Naisten mielestä miehessä on tärkeintä sisin eikä ulkonäkö
Mutta suurin osa näin väittävistä ei seurustelisi itseään lyhyemmän miehen kanssa.
Kommentit (199)
Onhan se täysin naurettavaa että ap, joka on ylilaudalta tänne eksynyt nassikka jolla ei edes pallikarvat vielä kasva, tulee puhumaan tänne siitä mitä naiset vaatii miehiltä. Minkälainen äiti mahtaa olla kasvattanut tuollaisen pojan?
Naisten mielestä miehessä on tärkein sisin - lompakon sisin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:26"]
Ei moni halua kotona loisivaa pummia kumppanikseen, voiko se oikeasti olla jollekin yllätys?
[/quote]
Ei se nykyään mikään yllätys. Rahan merkittävyys naiselle on kyllä tullut jo harvinaisen selväksi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:22"]
Sä et kiinnostaisi ketään normaalia naista, vaikka sulla olis sata milliä tilillä. Tollaset sairaat apinat nyt vaan eivät kiinoosta ketään. Yritä ymmärtää ja elää tään tosiasian kanssa.
[/quote]
Käytännön kokemus vaan väittää päinvastaista. Mut on useampikin nainen jättänyt sen takia, etten suostunut naisen käskystä menemään töihin.
[/quote]
No kukaa nyt haluais elättää toista? Sinä täällä haukut naisia loisiksi, vaikka itse tahdot naisen vain elättäjäksi.
Miten naiset jaksaa käyttää niin paljon vaivaa valheittensa todisteluun.? Johtuuko se siitä että kun yksi vale paljastuu niin koko korttitalo romahtaa ja ruma sisin paljastuu. Ja se alitajuisesti pelottaa koska ei halua hyväksyä sitä puolta itsessään.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:33"]
Tiedätkö mitä on elämänhallinta?
[/quote]
Helppo tekosyy naisille, jotka eivät halua myöntää rahan ratkaisevan miestä valittaessa.
[/quote]
Taas tämä sama jankkaaja. Millä ne laskut teilläpäin ruukataan maksaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:26"]
Ei moni halua kotona loisivaa pummia kumppanikseen, voiko se oikeasti olla jollekin yllätys?
[/quote]
Ei se nykyään mikään yllätys. Rahan merkittävyys naiselle on kyllä tullut jo harvinaisen selväksi.
[/quote]
Jankjank. Olet trolli tai tyhmä, en tiedä kumpi on todennäköisempää.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:29"]
No kukaa nyt haluais elättää toista? Sinä täällä haukut naisia loisiksi, vaikka itse tahdot naisen vain elättäjäksi.
[/quote]
Millä perusteella? Mulla on ihan sama käykö nainen töissä vai onko tahallaan työtön.
No mut kyllä moni nainen haluu rikkaan miehen
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:13"]
Tuo ei ollut se väärä kohta, vaan se tulkinta. Ei naiset halua rahan takia miesten käyvän töissä, hakevan töitä, opiskelevan ammattia, harrastavan asioita.
[/quote]
Toisin sanoen rahaa pitää olla tarpeeksi tai naista ei kiinnosta.
[/quote]
Taas väärin. Teet väärinymmärtämisestä taidetta.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:22"]
Tuo ei ollut se väärä kohta, vaan se tulkinta. Ei naiset halua rahan takia miesten käyvän töissä, hakevan töitä, opiskelevan ammattia, harrastavan asioita.
[/quote]
[/quote]
V*ttu sä oot urpo.
Sä et kiinnostaisi ketään normaalia naista, vaikka sulla olis sata milliä tilillä. Tollaset sairaat apinat nyt vaan eivät kiinoosta ketään. Yritä ymmärtää ja elää tään tosiasian kanssa.
[/quote]
Ihan vaan mielenkiinnosta, haluaisitko sinä itsellesi miehen, joka käyttäytyisi netissä kuten sinä? -ohis
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:30"]
Miten naiset jaksaa käyttää niin paljon vaivaa valheittensa todisteluun.? Johtuuko se siitä että kun yksi vale paljastuu niin koko korttitalo romahtaa ja ruma sisin paljastuu. Ja se alitajuisesti pelottaa koska ei halua hyväksyä sitä puolta itsessään.
[/quote]
Tuo on yksi syy.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:24"]
[/quote]
Käytännön kokemus vaan väittää päinvastaista. Mut on useampikin nainen jättänyt sen takia, etten suostunut naisen käskystä menemään töihin.
[/quote]
Koska kuka täysjärkinen katsoo ihmistä kenellä ei ole mitään tavoitteita elämässä vaan makaa sohvalla vuodesta toiseen ja odottaa että muut elättää. Hitto, sut pitäis heittää jonnekin Brasilian slummiin näkemään vähän elämän realiteetteja, siellä ei valtio elätä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:32"]
No mut kyllä moni nainen haluu rikkaan miehen
[/quote]
Mä haluun ensisijaisesti rakkaan miehen. Jos on rikaskin niin ei kai siinä mitään, mutta en oleta saavani rahallisia etuuksia miehiltä, itse tienaan.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:30"]
[/quote]
Ei.
Vaan koska te lassukat ette usko/ymmärrä/tajua selkeää tekstiä.
Mä en halua uskoa että on olemassa noin kovakalloisia ihmisiä, jotka on onnistuneet vakuuttamaan itselleen jotain muka totuutena eikä osaa kuunnella mitään argumentteja sitä vastaan, ei edes todisteita.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:50"]
Mutta suurin osa näin väittävistä ei seurustelisi itseään lyhyemmän miehen kanssa.
[/quote]
Serustelukumppaneistani 2/3 on ollut minun pituisia, olen 165 cm. Molemmilla luki papereissa muutaman cm:n enemmän kuin todellinen pituus, muutoin "lyhyys" ei tuntunut olevan heille heikko kohta. Enkä oikeastaan miettinyt asiaa ennen kuin törmäsin mieheen, jolla selvästi oli kompleksi omasta pituudestaan.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:34"]
Sisin on tärkeintä, mutta ulkonäölläkin on väliä.
[/quote]
Tämä. Sieltä sisimmästä lähtee ihmisen kaikki elämäntavat ja kiinnostuksen kohteet. Minua kiinnostava mies jakaa yhteiset arvot ja terveelliset elämäntavat. Ei mulla ole mitään yhteistä miehen kanssa, jonka pääasiallinen harrastus on kaljanjuonti kavereiden kanssa ja joka makaa vapaapäivät krapulassa. Tai miehen joka tupakoi ja viettää vapaa-aikansa tv:n tai netin ääressä. Samanlainen kiinnostus luontoon ja liikkumiseen on tärkeää ja yleensä se näkyy sitten myös ulkonäössä. Ja ap:n väitteeseen vastaan, että en voisi seurustella. Tosin en edes muista tavanneeni itseäni lyhyempää miestä. Olen itse 156cm.
Itseäni lyhyempi sopii hyvin. Mielenterveysongelmainen lyhyydestään päivästä toiseen jankuttava mies ei.
160 cm
[/quote]
[/quote]
V*ttu sä oot urpo.
[/quote]
Siskot, siskot! Älkää nyt alentuko tämän trollin tasolle, pyydän.
Minä itse asiassa uskon, että tämä yksilö ei ole tahallan työtön vaan mielenterveyssyistä sairauseläkkeellä. Häpeä tästä estää häntä tunnustumasta asiaa edes lähipiirille, joten hän on rakentanut itselleen tällaisen "nainen on loinen" -suojamuurin, johon liittyy kiinteästi tämä "pyhä vulva" -teema, koska naisen koskaan tarjolle saapumaton sukupuolielin sekä kiehtoo että pelottaa häntä.
Yrittäkäämme ymmärtää myös tätä onnetonta veljeämme! Peace & love!