Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti mökille mukamas yksin

Vierailija
01.08.2015 |

ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?

Kommentit (386)

Vierailija
161/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehdottaa kolmen kimppaa liiton säilyttämiseksi. Miehesi haluaa tuota toista naista, mutta ei välttämättä jätä sinua kunhan saa sitä toista myös. Voi olla yllättävän kiva kokemus sinullekin, jos et ennen ole naisen kanssa ollut.

Vierailija
162/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähän outoa, että mies ei pyytänyt suaki jäämään, ihanku oisit joku vieras ihminen sille ja se "ystävä" vaan on siellä, kuin kotonaan, niinku se ois muka normaalia, siis ei todellakaan normia menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:32"]

Kyllä mulla ois viha ja raivo tossa tilanteessa päällimmäisenä, surra kerkeäis myöhemminki, jos edes sitäkään, lätty ois lätissy ja hiuksia ois irronnu, jos noin kävis.

[/quote]

Jaa kenen lätty? Meinaatko että mies antaisi sinun käydä kaverinsa kimppuun, kaverin jonka hän on tuntenut vuosia tai vuosikymmeniä sinua kauemmin?

Vierailija
164/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:32"]

Kyllä mulla ois viha ja raivo tossa tilanteessa päällimmäisenä, surra kerkeäis myöhemminki, jos edes sitäkään, lätty ois lätissy ja hiuksia ois irronnu, jos noin kävis.

[/quote]

Jaa kenen lätty? Meinaatko että mies antaisi sinun käydä kaverinsa kimppuun, kaverin jonka hän on tuntenut vuosia tai vuosikymmeniä sinua kauemmin?
[/quote]Hah, ihanko kiinnostais siinä vaiheessa kysellä lupia pettäjä nulkilta, sais seki poltimosa himmeeks siinä sivussa.

Vierailija
165/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:49"]

Ei siellä mökillä kovin seksintäyteinen yö voi olla, kun mies nyt tietää ap:n mietteet. 

[/quote]

Ai miten niin ei? Pelihän on jo käytännössä menetetty, eli ihan sama enää tässä kohtaa nussitanko vai ei. Itse vetelisin ap:n miehenä joka reikään niin paljon kuin suinkin kykenisin. 

Vierailija
166/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua? En vois ikinä kuvitella oman mieheni tekevän noin..

Vierailija
167/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:57"]

Ja vähän outoa, että mies ei pyytänyt suaki jäämään, ihanku oisit joku vieras ihminen sille ja se "ystävä" vaan on siellä, kuin kotonaan, niinku se ois muka normaalia, siis ei todellakaan normia menoa.

[/quote]

Näin juuri! Tuossa tilanteessa ois kyllä pitänyt koko porukan lähteä pois metsän keskeltä. Ap kuskina ja "ystävä" heitetty kotiin niin, että mies olisi sitä itse ehdottanut ja vaatinut. Automatkalla selväksi se asia, että mies ei oleile mökillä tämän ystävän kanssa ollenkaan kaksin. Eipä siinä paljon välitetä toisen tunteista, kun jäädään pokkana pötköttelemään viikonloppua noissa tunnelmissa. Miehet on, vai onko todella? Ei tapahtuis mun kohdalle, ennemmin palais koko mökki maan tasalle.

Vierailija
168/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:32"] Kyllä mulla ois viha ja raivo tossa tilanteessa päällimmäisenä, surra kerkeäis myöhemminki, jos edes sitäkään, lätty ois lätissy ja hiuksia ois irronnu, jos noin kävis. [/quote] Jaa kenen lätty? Meinaatko että mies antaisi sinun käydä kaverinsa kimppuun, kaverin jonka hän on tuntenut vuosia tai vuosikymmeniä sinua kauemmin? [/quote]Hah, ihanko kiinnostais siinä vaiheessa kysellä lupia pettäjä nulkilta, sais seki poltimosa himmeeks siinä sivussa.

[/quote]

Minkä ihmeen 20-kiloisen katkaravun kanssa olet oikein pariutunut jos kuvittelet tuollaisessa tilanteessa pärjäävääsi? Vai oletko Wahlströmin Eva?

Vierailija
169/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:04"]

Ei siellä mökillä kovin seksintäyteinen yö voi olla, kun mies nyt tietää ap:n mietteet. 

[/quote]

Ai miten niin ei? Pelihän on jo käytännössä menetetty, eli ihan sama enää tässä kohtaa nussitanko vai ei. Itse vetelisin ap:n miehenä joka reikään niin paljon kuin suinkin kykenisin. 

[/quote]

Olen naiivi, mun sanavarastoon on kuulunut "omatunto"...

Vierailija
170/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä voit mennä kylään ilmoittamatta ja Laura ei voi? Kannattaiskohan sun nyt katsoa peiliin. Mikset anna miehellesi lomaa sinusta silloin kun hän sitä toivoo? Ei suhde ole vankila.

Vierailija
171/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:32"] Kyllä mulla ois viha ja raivo tossa tilanteessa päällimmäisenä, surra kerkeäis myöhemminki, jos edes sitäkään, lätty ois lätissy ja hiuksia ois irronnu, jos noin kävis. [/quote] Jaa kenen lätty? Meinaatko että mies antaisi sinun käydä kaverinsa kimppuun, kaverin jonka hän on tuntenut vuosia tai vuosikymmeniä sinua kauemmin? [/quote]Hah, ihanko kiinnostais siinä vaiheessa kysellä lupia pettäjä nulkilta, sais seki poltimosa himmeeks siinä sivussa.

[/quote]

Minkä ihmeen 20-kiloisen katkaravun kanssa olet oikein pariutunut jos kuvittelet tuollaisessa tilanteessa pärjäävääsi? Vai oletko Wahlströmin Eva?
[/quote]Jo vain ja kun on tarpeeksi vihaa ja adrenaliinia veressä, ni kyllä pienemmästäki muijasta irtoo tehoja, ehkä jos joku bulli ois vastassa, niin saattaisin jättää väliin ja keksisin jonkun muun kostotoimenpiteen.

Vierailija
172/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:03"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:32"] Kyllä mulla ois viha ja raivo tossa tilanteessa päällimmäisenä, surra kerkeäis myöhemminki, jos edes sitäkään, lätty ois lätissy ja hiuksia ois irronnu, jos noin kävis. [/quote] Jaa kenen lätty? Meinaatko että mies antaisi sinun käydä kaverinsa kimppuun, kaverin jonka hän on tuntenut vuosia tai vuosikymmeniä sinua kauemmin? [/quote]Hah, ihanko kiinnostais siinä vaiheessa kysellä lupia pettäjä nulkilta, sais seki poltimosa himmeeks siinä sivussa. [/quote] Minkä ihmeen 20-kiloisen katkaravun kanssa olet oikein pariutunut jos kuvittelet tuollaisessa tilanteessa pärjäävääsi? Vai oletko Wahlströmin Eva? [/quote]Jo vain ja kun on tarpeeksi vihaa ja adrenaliinia veressä, ni kyllä pienemmästäki muijasta irtoo tehoja, ehkä jos joku bulli ois vastassa, niin saattaisin jättää väliin ja keksisin jonkun muun kostotoimenpiteen.

[/quote]

Höpö höpö. 99,9 % naisista ei edes osaa lyödä niin että saisi keneltäkään silmää mustaksi. Tietty jollain leipäveitsellä voi huitaista, sillä saa kyllä töhömpikin ikävää jälkeä aikaiseksi.

Vierailija
173/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:04"]

[/quote]

[/quote]

Olen naiivi, mun sanavarastoon on kuulunut "omatunto"...

[/quote]

Miten se liittyy panemiseen? Ei kai kukaan omatuntoa pane?

Vierailija
174/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:03"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:32"] Kyllä mulla ois viha ja raivo tossa tilanteessa päällimmäisenä, surra kerkeäis myöhemminki, jos edes sitäkään, lätty ois lätissy ja hiuksia ois irronnu, jos noin kävis. [/quote] Jaa kenen lätty? Meinaatko että mies antaisi sinun käydä kaverinsa kimppuun, kaverin jonka hän on tuntenut vuosia tai vuosikymmeniä sinua kauemmin? [/quote]Hah, ihanko kiinnostais siinä vaiheessa kysellä lupia pettäjä nulkilta, sais seki poltimosa himmeeks siinä sivussa. [/quote] Minkä ihmeen 20-kiloisen katkaravun kanssa olet oikein pariutunut jos kuvittelet tuollaisessa tilanteessa pärjäävääsi? Vai oletko Wahlströmin Eva? [/quote]Jo vain ja kun on tarpeeksi vihaa ja adrenaliinia veressä, ni kyllä pienemmästäki muijasta irtoo tehoja, ehkä jos joku bulli ois vastassa, niin saattaisin jättää väliin ja keksisin jonkun muun kostotoimenpiteen.

[/quote]

Höpö höpö. 99,9 % naisista ei edes osaa lyödä niin että saisi keneltäkään silmää mustaksi. Tietty jollain leipäveitsellä voi huitaista, sillä saa kyllä töhömpikin ikävää jälkeä aikaiseksi.
[/quote]Niinhän sä luulet.

Vierailija
175/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän asia on sillälailla notta, kun pohojalaanen pirttihirmu oikee kurmoottaa, niin siitä on leikki kaukana.

Vierailija
176/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:15"]

Eli sä voit mennä kylään ilmoittamatta ja Laura ei voi? Kannattaiskohan sun nyt katsoa peiliin. Mikset anna miehellesi lomaa sinusta silloin kun hän sitä toivoo? Ei suhde ole vankila.

[/quote]

Miten voi mennä kylään omalle mökille????

Vierailija
177/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäki 120kg mamma rusennan ukon jo massallani, että parempi ku minunki katkarapuseni pysyttelee vaan nätisti kotona, niin ei tule pahaa jälkeä.

Vierailija
178/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi pahalta sun puolesta :(( Nyt vaan pysyt vahvana etkä kuuntele vaikka mies kuinka yrittäisi selitellä. Rysän päältä on jääty kiinni ja piste. Jos miehellä on yhtään selkärankaa niin myöntää nyt ihan kaiken. Miten kukaan voi tehdä noin rakastamalleen ihmiselle ja vielä valehdella päin naamaa?! En ymmärrä. Pysy lujana, tommonen paska ei kyllä ansaitse olla sun miehenä, saat ja ennenkaikkea ansaitset paljon parempaa! Voimia <3

Vierailija
179/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:16"]

[/quote]

[/quote]

Äkkiäkös sitä pikaistuksissaan ottaa jotain kättäpidempää, ja voi tulla miehellekin yllätyksenä. Kyllä sitä naisetkin tosiaan saa tarpeen vaatiessa pahaa jälkeä aikaan. 

Vierailija
180/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:16"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:03"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:32"] Kyllä mulla ois viha ja raivo tossa tilanteessa päällimmäisenä, surra kerkeäis myöhemminki, jos edes sitäkään, lätty ois lätissy ja hiuksia ois irronnu, jos noin kävis. [/quote] Jaa kenen lätty? Meinaatko että mies antaisi sinun käydä kaverinsa kimppuun, kaverin jonka hän on tuntenut vuosia tai vuosikymmeniä sinua kauemmin? [/quote]Hah, ihanko kiinnostais siinä vaiheessa kysellä lupia pettäjä nulkilta, sais seki poltimosa himmeeks siinä sivussa. [/quote] Minkä ihmeen 20-kiloisen katkaravun kanssa olet oikein pariutunut jos kuvittelet tuollaisessa tilanteessa pärjäävääsi? Vai oletko Wahlströmin Eva? [/quote]Jo vain ja kun on tarpeeksi vihaa ja adrenaliinia veressä, ni kyllä pienemmästäki muijasta irtoo tehoja, ehkä jos joku bulli ois vastassa, niin saattaisin jättää väliin ja keksisin jonkun muun kostotoimenpiteen. [/quote] Höpö höpö. 99,9 % naisista ei edes osaa lyödä niin että saisi keneltäkään silmää mustaksi. Tietty jollain leipäveitsellä voi huitaista, sillä saa kyllä töhömpikin ikävää jälkeä aikaiseksi. [/quote]Niinhän sä luulet.

[/quote]

Aika helvetin monta vuotta alaa opiskelleena ja koulutaneena minun ei tarvitse turvautua luuloihin. Aivan ylivoimaisen suuri enemmistö naisista ei osaa edes laittaa kättä nyrkkiin, puhumattakaan että osaisi sillä nyrkillä jotain tehdä. Ja nekin ketkä osaavat, jäävät oman fysiologiansa jalkoihin, nainen kun on ylävartalon lihaksiston osalta todella heikko. Lyönti on siis hidas, pehmeä ja yleensä huonosti suunnattu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän