Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti mökille mukamas yksin

Vierailija
01.08.2015 |

ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?

Kommentit (386)

Vierailija
201/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tää on totta niin jumalauta meet sinne mökille vielä takas ja pistät ne kova kovaa vasten!!
Mitä sitten jos itkettää? Ihan normi reaktio tuommoisessa tilanteessa!
Ihme hyssyttelyä, heitä se ämmä pihalle sieltä ja sen jälkeen keskustelette perin pohjin miten tästä eteenpäin. Ja jos silloinkin itkettää niin so? Aika tunteeton sais olla jos ei pettäminen koskettais!

Vierailija
202/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:56"]

Jos meillä olisi mökki jolla mies tapaisi käydä yksinään kokonaisia viikonloppuja, ja sitten sinne yllättäen menisi naispuolinen ystävä saunomaan ja syömään, niin kyllä mulla tulisi mieleen heti että sillä naisella on jotain mielessä, vaikka mieheeni luottaisinkin. Varsinkin kun nainen on juuri eronnut, enkä tiedä yhtään mikä on ollut syynä eroon, ehkä se että nainen on ihastunut ystävään... 

[/quote]

Voihan sitä haluta eron jälkeen keskustella asiasta ystävänsä kanssa, tai vaikka vain vietää enemmän aikaa ystävänsä kanssa kun viimein ehtii.

[/quote]

No joo, ehkä, mutta tuo paikka on vähän erikoinen kun miehen vaimolle ei ole kerrottu.

[/quote]

Tässä tapauksessa juu, vaikka siinäkin voisi olla käynyt niin että kaveri päätti poiketa käymään. Mutta siis vastasin vain tuohon hypoteettiseen tilanteeseen, koska itsellänikin on kavereita joista kenestäkään en halua miestä itselleni ja joilla on tyttöystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:03"]Anteeksi, mitä ihmettä? Miksi nainen ja mies eivät voisi olla kavereita?
Mie oon aina ollut vähän epäsosiaalisempi, viettänyt paljon aikaa koneiden kanssa ja kaveritkin ovat samoista aihepiireistä kiinnostuneita. Naisia on osa, ehkä.. 20% koko porukasta? Kun menimme vaimoni kanssa naimisiin, kysyin onko okei että naispuoliset kaverini tulevat viettämään samalla tavalla aikaa pelaamisen merkeissä ja esim elokuvia katsomaan. Hän sanoi, että se on ok, ja kun nyt kysyin, on n löytänyt lähimmän ystävänsä minun kautta.
Ai miksikö nämä ihmiset ovat ystäviäni?
Koska olemme kiinnostuneita samoista asioista ja tykkäämme jutella niistä. Jos totta puhutaan, monet näistä naispuolisista kavereista ovat itseasiassa aika rumia, mutta mitä se haittaa? Ei minua kiinnosta miltä hän näyttää, jos on hauskaa juttuseuraa.
Jos minulta kysytään, en panisi kenenkään naispuolisen kaverini kanssa, koska EN YKSINKERTAISESTI NÄE HEITÄ MUINA KUIN KAVEREINA. Miksi tämä on teidän mammojen mahdotonta ymmärtää? Jos te olette jotain mieltä, ei se tarkoita että kaikki ovat.
Ja kyllä, olen saunonut kaikkien kavereideni kanssa, ja ei, emme nähneet siinä mitään seksuaalista. Jos sinä näet, luulen sinun olevan epänormaali.
[/quote]
No sä ootkin Asperger!

Vierailija
204/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:03"]

Miksi tämä on teidän mammojen mahdotonta ymmärtää? 

[/quote]

Naisethan nimenomaan luulevat että mies ja nainen voi olla ihan vaan ystäviä. Miehet tietää, että jos ei tilanteessa olisi potentiaalia pesän saantiin, ei siihen jäisi mitään muutakaan.

En toki mene sanomaan mitään kaltaistesi aseksuaalisten androgyynien osalta. Jos sinä mielummin pelaat pleikkaa kuin nussit naisten kanssa, niin mikäpä siinä.

[/quote]

Tuolla miehellä on oma kumppani, argumenttisi on aika huono.

Ja esim. mulla on kavereita joilla ei ole potentiaalia "pesän saantiin" mutta kavereita ollaan silti. Varmaan hämmentävää sellaiselle jolle mahtuu kalloon vain omat näkemykset.

Vierailija
205/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:15"]Kerää klapeja ja risuja. Alat rakentamaan omaa mökkiä. Sympatiat on sun puolella. Laita pystyyn keräys. [/quote] Minä voisin kyllä lahjoittaa :) [/quote] Mikä on tilinumero? Olen mukana. :) [/quote] Mistä on kysymys? Samapa tuo. Kyllä minäkin lahjoitan. :) [/quote] Todella paljon kylmiä kommentteja tässä ketjussa! Myös minä olen valmis lahjoittamaan.Toimin rakennusalalla. Hyvällä tahdolla ja normaalilla työmoraalilla AP saa oman mökkinsä huomenna. :) [/quote] Tehdään säätiö. Sen kautta voi virallisesti lahjoittaa rahaa säätiöön, joka käyttää varat mökkiin, missä AP voi viettää aikaansa. :) Sen jälkeen AP:n ei tarvitse miettiä muiden mökkimenoja. :) [/quote] Niin ja ne kaikki yli jäävät varat osoitetaan vastaaviin tilanteisiin. :)

[/quote]

Voisikohan osan varoista sijoittaa koiraterapeuttien palkkaamiseen? Tässä maassa on ilmeisesti aika paljonkin pienikokoisia koiria, joilta on estetty normaali viaton hyppely juurakkoisessa mustikkametsässä. Isokokoiset koirat voivat sen sijaan estoitta loikkia pitkillä ja voimakkailla jaloillaan missä huvittaa.

Vierailija
206/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:21"]

Oho! Inhittava juttu. Mitenkä Laura reagoi kun tulit nyt paikalle?

[/quote]

Tervehti ystävällisesti niin kuin aina ja yritti jotain smalltalkia siinä. Oli ehkä hieman vaivaantunut. 

ap

[/quote]

Onpa outo tämä Laura. Jos on pannut miehesi kanssa, niin miten ylipäänsä kehtaa kohdata sinut vielä mökillänne ja jotain smalltalkia yrittää. Mitähän pajunköyttä miehesi on hänelle syöttänyt: " joo, Mirkku on ihan epätoivoinen tästä meidän erotilanteesta ja tulee hakemaan kamojaan täältä mökiltä, ei kannata välittää...hän on vähän sellanen ripustautuja. Kyllä hän tottuu pian tähän meidän eroon ja tilanne rauhoittuu...".

Vierailija
207/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap nyt tekee, mies ja Laura edelleen mökillä ja ap on munaton tekemään mitään asialle?

Vierailija
208/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:49"]

Ei siellä mökillä kovin seksintäyteinen yö voi olla, kun mies nyt tietää ap:n mietteet. 

[/quote]

Ai miten niin ei? Pelihän on jo käytännössä menetetty, eli ihan sama enää tässä kohtaa nussitanko vai ei. Itse vetelisin ap:n miehenä joka reikään niin paljon kuin suinkin kykenisin. 

[/quote]

Olen naiivi, mun sanavarastoon on kuulunut "omatunto"...

[/quote]

Miten se liittyy panemiseen? Ei kai kukaan omatuntoa pane?

[/quote]

En tiedä, kai jotkut panee jopa sitäkin :D Mä olen kai jotenkin outo, mutta en kyllä sais pannuksi, kun miettisin samalla, kuinka ap pakkailee matkalaukkujaan ja etsii kuumeisesti Kaisa Liskin numppaa...

Vierailija
209/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä jatkokertomus, eikö?

Juoni tosin on hiukan liiaan rönsyilevä.

Vierailija
210/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
211/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska hän ei halunnut sinun tietävän. Ja syyn siihen ehkä arvaat itsekin?

Vierailija
212/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:21"]

Oho! Inhittava juttu. Mitenkä Laura reagoi kun tulit nyt paikalle?

[/quote]

Tervehti ystävällisesti niin kuin aina ja yritti jotain smalltalkia siinä. Oli ehkä hieman vaivaantunut. 

ap

[/quote]

Onpa outo tämä Laura. Jos on pannut miehesi kanssa, niin miten ylipäänsä kehtaa kohdata sinut vielä mökillänne ja jotain smalltalkia yrittää. Mitähän pajunköyttä miehesi on hänelle syöttänyt: " joo, Mirkku on ihan epätoivoinen tästä meidän erotilanteesta ja tulee hakemaan kamojaan täältä mökiltä, ei kannata välittää...hän on vähän sellanen ripustautuja. Kyllä hän tottuu pian tähän meidän eroon ja tilanne rauhoittuu...".
[/quote]

Ei kaikki sivumuijat halua miestä kokonaan. On voinut ajatella että ei tässä vaiheessa halua vielä räjäyttää kaikkea ap:n silmille. Suhde on myös voinut jatkua pitkään ja on tottunut valehtelemaan ap:lle. Kuvittelevat että menee vielä läpi. Kuohareineen kaikkineen.

Vierailija
213/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:21"] Oho! Inhittava juttu. Mitenkä Laura reagoi kun tulit nyt paikalle? [/quote] Tervehti ystävällisesti niin kuin aina ja yritti jotain smalltalkia siinä. Oli ehkä hieman vaivaantunut.  ap [/quote] Onpa outo tämä Laura. Jos on pannut miehesi kanssa, niin miten ylipäänsä kehtaa kohdata sinut vielä mökillänne ja jotain smalltalkia yrittää. Mitähän pajunköyttä miehesi on hänelle syöttänyt: " joo, Mirkku on ihan epätoivoinen tästä meidän erotilanteesta ja tulee hakemaan kamojaan täältä mökiltä, ei kannata välittää...hän on vähän sellanen ripustautuja. Kyllä hän tottuu pian tähän meidän eroon ja tilanne rauhoittuu...". [/quote] Ei kaikki sivumuijat halua miestä kokonaan. On voinut ajatella että ei tässä vaiheessa halua vielä räjäyttää kaikkea ap:n silmille. Suhde on myös voinut jatkua pitkään ja on tottunut valehtelemaan ap:lle. Kuvittelevat että menee vielä läpi. Kuohareineen kaikkineen.

[/quote]

Kuohareita, ongintaa, saunomista, yhteistä aikaa juuri eronneen "kaverin" kanssa useampana päivänä ja yönäkin, KAHDESTAAN mökillä iiiihaan vain yllättäen kun poikkes nainen käymään...JEAH, just friends honey, just friends xD

Vierailija
214/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:17"]

Onhan tämä jatkokertomus, eikö?

Juoni tosin on hiukan liiaan rönsyilevä.

[/quote]

Pitää olla sivurönsyjä, esim. "kaverin" ex-mies ei ole vielä astunut näyttämölle kertomaan omaa tarinaansa. Kohta taustalta voi astua mustikkametsän siimeksestä esiin katkera ja petetty mies, täynnä kostoa ja vihaa. Toivottavasti kaikki pitävät pienet koiransa sisätiloissa tai käsilaukussa, sillä tämä mies ei tunne armoa...

Vierailija
215/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro miten menee?

Vierailija
216/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää ole provo. :( Valitettavasti tällaist tapahtuu ihan oikeasti.

Tsemppiä Ap,

tulethan kertomaan vielä miten homma jatkui. 

Vierailija
217/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulliotukset, huokaus. Ei muuta kuin harmia.

Vierailija
218/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette typeriä. Miksi muka eivät voi olla vain ystäviä? Vainoharhaiset av-mammat uikuttaa!

Vierailija
219/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi totta niin en kyllä ymmärrä kuinka kiltti ja tyhmä voi nainen olla jos antaa tilanteen jatkua koko viikonlopun OMALLA mökillä. Olisin jo 1.kerralla pyytänyt naista heti poistumaan ja PISTE!

Luulisi että aikuisella normaalilla ihmisellä on joku raja kuinka pahasti antaa itselleen valehdella, kusta linssiin ja pettää. Miksi ei osata pitää puoliansa????

Vierailija
220/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan tästä jutusta tulee mieleen eräs oopperalaulaja ja assistenttinsa... Ja myös eräs aloitus, jossa miehen naispuolinen lapsuudenystävä tuli kylään.