Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten mielestä miehessä on tärkeintä sisin eikä ulkonäkö

Vierailija
01.08.2015 |

Mutta suurin osa näin väittävistä ei seurustelisi itseään lyhyemmän miehen kanssa.

Kommentit (199)

Vierailija
61/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan naisen, jota rakastaa, ja joka rakastaa minua. Tämä on kaikkein tärkeintä minulle. En tapaile lihavia naisia, koska en voisi koskaan rakastua lihavaan. En siis ole pinnallinen, vaan rakkautta etsivä ihminen.

Vierailija
62/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:36"]

Mä haluun ensisijaisesti rakkaan miehen. Jos on rikaskin niin ei kai siinä mitään, mutta en oleta saavani rahallisia etuuksia miehiltä, itse tienaan.

[/quote]

"rahalla ei oo väliä, mut kyl miähen niinku silti pitää töisä käyrä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:32"]

No mut kyllä moni nainen haluu rikkaan miehen

[/quote]

Mä haluun ensisijaisesti rakkaan miehen. Jos on rikaskin niin ei kai siinä mitään, mutta en oleta saavani rahallisia etuuksia miehiltä, itse tienaan.

[/quote]

Näin sanot sinä ja normaali ihminen lukee asian näin.

Lassukat lukevat sensijaan:

Mä haluun ensisijaisesti [rakkaan miehen. Jos on rikaskin niin ei kai siinä mitään, mutta en oleta saavani] rahallisia etuuksia miehiltä, [itse tienaan].

ja kilahtavat.

Vierailija
64/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:42"]

[/quote]

[/quote]

Useimmilla ihmisillä on tavoitteita elämässä ja niihin kuuluu myös työ. Ei ole mitenkään ristiriitaista sanoa, ettei halua kumppaninsa rahoja, mutta haluaa tämän hallitsevan elämäänsä ja olevan jonkin verran kunnianhimoinen käymällä töissä. Siinä on myös se etu, ettei tämä kumppani ole persauki silloin kun yhdessä on tarkoitus tehdä jotain, koska muuten tekeminen jää väliin tai joudun itse maksamaan myös hänen osuutensa.

Vierailija
65/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:32"]

No mut kyllä moni nainen haluu rikkaan miehen

[/quote]

[/quote]

Näin sanot sinä ja normaali ihminen lukee asian näin.

Lassukat lukevat sensijaan:

Mä haluun ensisijaisesti [rakkaan miehen. Jos on rikaskin niin ei kai siinä mitään, mutta en oleta saavani] rahallisia etuuksia miehiltä, [itse tienaan].

ja kilahtavat.

[/quote]

:D Niin totta.

Vierailija
66/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:28"]

Naisten mielestä miehessä on tärkein sisin - lompakon sisin.

[/quote]

Näitä toistavat miehet eivät ymmärrä paljastavansa itsensä. Tätä agendaa hoki minulle usein tuttu mies. Samalla hän ei nähnyt mitään ongelmaa siinä, että naispuolinen kaverinsa elätti hänet, eli maksoi ruoan ja tarjosi katon päänsä päälle, asunnottomaksi jouduttuaan. Joopa joo sanon minä.

Vierailija
67/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Voi mies käydä vapaaehtoistöissäkin. Palkatta. Siis saamatta työstään rahaa. Ilman liksaa siis.  Tai elää minimitoimeentulolla. Ei silloin olla rikkaita. Ei ole lompakko paksu. Ei neljää autoa ja kuutta telkkaria.

TajuuuuukXXXX???

Vierailija
68/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:46"]

Useimmilla ihmisillä on tavoitteita elämässä ja niihin kuuluu myös työ.

[/quote]

Jolo, tavoitteita - ennen kaikkea parantaa naisen taloudellista tilannetta.

Vierailija
69/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on se mt-ongelmainen eläkkeellä, niin sekin on ok. Olet sairas, olet eläkkeellä. Et luultavasti ole lusmu. Ei myöskään muut saikulla tai kuntsarilla olevat. Kyllä tekin kelpaatte vielä   jollekin.

Vierailija
70/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:47"]

Voi mies käydä vapaaehtoistöissäkin. Palkatta. Siis saamatta työstään rahaa. Ilman liksaa siis.  Tai elää minimitoimeentulolla. Ei silloin olla rikkaita. Ei ole lompakko paksu. Ei neljää autoa ja kuutta telkkaria.

[/quote]

Ehdottanut tätä monelle työssäkäyntiä vaativalle naiselle ja monille se ei todellakaan käy. Palkkatyötä sen olla pitää, koska muuten miehellä ei ole naisen makuun tarpeeksi rahaa.

Vierailija
71/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miehistäkin tärkeintä naisessa se sisin. Eli pillu.

Vierailija
72/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap. Kyse ei ole rahasta tai sen puutteesta vaan päämäärättömyydestä. Harvaa jaksaa kinnostaa ihminen, mies tai nainen, jolla ei ole mitään tavoitteita elämässään. Joka vaan on. Tavoitteista puhuessa en tarkoita välttämättä ammatillisia tavoitteita, vaan esimerkiksi harrastuksia, kiinnostuksen kohteita, intohimoja. Kiinnostuksen kohteiksi eivät yleensä kelpaa tietokonepelien pelaaminen, keskustelupalstoilla roikkuminen ja kaljan kittaaminen.

Vierailija
73/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:46"]

Useimmilla ihmisillä on tavoitteita elämässä ja niihin kuuluu myös työ.

[/quote]

Jolo, tavoitteita - ennen kaikkea parantaa naisen taloudellista tilannetta.

[/quote]

Ei mulle kukaan mies ainakaan ole rahaa tarjonnut? En kyllä kehtais sitä ottaakaan, pärjään itsekin kunhan ei tarvitse tuhlata mieheen rahaa.

Vierailija
74/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:50"]

[/quote]

Ehdottanut tätä monelle työssäkäyntiä vaativalle naiselle ja monille se ei todellakaan käy. Palkkatyötä sen olla pitää, koska muuten miehellä ei ole naisen makuun tarpeeksi rahaa.

[/quote]

No nainen ei vaan halua elättää sinua. Elätä itsesi tai elä yhteiskunnan rahoilla.

Vierailija
75/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

TajuuuuukXXXX???

[/quote]

Suomessa on ehkä prosentti väestöstä jolla voisi olla halutessaan neljä autoa ja kuusi telkkaria tyylinen elämä, mutta eivät hekään yleensä osta määräänsä enenpää kaikkea, Teemu Selänteellä on monta autoa, mutta ei naiset oleta kaikkien miesten olevan Teemu Selänteitä. Ja oikeasti, tuo sun tyyli puhua paljastaa sut korkeintaan 15-vuotiaaksi, todella noloa.

Vierailija
76/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän katkeroitti edellisessä suhteessa, että minä makselin aina matkat herran luo ja usein ruoatkin. Seuraavalla kerralla vaatimus on, että kumppani maksaa omat osuutensa, sama se maksaako ne palkalla vai opintotuella.

Vierailija
77/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:52"]

Hyvä Ap. Kyse ei ole rahasta tai sen puutteesta vaan päämäärättömyydestä. Harvaa jaksaa kinnostaa ihminen, mies tai nainen, jolla ei ole mitään tavoitteita elämässään. Joka vaan on. Tavoitteista puhuessa en tarkoita välttämättä ammatillisia tavoitteita, vaan esimerkiksi harrastuksia, kiinnostuksen kohteita, intohimoja. Kiinnostuksen kohteiksi eivät yleensä kelpaa tietokonepelien pelaaminen, keskustelupalstoilla roikkuminen ja kaljan kittaaminen.

[/quote]

Hyvä kirjoittaja. Nämä asiat on ap:lle sanottu jo monin eri sanoin. Tässä ketjussa sekä monessa muussa. EI se tajua. Joku palikka puuttuu sen päästä.  Ei lompakosta. Hyvä yritys silti. Valmistaudu saamaan dissausta.

Vierailija
78/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:55"]

No nainen ei vaan halua elättää sinua. Elätä itsesi tai elä yhteiskunnan rahoilla.

[/quote]

Se onnistuu käymättä töissä, mutta naiselle se ei kelpaa, koska silloin nainen ei saa miehistä irti mitään rahallista hyötyä.

Vierailija
79/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:55"]

[/quote]

Se onnistuu käymättä töissä, mutta naiselle se ei kelpaa, koska silloin nainen ei saa miehistä irti mitään rahallista hyötyä.

[/quote]

Ei, vaan edelleenkin siksi että olet lusmu.

Vierailija
80/199 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:52"]

[/quote]

Tuon määritelmän mukaan en kelpaa kellekään naiselle - mutta senhän jo toki tiesinkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän