Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten mielestä miehessä on tärkeintä sisin eikä ulkonäkö

Vierailija
01.08.2015 |

Mutta suurin osa näin väittävistä ei seurustelisi itseään lyhyemmän miehen kanssa.

Kommentit (199)

Vierailija
81/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:47"]

Voi mies käydä vapaaehtoistöissäkin. Palkatta. Siis saamatta työstään rahaa. Ilman liksaa siis.  Tai elää minimitoimeentulolla. Ei silloin olla rikkaita. Ei ole lompakko paksu. Ei neljää autoa ja kuutta telkkaria.

[/quote]

Ehdottanut tätä monelle työssäkäyntiä vaativalle naiselle ja monille se ei todellakaan käy. Palkkatyötä sen olla pitää, koska muuten miehellä ei ole naisen makuun tarpeeksi rahaa.

[/quote]

Kuinka suuri sun otanta on että voit yleistää asian koskemaan kaikkia naisia? Yksi? Kaksi?

Vierailija
82/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:55"]

No nainen ei vaan halua elättää sinua. Elätä itsesi tai elä yhteiskunnan rahoilla.

[/quote]

Se onnistuu käymättä töissä, mutta naiselle se ei kelpaa, koska silloin nainen ei saa miehistä irti mitään rahallista hyötyä.

[/quote]

On se nähty, millaista on olla tukia saavan tyttöystävä. Itse saa maksaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:47"]

Voi mies käydä vapaaehtoistöissäkin. Palkatta. Siis saamatta työstään rahaa. Ilman liksaa siis.  Tai elää minimitoimeentulolla. Ei silloin olla rikkaita. Ei ole lompakko paksu. Ei neljää autoa ja kuutta telkkaria.

[/quote]

Ehdottanut tätä monelle työssäkäyntiä vaativalle naiselle ja monille se ei todellakaan käy. Palkkatyötä sen olla pitää, koska muuten miehellä ei ole naisen makuun tarpeeksi rahaa.

[/quote]Ehdottanut naisille, että "kelpaisinko jos kävisin vapaaehtoistyössä"? Seurustelu ei ole sitä, että ehdottelet toiselle "kelpaanko näin jos teen näin tai jos teen noin". Sinun pitää elää omaa elämääsi. Ei kukaan kiinnostu ihmisestä, joka kyselee muilta miten pitäisi elää. Lähetät sellaista hiljaista "kiertäkää kaukaa" -viestiä ympärillesi. Unohda naiset ja seurustelu. Opettele ensin elämään hyvää ja täyttä elämää itsesi kanssa. Vasta silloin sinusta kiinnostutaan. Katsos kukaan ei halua kumppanikseen lyhtypylvästä tai valkoista seinää.

Vierailija
84/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:57"]

Hyvä kirjoittaja. Nämä asiat on ap:lle sanottu jo monin eri sanoin. Tässä ketjussa sekä monessa muussa. EI se tajua. Joku palikka puuttuu sen päästä.  Ei lompakosta. Hyvä yritys silti. Valmistaudu saamaan dissausta.

[/quote]

Palikka-kortti on nyt, sanoisinko huvittava, kun itse uskot, että kaikki viestit topikin aloituksesta alkaen tulevat samalta henkilöltä. Ihan nopea vilkaisu postausten kellonaikoihin todistaisi, että se on käytännössä mahdotonta, mutta tuollainen lienee sulta liikaa vaadittu.

Vierailija
85/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:56"]

Oon seurustellut muutaman itseäni lyhemmän kanssa, enkä enää ikinä huolisi lyhempää miestä. Jokaisen kanssa sama ongelma. Uhosivat miespuolisille kavereilleni jotka olivat heitä pitempiä ja nalkuttivat korkokenkien käytöstä jatkuvasti. Muutenkin yrittivät joka asiassa isotella.

[/quote]

Eli tässäkin tapauksessa on loppujen lopuksi kyse siitä sisimmästä. Fyysinen ulkonäkö on muokannut ihmisen sisimmän tietynlaiseksi, epävarmaksi riidanhaastajaksi.

Vierailija
86/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:52"]

Hyvä Ap. Kyse ei ole rahasta tai sen puutteesta vaan päämäärättömyydestä. Harvaa jaksaa kinnostaa ihminen, mies tai nainen, jolla ei ole mitään tavoitteita elämässään. Joka vaan on. Tavoitteista puhuessa en tarkoita välttämättä ammatillisia tavoitteita, vaan esimerkiksi harrastuksia, kiinnostuksen kohteita, intohimoja. Kiinnostuksen kohteiksi eivät yleensä kelpaa tietokonepelien pelaaminen, keskustelupalstoilla roikkuminen ja kaljan kittaaminen.

[/quote]

Tuon määritelmän mukaan en kelpaa kellekään naiselle - mutta senhän jo toki tiesinkin :)

[/quote]Halausitko itse kumppaniksi naisen, joka vaan on?

Vierailija
87/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:01"]

Ehdottanut naisille, että "kelpaisinko jos kävisin vapaaehtoistyössä"?

[/quote]

Oikeissa suhteissa en ole ikinä ehdottanut tällaista. Ainoastaan näissä netkkikeskusteluissa, jossa naiset yrittiävät selitellä rahanahneuttaan mitä huvittavimmilla tekosyillä.

Vierailija
88/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole nyt töitä tai opiskelupaikkaa ja koen asian sen verran noloksi, etten syyttäisi ketään joka tän takia ei haluaisi mun kanssa olla. Toki olen hakemassa opiskelemaan ja itsekin hyväksyn sen, että joku on vaikka sairaslomalla eikä siksi tee mitään. Mun mielestä sossupummius on aatteena vastenmielinen enkä hyväksy sellaista tahallista nysväystä, siksi miehelläkin pitää olla tavoitteena päästä omille jaloilleen jossain vaiheessa.

Vierailija
89/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:01"]

Ehdottanut naisille, että "kelpaisinko jos kävisin vapaaehtoistyössä"?

[/quote]

Oikeissa suhteissa en ole ikinä ehdottanut tällaista. Ainoastaan näissä netkkikeskusteluissa, jossa naiset yrittiävät selitellä rahanahneuttaan mitä huvittavimmilla tekosyillä.
[/quote]
Mä en halua elättää miestä, niin todellakin toivon miehen käyvän oikeissa töissä. Jää yhteiset tekemiset aika vähälle, kun toisella ei ole varaa.

Vierailija
90/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:03"]

Halausitko itse kumppaniksi naisen, joka vaan on?

[/quote]

Mitäköhän tämä nyt tarkoittavinaan?

Vierailija
91/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:57"]

Hyvä kirjoittaja. Nämä asiat on ap:lle sanottu jo monin eri sanoin. Tässä ketjussa sekä monessa muussa. EI se tajua. Joku palikka puuttuu sen päästä.  Ei lompakosta. Hyvä yritys silti. Valmistaudu saamaan dissausta.

[/quote]

Palikka-kortti on nyt, sanoisinko huvittava, kun itse uskot, että kaikki viestit topikin aloituksesta alkaen tulevat samalta henkilöltä. Ihan nopea vilkaisu postausten kellonaikoihin todistaisi, että se on käytännössä mahdotonta, mutta tuollainen lienee sulta liikaa vaadittu.

[/quote]

Eli teitä on monta provoajaa. Jonnet keskenään kirjoittelee vauvapalstalle ja naureskelee kun on niin kivaa, heh heh.

Vierailija
92/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:08"]

Mä en halua elättää miestä, niin todellakin toivon miehen käyvän oikeissa töissä.

[/quote]

Epäilemättä. Muuten miehellä ei ole tarpeeksi rahaa sun ostamiseen.

Vierailija
93/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:01"] Ehdottanut naisille, että "kelpaisinko jos kävisin vapaaehtoistyössä"? [/quote] Oikeissa suhteissa en ole ikinä ehdottanut tällaista. Ainoastaan näissä netkkikeskusteluissa, jossa naiset yrittiävät selitellä rahanahneuttaan mitä huvittavimmilla tekosyillä. [/quote] Mä en halua elättää miestä, niin todellakin toivon miehen käyvän oikeissa töissä. Jää yhteiset tekemiset aika vähälle, kun toisella ei ole varaa.

[/quote]

Tämä. Opiskeluaikaan kun seurustelin ja molemmat eli pienillä tuilla, oli aika ankeaa kun mihinkään ei ollut varaa.

Vierailija
94/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teitä on monta provoajaa. Jonnet keskenään kirjoittelee vauvapalstalle ja naureskelee kun on niin kivaa, heh heh.

[/quote]

En tunne muita kirjoittaja, joten mahdoton vastata kysymykseen.

Vierailija
95/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kai tästä pitäis siirtyä ylilaudalle kun ne kerran siirtyy tänne.

Vierailija
96/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien naisten mielestä yksi miehen tärkeimmistä ominaisuuksista on se, ettei miehellä ole stereotypioita

Vierailija
97/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:03"]

Halausitko itse kumppaniksi naisen, joka vaan on?

[/quote]

Mitäköhän tämä nyt tarkoittavinaan?

[/quote]

Palikka. -.-

Vierailija
98/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:12"]

Useimpien naisten mielestä yksi miehen tärkeimmistä ominaisuuksista on se, ettei miehellä ole stereotypioita

[/quote]

Eli käytännössä miehet ei saa mainita naisten rahanahneudesta? Vaikka se tulee tässäkin topikissa harvinaisen selvästi ilmi.

Vierailija
99/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse olla rikas. Kunhan maksaa itse ruokansa, liikkumisensa ja elämisensä.

Vierailija
100/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:13"]

Palikka. -.-

[/quote]

Kappas. Nyt tulikin ihan vitun kova kuitti. Mitenpä tuollaiseen olkinukkeen voi edes vastata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi