Naisten mielestä miehessä on tärkeintä sisin eikä ulkonäkö
Mutta suurin osa näin väittävistä ei seurustelisi itseään lyhyemmän miehen kanssa.
Kommentit (199)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:06"]
Väärin.
[/quote]
Eivät siis vaadi, että mies käy töissä tai ainakin hakee töitä? Paljon on muuttunut parissa päivässä.
Toivottavaa se muutos toki olisi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:33"]
Tiedätkö mitä on elämänhallinta?
[/quote]
Helppo tekosyy naisille, jotka eivät halua myöntää rahan ratkaisevan miestä valittaessa.
[/quote]
Eikö koskaan ole tullut mieleen, että vika ei ole kaikissa maailman naisissa, jos sulle ei sitä sielunkumppania löydy? Jotkut miehet nyt vaan on ihan paskoja, ja sä olet ihan 100-prosenttisen varmasti erittäin paskan luonteen omaava yksilö. Deal with it.
[/quote]
Ohhoh! Nyt tuli akalta niin paksua tuubaa että olepa hyvä ja pyydä heti anteeksi! Ja sen jälkeen menet nurkkaan häpeämään ja miettimään kuinka voit omalta osaltasi parantaa miesten elämänlaatua.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:09"]
Väärin.
[/quote]
Eivät siis vaadi, että mies käy töissä tai ainakin hakee töitä? Paljon on muuttunut parissa päivässä.
[/quote]
Heti kun elätät itsesi tavalla tai toisella loisimatta yheteiskunnan (=myös minun) lompakolla, työttömyytesi on erittäin ok. Niin kauan kuin tahallasi työttömänä kuppaat yhteiskuntaa (=myös minua ja lapsiani), fuck you.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:09"]
Väärin.
[/quote]
[/quote]
Tuo ei ollut se väärä kohta, vaan se tulkinta. Ei naiset halua rahan takia miesten käyvän töissä, hakevan töitä, opiskelevan ammattia, harrastavan asioita. Naiset ei vaan halua luuseria, joka makaa sohvalla käsi housuissa ja pelaa pleikkaa, vaan miehen, jolla on elämä ja elämänhalua.
Mä vaadin että mies ei vietä joka helvetin aikaansa netissä provoilemassa samoja helvetin juttuja päivästä - viikosta - vuodesta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:13"]
[/quote]
Helppo tekosyy naisille, jotka eivät halua myöntää rahan ratkaisevan miestä valittaessa.
[/quote]
Eikö koskaan ole tullut mieleen, että vika ei ole kaikissa maailman naisissa, jos sulle ei sitä sielunkumppania löydy? Jotkut miehet nyt vaan on ihan paskoja, ja sä olet ihan 100-prosenttisen varmasti erittäin paskan luonteen omaava yksilö. Deal with it.
[/quote]
Ohhoh! Nyt tuli akalta niin paksua tuubaa että olepa hyvä ja pyydä heti anteeksi! Ja sen jälkeen menet nurkkaan häpeämään ja miettimään kuinka voit omalta osaltasi parantaa miesten elämänlaatua.
[/quote]
:DDDDDDD
You wish.
Tuo ei ollut se väärä kohta, vaan se tulkinta. Ei naiset halua rahan takia miesten käyvän töissä, hakevan töitä, opiskelevan ammattia, harrastavan asioita.
[/quote]
Toisin sanoen rahaa pitää olla tarpeeksi tai naista ei kiinnosta.
[/quote]
[/quote]
Eeei, mieti uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:24"]
Ihanko oikeasti väität, että kaikki vähemmän varakkaat miehet ovat sinkkuja, tai juuri eroamassa lyhyestä suhteesta jos satuvat olemaan isokyrpäisiä ja taitavia seksissä???
[/quote]
Naiset vaativat (ahneuksissaan) lähes järjestäänsä, että mies käy töissä tai ainakin hakee töitä. Se jo yksinään todistaa, että raha on todellakin kriteereistä tärkein.
[/quote]
Siis ahneuksissaan olettavat että yleensä ihmiset haluavat käydä töissä jotta saavat elämiseensä rahaa???? Ja ahneuksissaan eivät mielellään elätä jotain laiskimusta joka ei edes hae töitä??? Sellaistako naisen pitäisi työssäkäynnin lisäksi vielä passata????
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:18"]
Tuo ei ollut se väärä kohta, vaan se tulkinta. Ei naiset halua rahan takia miesten käyvän töissä, hakevan töitä, opiskelevan ammattia, harrastavan asioita.
[/quote]
[/quote]
V*ttu sä oot urpo.
Sä et kiinnostaisi ketään normaalia naista, vaikka sulla olis sata milliä tilillä. Tollaset sairaat apinat nyt vaan eivät kiinoosta ketään. Yritä ymmärtää ja elää tään tosiasian kanssa.
Ulkonäöllä on merkitystä, mutta jos se ei ole sisäisesti miellyttävä, niin kauneudella ei ole merkitystä. Mitä pidempää suhdetta haet, sitä enemmän on mukavuudella väliä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:19"]
Eeei, mieti uudelleen.
[/quote]
Eipä siinä mitään uudellenmiettimistä ole. Jos nainen vaati mieheltä työssäkäyntiä tai vähintäänkin työnhakua, se on harvinainen selvä merkki siitä, että nainen todellakin haluaa parisuhteesta ennen kaikkea lisää rahaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:18"]
[/quote]
[/quote]
Vaikka sulla olisi helvetisti rahaa, olet aivan liian tyhmä että sua moni jaksaisi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:55"]
Voi v*ttu että mua ottaa pattiin tää tahallaan työtön loinen, jolla on otsaa silti haukkua naisia loisiksi. Voiko ääliömpää olla ees olemassa?
[/quote]
Loinen kiukkuaa, kun kerrotaan totuuksia. Sheimaaminen ei oikein toimi.
[/quote]
Mikä vitun sheimaaminen? Pallikarvojen ajelu? Se on sheivaamista, typerä sana sekin, puhukaa suomea typerät pennut!!!!
Kerronpa tarinan: Mieheni ei tod. ole mikään maailman komein mutta rakastan häntä enemmän kuin mitään. Ai miksikö? Koska hän saa mut nauramaan enemmän kuin kukaan toinen ikinä, ei ikinä loukkaisi minua tahallaan eikä solvaa. Hänelle tärkeintä on minun onnellisuus.
Ei kukaan ikinä ole rakastanut minua näin pyyteettömästi kuin hän. Ei edes oma äitini. Mieti sä siellä pienessä päässäsi päästäisinkö hänestä irti vain sen takia, ettei satu olemaan ulkonäöllisesti minun tyyppiäni? En ikinä. Se, että hän rakastaa ja haluaa minua saa minut haluamaan häntä.
Exäni on komea mutta läpimätä sisältä. Lähes joka päivä sain kuulla olevani tyhmä, huora ja lehmä. Välillä kun ei sanat riittäneet otti hän nyrkit avuksi. Perusteli sen sillä, että lehmää saa lyödä. Edes komea ulkonäkö ei saanut minua märäksi ja haluamaan häntä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:19"]
Eeei, mieti uudelleen.
[/quote]
Eipä siinä mitään uudellenmiettimistä ole. Jos nainen vaati mieheltä työssäkäyntiä tai vähintäänkin työnhakua, se on harvinainen selvä merkki siitä, että nainen todellakin haluaa parisuhteesta ennen kaikkea lisää rahaa.
[/quote]
Voi voi. No, usko sinä niin, ei sulta voi vaatia enempää ajattelua.
Sä et kiinnostaisi ketään normaalia naista, vaikka sulla olis sata milliä tilillä. Tollaset sairaat apinat nyt vaan eivät kiinoosta ketään. Yritä ymmärtää ja elää tään tosiasian kanssa.
[/quote]
Käytännön kokemus vaan väittää päinvastaista. Mut on useampikin nainen jättänyt sen takia, etten suostunut naisen käskystä menemään töihin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:24"]
Kerronpa tarinan: Mieheni ei tod. ole mikään maailman komein mutta rakastan häntä enemmän kuin mitään. Ai miksikö? Koska hän saa mut nauramaan enemmän kuin kukaan toinen ikinä, ei ikinä loukkaisi minua tahallaan eikä solvaa. Hänelle tärkeintä on minun onnellisuus.
Ei kukaan ikinä ole rakastanut minua näin pyyteettömästi kuin hän. Ei edes oma äitini. Mieti sä siellä pienessä päässäsi päästäisinkö hänestä irti vain sen takia, ettei satu olemaan ulkonäöllisesti minun tyyppiäni? En ikinä. Se, että hän rakastaa ja haluaa minua saa minut haluamaan häntä.
Exäni on komea mutta läpimätä sisältä. Lähes joka päivä sain kuulla olevani tyhmä, huora ja lehmä. Välillä kun ei sanat riittäneet otti hän nyrkit avuksi. Perusteli sen sillä, että lehmää saa lyödä. Edes komea ulkonäkö ei saanut minua märäksi ja haluamaan häntä.
[/quote]
Noniin. Prinsessa on saanut oman prinssin. Narsisti on iloinen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:24"]
[/quote]
Käytännön kokemus vaan väittää päinvastaista. Mut on useampikin nainen jättänyt sen takia, etten suostunut naisen käskystä menemään töihin.
[/quote]
Ei moni halua kotona loisivaa pummia kumppanikseen, voiko se oikeasti olla jollekin yllätys?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"]
Ihannemaailmassa minä en elättäisi tahallaan työttömiä paskaperseitä.
[/quote]
Et tietenkään "elättäisi", niin rahanahne olet.
[/quote]
Sanoo käsi ojossa kelaa ja sossua lypsävä loinen. Söpöä.