Mies lähti mökille mukamas yksin
ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?
Kommentit (386)
Joo-o, ensin oli sielä mökillä tää Laura perjantaina, ja akka yllätti, ja välttääkseen mitään turhia väärinkäsityksiä, päätti Laura lauantaina mennä sinne naimisissa olevan miehen kanssa kahdestaan uudestaan, ja tällä kertaa vielä yöksi... Ihan normaalia ja ymmärrettävää.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:45"]
Äkkiäkös sitä pikaistuksissaan ottaa jotain kättäpidempää, ja voi tulla miehellekin yllätyksenä. Kyllä sitä naisetkin tosiaan saa tarpeen vaatiessa pahaa jälkeä aikaan.
[/quote]
Totta kai leipäveitsellä, hiilihangolla tai muulla vastaavalla saa pahaa jälkeä aikaiseksi, tuli yllätyksenä tai ei. Jos niitä uskaltaa käyttää.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:41"]
Kyllä minäki 120kg mamma rusennan ukon jo massallani, että parempi ku minunki katkarapuseni pysyttelee vaan nätisti kotona, niin ei tule pahaa jälkeä.
[/quote]
No et rusenna. Jos nyt et pääse ylärinteestä kierimään äijääsi kumoon kuin keilapalloa. Muuten on vaikea kuvitella tilannetta missä tuollainen laarditankki saisi yhtään mitään aikaiseksi.
[/quote]On tässä urheilutaustaaki takana ja penkistä nousee ihan kiitettävästi vieläkin.Älä sie kuule eppäile yhtään miun voimia.
Jos nyt vaan kumminkin pysyttäis hiustenrepimis linjalla? Jookosta?
Voi Ap, raskasta varmasti nyt. Voimia tulevaan.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:12"]
Meidän pieniä koiria ei todellakaan oteta mukaan mustikkametsään tai ylensäkkään juuri metsiin. Todella hankala niiden kulkea siellä isojen juurakoiden seassa.
Meillä on mökki ja mä ja mies joskus mennään yksinään rentoutuun mökille.
Mä uskon täysin, että voi olla miehen ja naisen välillä paltoninen suhde. Ihan omasta kokemuksesta.
[/quote]
koiraparat. Eivät pääse koskaan metsiin, koska juurakot ovat isoja? Hei haloo, osaavat ne pienetkin kooirat juosta metsässä (ja jopa nauttivat siitä), jos niitä ei hemmottele tyylillä "voi voi, mamman mussuka osaa kävellä vain asvaltilla"..
[/quote]
Kuule, on niitä aikanaan viety metsään, mut ei ne sielä viihdy. Sinua miellyttääkseni, en koiriani rääkkää. Nää mamman mussukat nauttii juoksusta koirapuistossa ja omalla isolla kotipihan nurmikolla.
Joo-o, ensin oli sielä mökillä tää Laura perjantaina, ja akka yllätti, ja välttääkseen mitään turhia väärinkäsityksiä, päätti Laura lauantaina mennä sinne naimisissa olevan miehen kanssa kahdestaan uudestaan, ja tällä kertaa vielä yöksi... Ihan normaalia ja ymmärrettävää.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:49"]
[/quote]
No niinpä. Todella uskottavaa hyvän lapsuusystävän käytöstä. Not.
Anteeksi, mitä ihmettä? Miksi nainen ja mies eivät voisi olla kavereita?
Mie oon aina ollut vähän epäsosiaalisempi, viettänyt paljon aikaa koneiden kanssa ja kaveritkin ovat samoista aihepiireistä kiinnostuneita. Naisia on osa, ehkä.. 20% koko porukasta? Kun menimme vaimoni kanssa naimisiin, kysyin onko okei että naispuoliset kaverini tulevat viettämään samalla tavalla aikaa pelaamisen merkeissä ja esim elokuvia katsomaan. Hän sanoi, että se on ok, ja kun nyt kysyin, on n löytänyt lähimmän ystävänsä minun kautta.
Ai miksikö nämä ihmiset ovat ystäviäni?
Koska olemme kiinnostuneita samoista asioista ja tykkäämme jutella niistä. Jos totta puhutaan, monet näistä naispuolisista kavereista ovat itseasiassa aika rumia, mutta mitä se haittaa? Ei minua kiinnosta miltä hän näyttää, jos on hauskaa juttuseuraa.
Jos minulta kysytään, en panisi kenenkään naispuolisen kaverini kanssa, koska EN YKSINKERTAISESTI NÄE HEITÄ MUINA KUIN KAVEREINA. Miksi tämä on teidän mammojen mahdotonta ymmärtää? Jos te olette jotain mieltä, ei se tarkoita että kaikki ovat.
Ja kyllä, olen saunonut kaikkien kavereideni kanssa, ja ei, emme nähneet siinä mitään seksuaalista. Jos sinä näet, luulen sinun olevan epänormaali.
Noh ap.sai nyt sen mielenrauhan kun selvis tämäki asia ja meni maate. The End.
Minä kahtelisin kaikessa hiljaisuudessa oman asunnon ja häipyisin miehen elämästä taakseni katsomatta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:41"] Kyllä minäki 120kg mamma rusennan ukon jo massallani, että parempi ku minunki katkarapuseni pysyttelee vaan nätisti kotona, niin ei tule pahaa jälkeä. [/quote] No et rusenna. Jos nyt et pääse ylärinteestä kierimään äijääsi kumoon kuin keilapalloa. Muuten on vaikea kuvitella tilannetta missä tuollainen laarditankki saisi yhtään mitään aikaiseksi. [/quote]On tässä urheilutaustaaki takana ja penkistä nousee ihan kiitettävästi vieläkin.Älä sie kuule eppäile yhtään miun voimia.
[/quote]
Voimaa voi olla, mutta eri asia saako sillä mitään tehtyä. Siihen toki viittasin sillä "Wahlströmin Eva" -kommentillani.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:03"]
Anteeksi, mitä ihmettä? Miksi nainen ja mies eivät voisi olla kavereita? Mie oon aina ollut vähän epäsosiaalisempi, viettänyt paljon aikaa koneiden kanssa ja kaveritkin ovat samoista aihepiireistä kiinnostuneita. Naisia on osa, ehkä.. 20% koko porukasta? Kun menimme vaimoni kanssa naimisiin, kysyin onko okei että naispuoliset kaverini tulevat viettämään samalla tavalla aikaa pelaamisen merkeissä ja esim elokuvia katsomaan. Hän sanoi, että se on ok, ja kun nyt kysyin, on n löytänyt lähimmän ystävänsä minun kautta. Ai miksikö nämä ihmiset ovat ystäviäni? Koska olemme kiinnostuneita samoista asioista ja tykkäämme jutella niistä. Jos totta puhutaan, monet näistä naispuolisista kavereista ovat itseasiassa aika rumia, mutta mitä se haittaa? Ei minua kiinnosta miltä hän näyttää, jos on hauskaa juttuseuraa. Jos minulta kysytään, en panisi kenenkään naispuolisen kaverini kanssa, koska EN YKSINKERTAISESTI NÄE HEITÄ MUINA KUIN KAVEREINA. Miksi tämä on teidän mammojen mahdotonta ymmärtää? Jos te olette jotain mieltä, ei se tarkoita että kaikki ovat. Ja kyllä, olen saunonut kaikkien kavereideni kanssa, ja ei, emme nähneet siinä mitään seksuaalista. Jos sinä näet, luulen sinun olevan epänormaali.
[/quote]
No onko käyny mielessä, että ne rumat naiskaverit voi kuitenkin sua siinä saunoessa sivusilmällä kattoo siinä mielessä, että panisin. Ja sinäkin voisit joskus oikeesti tykätä jonkun ruman naiskaverin luonteesta niin paljon, että huomaisitkin rakastuneesi ihan huomaamattasi, ja oma eukko jäis toiseksi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:41"] Kyllä minäki 120kg mamma rusennan ukon jo massallani, että parempi ku minunki katkarapuseni pysyttelee vaan nätisti kotona, niin ei tule pahaa jälkeä. [/quote] No et rusenna. Jos nyt et pääse ylärinteestä kierimään äijääsi kumoon kuin keilapalloa. Muuten on vaikea kuvitella tilannetta missä tuollainen laarditankki saisi yhtään mitään aikaiseksi. [/quote]On tässä urheilutaustaaki takana ja penkistä nousee ihan kiitettävästi vieläkin.Älä sie kuule eppäile yhtään miun voimia.
[/quote]
Voimaa voi olla, mutta eri asia saako sillä mitään tehtyä. Siihen toki viittasin sillä "Wahlströmin Eva" -kommentillani.
[/quote]
No voi herranjumala! Menkää te nyt tästä ketjusta pois muualle väittelemään miten nainen saa toiselta silmän mustaksi!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:12"]
Meidän pieniä koiria ei todellakaan oteta mukaan mustikkametsään tai ylensäkkään juuri metsiin. Todella hankala niiden kulkea siellä isojen juurakoiden seassa.
Meillä on mökki ja mä ja mies joskus mennään yksinään rentoutuun mökille.
Mä uskon täysin, että voi olla miehen ja naisen välillä paltoninen suhde. Ihan omasta kokemuksesta.
[/quote]
koiraparat. Eivät pääse koskaan metsiin, koska juurakot ovat isoja? Hei haloo, osaavat ne pienetkin kooirat juosta metsässä (ja jopa nauttivat siitä), jos niitä ei hemmottele tyylillä "voi voi, mamman mussuka osaa kävellä vain asvaltilla"..
[/quote]
Kuule, on niitä aikanaan viety metsään, mut ei ne sielä viihdy. Sinua miellyttääkseni, en koiriani rääkkää. Nää mamman mussukat nauttii juoksusta koirapuistossa ja omalla isolla kotipihan nurmikolla.
[/quote]
JA te, menkää muualle väittelemään tykkääkö kaikki koirat olla metsässä ja saako ne nyt olla irti ym. ketään ei kiinnosta!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:03"]
Miksi tämä on teidän mammojen mahdotonta ymmärtää?
[/quote]
Naisethan nimenomaan luulevat että mies ja nainen voi olla ihan vaan ystäviä. Miehet tietää, että jos ei tilanteessa olisi potentiaalia pesän saantiin, ei siihen jäisi mitään muutakaan.
En toki mene sanomaan mitään kaltaistesi aseksuaalisten androgyynien osalta. Jos sinä mielummin pelaat pleikkaa kuin nussit naisten kanssa, niin mikäpä siinä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:10"]
[/quote]
[/quote]
No voi herranjumala! Menkää te nyt tästä ketjusta pois muualle väittelemään miten nainen saa toiselta silmän mustaksi!
[/quote]
Tai mitä? Puristat kämmenen myttyyn ja vispaat sillä etäisesti lyöntiä muistuttavalla tavalla?
Huomenna keskustellaan ja sovitaan tämäkin homma ja annan sille kunnon sovintoseksiä, jospa se kaveri siitä unohtuis vähäksi aikaa, niin paljon miestäni rakastan, että olkoot nyt tämän kerran ja saa luvan jatkossa kertoa, jos ottaa kaverin taas sinne kyläilemään, että ei tule sitten näin yllätyksenä. Liikaa tramatisoin taas kaikkea, kun olen näin luulotautinen hölmö. Hyvää yötä kaikille ja kiitos, kun olitte hengessä mukana. Ap.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:17"]Huomenna keskustellaan ja sovitaan tämäkin homma ja annan sille kunnon sovintoseksiä, jospa se kaveri siitä unohtuis vähäksi aikaa, niin paljon miestäni rakastan, että olkoot nyt tämän kerran ja saa luvan jatkossa kertoa, jos ottaa kaverin taas sinne kyläilemään, että ei tule sitten näin yllätyksenä. Liikaa tramatisoin taas kaikkea, kun olen näin luulotautinen hölmö. Hyvää yötä kaikille ja kiitos, kun olitte hengessä mukana. Ap.
[/quote]No en ole oikea ap.mutta varmaan näinhän siinä tulee käymään.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:22"]
Kuka lähtee mökille ja jättää koiran kotiin?
[/quote]
juuri samaa olin tulossa kirjoittamaan. Jos lähtee mökille mustikkaan, niin koira taatusti lähtee mukaan. Tämä pieni seikka paljasti aloituksen provoksi :)
[/quote]
Riippuu täysin itse koirasta ja siitä paikasta jonne menee poimimaan.
Onko vaarallisia teitä lähellä ja vilkas karkaavainen koira?
Onko tarkoitus jatkaa metsältä vaikka suoraan vaikka jonnekkin kylä paikkaan?
Olisi itsellä kumpi vain niin jäisi koira kotiin..
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:41"]
Kyllä minäki 120kg mamma rusennan ukon jo massallani, että parempi ku minunki katkarapuseni pysyttelee vaan nätisti kotona, niin ei tule pahaa jälkeä.
[/quote]
No et rusenna. Jos nyt et pääse ylärinteestä kierimään äijääsi kumoon kuin keilapalloa. Muuten on vaikea kuvitella tilannetta missä tuollainen laarditankki saisi yhtään mitään aikaiseksi.