Naisten mielestä miehessä on tärkeintä sisin eikä ulkonäkö
Mutta suurin osa näin väittävistä ei seurustelisi itseään lyhyemmän miehen kanssa.
Kommentit (199)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:15"]
Miehen ei tarvitse olla rikas. Kunhan maksaa itse ruokansa, liikkumisensa ja elämisensä.
[/quote]
Miettikääpä miestä joka sanoisi: "Nainen maksakoon itse oman etelänmatkansa, ei ole mun vika että on köyhä". No niinpä, ette huolisi tuollaista "pihiä ja itsekästä miestä"
[/quote]
Ööh...? Kieltämättä olisi aika ilkeää sanoa "ei ole mun vika että on köyhä", mutta jos mies haluaa mennä etelään ja mulla ei ole varaa mennä mukaan, niin ei se miehen vika ole enkä vaadi maksamaan muakin sinne. Jokainen maksakoon omat juttunsa, ellei toinen ole tarpeeksi varakas ja halukas kustantamaan sitä iloa että saa kumppaninsa seuraksi tälle liian kalliisiin juttuihin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:27"]
Mutta et halua elättää ketään köyhää lompakolla loisijaa, jollanon Pyhä Vulva?
[/quote]
Niin, kuten jo sanoin, mulle on ihan sama käykö nainen töissä vai onko työtön tahallisesti tai tahattomasti. Mulle riittää kunhan naista ei haittaa mun tahallinen työttömyys.
Mulle ratkaisee naisen kiinnostavuudessa aivan muut asia kuin raha.
[/quote]
Etkö ymmärtänyt kysymystä? Jos tahallaan työttömön naisen rahat eivät riitä ruokaan/vuokraan/mihin tahansa välttämättömään, elätätkö häntä?
Miehen ei tarvitse olla rikas. Kunhan maksaa itse ruokansa, liikkumisensa ja elämisensä.
[/quote]
Miettikääpä miestä joka sanoisi: "Nainen maksakoon itse oman etelänmatkansa, ei ole mun vika että on köyhä". No niinpä, ette huolisi tuollaista "pihiä ja itsekästä miestä"
[/quote]
Arkipäiväiset pakolliset asiat vrt. etelänmatka. Oikeesti?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:33"]
Miksi sä muuten olet tahallisesti työtön, jos et laiskuuttasi ja loisen luonteen takia?
[/quote]
Monestakin syystä. Työnteko on tylsää, aikaa vievää, sitovaa. Sen lisäksi se on alistumista porvarivallan palvelukseen.
[/quote]
Niin, kuten jo sanoin, mulle on ihan sama käykö nainen töissä vai onko työtön tahallisesti tai tahattomasti. Mulle riittää kunhan naista ei haittaa mun tahallinen työttömyys.
[/quote]
Tää sun touhusi on ihan naurettavaa. Se että sä olet laiska, yhteiskunnan rahoilla elävä runkkari, jollaisia suurin osa meistä miehistäkin inhoaa, on todellakin hyvä syy ettei naiset sua halua. Suurin osa miehistäkään ei halua olla missään tekemisissä pumminaisten kanssa, no ehkä panna kerran jos ovat hyvännäköisiä. Muakin vituttaa femakot ja kaksinaismoralistiset, miehiä epäreilusti arvostelevat naiset, mutta sä olet ihan yhtä surkea paska. Jonkun pitäis vetää sua turpaan kunnolla.
-miehen näkemys
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:40"]
Miksi sä muuten olet tahallisesti työtön, jos et laiskuuttasi ja loisen luonteen takia?
[/quote]
Monestakin syystä. Työnteko on tylsää, aikaa vievää, sitovaa. Sen lisäksi se on alistumista porvarivallan palvelukseen.
[/quote]Kuka maksaa elämisesi?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:36"]
Yritä nyt vähän tarkentaa. Sinäkin aivan varmasti "vaadit" eli toivot naiselta tiettyjä piirteitä tai ominaisuuksia.
[/quote]
Lähinnä sitä, ettei nainen ahneuksissaan vaadi mieheltä työssäkäyntiä / työnhakua. Muuten olen aika avoin enkä näytä heti punaista kolrttia, jos kaikki ei aluksi vaikutakaan 100% oikealta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:40"]
[/quote]
[/quote]
Joo, nää sun mielipiteet riittää siihen etten haluaisi olla tekemisissä. Ei työnteko ole välttämättä kivaa, mutta yhteiskunnan pyörimisen kannalta välttämätöntä. Kuka muuten maksais sun sossurahat ellei ne työssäkäyvät? Lisäksi on monenlaisia töitä joista voi etsiä mahdollisimman mieleisen, ellei ole niin tyhmä ettei kelpaa kuin yksinkertaisimpiin duuneihin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:37"]
Etkö ymmärtänyt kysymystä? Jos tahallaan työttömön naisen rahat eivät riitä ruokaan/vuokraan/mihin tahansa välttämättömään, elätätkö häntä?
[/quote]
Mun puolesta saisi kyllä tulla syömään mun kämpille. Ei olisi mikään ongelma.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin siis mikä ero käytännössä on? Usein hyvätuloinen osapuoli joutuu maksamaan isomman osuuden vuokrasta, kodinelektroniikasta, autosta jne. Etelänmatka nyt on kuitenkin osa sitä samaa elintason kohotusta, johon rikkaampi joutuu osallistumaan tai on pihi paska.
Tää jätkä ei oo kyllä ihan terve, se on selvä juttu.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:43"]
Lähinnä sitä, ettei nainen ahneuksissaan vaadi mieheltä työssäkäyntiä / työnhakua.
[/quote]
Ai herra varjele, en ole aikoihin nauranut näin paljon! :'D
[/quote]
[/quote]
Ööh...? Kieltämättä olisi aika ilkeää sanoa "ei ole mun vika että on köyhä", mutta jos mies haluaa mennä etelään ja mulla ei ole varaa mennä mukaan, niin ei se miehen vika ole enkä vaadi maksamaan muakin sinne. Jokainen maksakoon omat juttunsa, ellei toinen ole tarpeeksi varakas ja halukas kustantamaan sitä iloa että saa kumppaninsa seuraksi tälle liian kalliisiin juttuihin.
[/quote]
Suurin osa naisista ei huolisi miestä, joka ei ole valmis ollenkaan jakamaan omaa korkeampaa elintasoaan, puhutaan sitten matkoista, asunnosta jne.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:02"]
Kyrvän koko ja miten sitä käyttää - kiinnostaa naisia.
[/quote]
Todellakin. Miksei kiinnostaisi?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:44"]
[/quote]
Mun puolesta saisi kyllä tulla syömään mun kämpille. Ei olisi mikään ongelma.
[/quote]
MITÄ? Miksi lompakolla loisiva Pyhä Vulva ei nyt olekaan enää mikään ongelma?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:08"]
Eli teitä on monta provoajaa. Jonnet keskenään kirjoittelee vauvapalstalle ja naureskelee kun on niin kivaa, heh heh.
[/quote]
En tunne muita kirjoittaja, joten mahdoton vastata kysymykseen.
[/quote]
Eikö sulle koskaan tule sellaista oloa, että miksi mä teen tätä? Kirjottelet jonnekin VAUVApalstalle samoja jankutuksia harva se päivä ja vastaat samalla tavalla kaikille jotka on eri mieltä eli nainentahtoorahaanainenonloinen. Eikö olisi mukavampi mennä ulos ja käydä vaikka syöttämässä sorsia kuin notkua joka saakelin päivä täällä provoamassa?
[/quote]Kyllä. Ja kyllä.
[/quote]
Miksi sitten olet täällä?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin siis mikä ero käytännössä on? Usein hyvätuloinen osapuoli joutuu maksamaan isomman osuuden vuokrasta, kodinelektroniikasta, autosta jne. Etelänmatka nyt on kuitenkin osa sitä samaa elintason kohotusta, johon rikkaampi joutuu osallistumaan tai on pihi paska.
[/quote]
No en ole itse koskaan asunut kenenkään kanssa yhdessä, mutta en luultavasti haluaisi täysin eritasoisella palkalla elävää kumppania juuri tuon takia. En halua vaatia toista maksamaan mun elämää, mutta en myöskään katsella kun hän voi tehdä kaikkea johon minulla ei ole varaa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:41"]
Muakin vituttaa femakot ja kaksinaismoralistiset, miehiä epäreilusti arvostelevat naiset, mutta sä olet ihan yhtä surkea paska. Jonkun pitäis vetää sua turpaan kunnolla.
[/quote]
Mun kriteerit on kyllä samat molemmille sukupuolille. Pidä yhtä lailla vastenmielisenä miestä, joka ahneuksissaan vaatii naiselta työssäkäyntiä että saisi enemmän rahaa omaan käyttöönsä.
Ja mitän turpaanvetoon tulee, pystyn kyllä pitämään puoleni. Epäilemättä on paljonkin miehiä joilta saisin turpaani, mutta loppujen lopuksi harva mies haluaa koittaa onneaan 181-senttistä miestä vastaan, joka on kuitenkin kohtalaisen jässikkämäinen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:41"]
[/quote]
[/quote]
Tää sun touhusi on ihan naurettavaa. Se että sä olet laiska, yhteiskunnan rahoilla elävä runkkari, jollaisia suurin osa meistä miehistäkin inhoaa, on todellakin hyvä syy ettei naiset sua halua. Suurin osa miehistäkään ei halua olla missään tekemisissä pumminaisten kanssa, no ehkä panna kerran jos ovat hyvännäköisiä. Muakin vituttaa femakot ja kaksinaismoralistiset, miehiä epäreilusti arvostelevat naiset, mutta sä olet ihan yhtä surkea paska. Jonkun pitäis vetää sua turpaan kunnolla.
-miehen näkemys
[/quote]Sinä mies voisit pysyä aiheessa menemättä henkilökohtaisuuksiin. Et tiedä Ap:n taustoja.
Harva ajautuu "loiseksi" huvikseen. Useimmiten taustalla on mtongelmia, joista ei haluta puhua. Miehelle voi olla helpompi naamioida ongelmat "vapaaseen tahtoon, haluttomuuteen tehdä töitä". Kuulostaa kunniallisemmalta kuin mtongelmat.
Meidät kaikki on jokseenkin aivopesty elämään tässä maailmassa tietyllä tavalla. Työn tekeminen kuuluu siihen aivopesuun. Jokaisen tulee kantaa kortensa kekoon tietyllä tavalla. Perustulo vapauttaisi Ap:n kaltaiset stigmasta ja saattaisi jopa sysätä heidät ulos kuorestaan, ihmisten ilmoilla ja palauttaa ihmisarvon. Johan Ap:n tapa ajatella naisista kertoo, että hän ei elä samassa todellisuudessa kuin me. Siis anna armoa, älä lyö lyötyä. Ihmisen arvo ei voi olla yhtä kuin hänen kykynsä tehdä työtä.
No kerropa mikä sinua naisessa kiinnostaa?
[/quote]
Sen kyllä huomaa ajan myötä kiinnostaako nainen ja onko mahdollisuuksia johonkin pysyvämpään. En mieti etukäteen kiinnostaako naisessa joku vai ei, vaan annan ajan ratkaista asian.
[/quote]Yritä nyt vähän tarkentaa. Sinäkin aivan varmasti "vaadit" eli toivot naiselta tiettyjä piirteitä tai ominaisuuksia.