Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti mökille mukamas yksin

Vierailija
01.08.2015 |

ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?

Kommentit (386)

Vierailija
141/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:21"]

Oho! Inhittava juttu. Mitenkä Laura reagoi kun tulit nyt paikalle?

[/quote]

Tervehti ystävällisesti niin kuin aina ja yritti jotain smalltalkia siinä. Oli ehkä hieman vaivaantunut. 

ap

[/quote]

Syytäkin olla vaivaantunut. Huomasiko sinun tarkoitusperäsi, kun tulit mökille? Jos on normaali ja fiksu YSTÄVÄ miehellesi, niin ei antaa kyllä jatkossa tilaa teille, eikä punkea mökille. Ikävä kyllä ei vaan vaikuta siltä, että olisi vain ystävä. :(

[/quote]

Kyllä varmaan huomasi lopulta vaikka ensin sanoinkin tulleeni etsimään jääneitä lääkkeitäni. En enää jaksa millään uskoa että L olisi ihan viattomasti vain ystävä, on hänellä pakosti taka-ajatuksia :/ Vaikka toki mieshän tässä ensisijainen syyllinen on. Nyt kun tietäs vaan kauan on tämä jatkunut

ap

Vierailija
142/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Porvoon mökillä hyvä ilma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot nyt? Tsemppiä! Toivottavasti se vihakin sieltä tulisi, se voimaannuttaa.

Vierailija
144/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:34"]

Jos tämä on totta, ja olet noin tyyni ja rauhallinen, sairastut ennenpitkää mielenterveysongelmiin. Minäkin olin ennen tyyni ja rauhallinen, vaikka tuli paskaa ovista ja ikkunoista, kunnes eräänä päivänä tuli seinä vastaan. Nykyään ei oo hermoja enää ollenkaan.

[/quote]

Joo tuo on totta :( Olen aina ollut patoaja, ja oireilen sitten fyysisesti. Maha lakkaa toimimasta ja päätä särkee. Tilanne ja noin selkeä valehtelu tuli niin shokkina etten oikein edes tajua tätä. Meillä oli mukamas niin hyvin kaikki. 

ap

Vierailija
145/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt soitat sille sialle ja sanot, että takasin ei ole tulemista ja pitää huoransa hyvänään.

Vierailija
146/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:00"]

Taitaa olla yksi ja sama henkilö, joka tehtailee näitä pettämis stooreja, jotenki näistä paistaa samanlainen kerrontatyyli kaikista ja kerta toisensa jälkeen av- mammat on ihan koukussa, mikähän siinä pettämisessä kiehtoo.

[/quote]

No vieras piirakka, tietenkin!

Vierailija
147/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näät miehen seur. Kerran niin selität sille miltä susta tuntuu. Kysyt siltä että miltä se susta tuntuis jos saunoisit toisen miehen kanssa, joisit kuoharia, selittelisit asioita ja et edes vaivautuisi ILMOITTAMAAN Että yksin vietetty mökkiviikonloppu vaihtuikin tälläiseen menoon. Sanot että eikö se tajua miltä tää nyt vaikuttaa tää tilanne.. Aivan älytöntä. Voimia AP! :(

Vierailija
148/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää ap:n kannalta. Mutta selvä tapaushan tuo on. Kysymys kuuluu lähinnä kuinka kauan selän takana on vehdattu, ei se onko jotain tapahtunut. Sitäkään en oikeen tajua että jos ap:n mies on halunnut mennä mökille yksin esim kalastamaan, miksi on sitten koko ajan kavereita sinne kutsunut? Eihän se ole lainkaan loogista. Tai siis siinä mielessä loogista, että jos olisi pelkästä kaverista kyse.

En muuten tunne yhtäkään heteromiestä, joka joisi kuoharia pullokaupalla vapaaehtoisesti tai ilman romanttisia taka-ajatuksia. Ap:lle tsemppiä, tulet kyllä pärjäämään ilman petturimiestä. Mutta kyllähän se koskee. Koeta ajatella että kun selviät tästä sotkuista niin olet vahvempi. Ihminen selviää monesta, mistä se ei etukäteen voisi kuvitellakan selviävänsä.   

Vierailija
149/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:00"]

Riippuu tietysti ihmisistä, mutta haluaisin uskoa, että mies ja nainen voivat olla ystäviä. 

[/quote]

Voivat olla, jos nainen antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. 

Vierailija
150/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:05"]

Mun mielestä ajatus siitä, että mies ja nainen eivät voi olla platonisesti ystäviä on yksi wt:n/alemman sosiaaliluokan merkki. Osoittaa tiettyä ajatusmaailman rajoittuneisuutta sekä kapeakatseisuutta.

[/quote]

Minä uskois mieheni olevan palatonisesti ystävä entisten naisystäviensä kanssa. Ja myös erään uudemman tutun, joka kaipasi kuuntelevaa ystävää. Olin ylpeä siitä, että en ollut mustasukkainen ja ahdasmielinen. Putosin korkealta ja kovaa. Satunnaista suhteilua yhden kanssa ja toisen kanssa vakituinen suhde viime jouluun, siis vuosikausia. Eikä sen ystävää kaipaavan viestitkään olleet mitään viattomia.

On järkevää ja tervettä olla hiukan varuillaan.

Vierailija
151/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä! <3 Oikeasti piristävää. En enää voi luottaa mihinkään mitä sanoo. Jos mies myöntäisikin kaiken tai ainakin tämän tapauksen valehteluineen, voisi yrittää uskoa tulevaisuudessa. Nyt jos kysyn mikä juttu ja kauan jatkunut, tulee varmaan entistä paksumpaa settiä. Jos se kaveri noin paljon kiinnostaa että ottaa tämmöisiä riskejä, en voi jäädä suhteeseen. 

ap

Vierailija
152/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:00"]

Taitaa olla yksi ja sama henkilö, joka tehtailee näitä pettämis stooreja, jotenki näistä paistaa samanlainen kerrontatyyli kaikista ja kerta toisensa jälkeen av- mammat on ihan koukussa, mikähän siinä pettämisessä kiehtoo.

[/quote]

No vieras piirakka, tietenkin!
[/quote]Siis näissä pettämistarinoissa, oli se kysymys, haluaako av mammat tahallaan lietsoa vihaa ja katkeruutta itselleen samaistumalla näihin kertomuksiin ja tehdään miehistä sikoja ja miksi aina näin päin, että mies pettää näissä

Vierailija
153/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:00"] Taitaa olla yksi ja sama henkilö, joka tehtailee näitä pettämis stooreja, jotenki näistä paistaa samanlainen kerrontatyyli kaikista ja kerta toisensa jälkeen av- mammat on ihan koukussa, mikähän siinä pettämisessä kiehtoo. [/quote] No vieras piirakka, tietenkin! [/quote]Siis näissä pettämistarinoissa, oli se kysymys, haluaako av mammat tahallaan lietsoa vihaa ja katkeruutta itselleen samaistumalla näihin kertomuksiin ja tehdään miehistä sikoja ja miksi aina näin päin, että mies pettää näissä

[/quote]

Ehkä naiset vaan enemmän purkautuu tänne ja sen takia miehet yleensä tekijöitä.

Vierailija
154/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja haleja sylintäydeltä!

Vierailija
155/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:05"]

Mun mielestä ajatus siitä, että mies ja nainen eivät voi olla platonisesti ystäviä on yksi wt:n/alemman sosiaaliluokan merkki. Osoittaa tiettyä ajatusmaailman rajoittuneisuutta sekä kapeakatseisuutta.

[/quote]

Et taida olla mies.

Vierailija
156/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mökillä kovin seksintäyteinen yö voi olla, kun mies nyt tietää ap:n mietteet. Tai sitten on sosiopaatti.

Toivottavasti ap omistaa mökistä puolet, ellei kokonaan, ja vaatii sen kutupesän myymistä. Ja joo, uskon täysillä tämän tarinan :)

Vierailija
157/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:12"]

Meidän pieniä koiria ei todellakaan oteta mukaan mustikkametsään tai ylensäkkään juuri metsiin. Todella hankala niiden kulkea siellä isojen juurakoiden seassa.

Meillä on mökki ja mä ja mies joskus mennään yksinään rentoutuun mökille.

Mä uskon täysin, että voi olla miehen ja naisen välillä paltoninen suhde. Ihan omasta kokemuksesta.

[/quote]

koiraparat. Eivät pääse koskaan metsiin, koska juurakot ovat isoja? Hei haloo, osaavat ne pienetkin kooirat juosta metsässä (ja jopa nauttivat siitä), jos niitä ei hemmottele tyylillä "voi voi, mamman mussuka osaa kävellä vain asvaltilla"..

Vierailija
158/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:12"]

Mä uskon täysin, että voi olla miehen ja naisen välillä paltoninen suhde. Ihan omasta kokemuksesta.

[/quote]

Ei sinulla voi olla siitä kokemusta, kun et ole mies. 

Vierailija
159/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:15"]Kerää klapeja ja risuja. Alat rakentamaan omaa mökkiä. Sympatiat on sun puolella. Laita pystyyn keräys.
[/quote]

Minä voisin kyllä lahjoittaa :)
[/quote]

Mikä on tilinumero? Olen mukana. :)
[/quote]

Mistä on kysymys? Samapa tuo. Kyllä minäkin lahjoitan. :)
[/quote]

Todella paljon kylmiä kommentteja tässä ketjussa!

Myös minä olen valmis lahjoittamaan.Toimin rakennusalalla. Hyvällä tahdolla ja normaalilla työmoraalilla AP saa oman mökkinsä huomenna. :)
[/quote]

Tehdään säätiö. Sen kautta voi virallisesti lahjoittaa rahaa säätiöön, joka käyttää varat mökkiin, missä AP voi viettää aikaansa. :)

Sen jälkeen AP:n ei tarvitse miettiä muiden mökkimenoja. :)
[/quote]

Niin ja ne kaikki yli jäävät varat osoitetaan vastaaviin tilanteisiin. :)

Vierailija
160/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:28"]

Kuka muka juo platonisen kaverinsa kanssa kuoharia mökillä? Itse ainakin yhdistän sen vahvasti romanttisiin tai juhlatilanteisiin.

[/quote]

Minäkin juon kuoharia tai shampanjaa yksinomaan juhlatilanteissa. Useimmiten juhlistan sitä, että olen ostanut makoisan pullon kuplivaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme