siellä onmonenlaista kohtaloa ja ajatusta.

Vierailija
17/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa huomioon, että tulet olemaan kuolleena ääretön vuotta, niin siihen nähden on melko sama oletko elossa 20 vai 80 vuotta.

Vierailija
18/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:33"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:15"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:52"] Elämä on lahja, sitä ei pidä hukata. Toista kertaa tänne ei päästä. [/quote] Aika moni uskonto on eri mieltä. [/quote] Uskoa voi vaikka joulupukkiin, faktat on faktoja.

[/quote]

Ei ole olemassa mitään faktaa, joka todistaisi kuolemanjälkeisen elämän mahdottomuuden. Eipä ole faktaa toki puolestakaan, mutta jos sä kuvittelet, että me tiedetään jo kaikki mahdollinen olemassaolosta, maailmankaikkeudesta ja todellisuudesta, niin funtsipa uudestaan. Universumissa on nykykäsityksen mukaan melkein parisataa miljardia galaksia, ja me ei olla käyty kuuta pidemmällä. Universumi on melkein 14 miljardia vuotta vanha, ja me ollaan taputeltu kakkaa luolan seiniin vielä 20 tuhatta vuotta sitten. Me ei olla vielä edes onnistuttu havaitsemaan niinkään arkisen asian kuin painovoiman välittäjähiukkasta, ja sulla on jo faktatietoa tuonpuoleisesta? Teinit... Ne tietää kaikesta kaiken sukupolvesta toiseen.
[/quote]

En ole kyllä mikään teini, kiitos vaan. Turha vetää jotain uskontoa tähän, mä en usko semmoseen hölynpölyyn. Suvaitsevaisuus huipussaan, kun joku ei usko jumaliin. Ilman uskontoja maailma olis paljon parempi paikka.

Vierailija
19/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan lahja tämä elämä on!

Vierailija
20/23 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämkoulua elämä. Itse ajattelen elämän olevan itsensä ja samalla kaiken muun olevan loputonta etsimistä. Ei siihen tosin taida ihmisikä riittää, mutta hyvällä tuurilla pääsee jonkin verran eteenpäin :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi