Mies lähti mökille mukamas yksin
ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?
Kommentit (386)
Mä ainakin koen, että tällä palstalla ihmiset voivat RAUHASSA keskustella kaikenlaisista asioista.
.
Mua ärsyttää, että ketju menee aina sivuraiteille ja aina huudetaan provoa. Mä en varmaan edes kävis täällä, jos täällä aina keskusteltaisiin vain asiaa. Mun mielestä tämän kuuluukin olla viihdyttävää.
.
Mitähän kuuluu APlle. Kamala juttu! En ois lähteny mökiltä kirveelläkään. Laura olis...
Ihmisillä on erilaiset rajat. En minäkään tykkäisi, että mieheni mökkeilisi "yksin" toisen naisen kanssa yötä ja saunomista myöden. Kyllä ihmettelisin et jos haluaa olla rauhassa niin ottaa sinne jonkun kyläilemään, mutta minä en silloin seuraksi kelpaisi, vaan toinen nainen. Mitä niin salaista puhuttavaa olisi, ettei mies tuossa tilanteessa voinut soittaa, että ko. nainen tuli käymään, ja kysyä vaikka ap:täkin mökille kun kerran tilanne muuttui. Olisivat voineet juoda, syödä, saunoa ja nukkua kolmistaan. En myöskään tykkäisi jos työmatkalla mieheni työkaverinainen vuodattaisi mieheni huoneessa surujaan miehelleni nukkuen mieheni vieressä ja joisivat shampanjaa... Ehkä olen sitten nipo. Mutta aion olla jatkossakin. Sama koskee itseäni. En toimi itsekään noin.
Ootko ap kattonu liikaa leffoja?
Ap unohti jo provonsa. Voitte jatkaa keskustelua aiheesta koira metsään vai ei.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:29"]Ap on pelkkä provo, ootte mammat typeriä!
[/quote]
Sä tosikko vasta typerä oletkin :)
http://www.today.com/id/7747439/ns/today-today_books/t/uncreative-ways-men-cheat/#.VcMsEEvyXIU
http://thestir.cafemom.com/love_sex/159299/10_Signs_Your_Man_Is
http://www.professional-counselling.com/your-husband-or-wife-is-cheating.html
https://www.yahoo.com/style/6-not-so-obvious-signs-i-missed-when-my-husband-104762070533.html
Mulla on hyvä ystävä, sellainen että parikymppisinä tavattiin, kipinää oli...mutta kumpikaan ei silloin halunnut suhteeseen. Siitä tuli sitten sellainen best friends with benefits -suhde muutamaksi vuodeksi. Jossain kohtaa aloin saada sinkkuelämästä tarpeekseni ja kaikkeni yritin tätä kaveriakin kohtaan...mutta hän ei silloin ollut kiinnostunut enemmästä. Hyvin meidän välit kesti senkin vaiheen :)
Tapasin sitten toisen, jonka kanssa pariuduin. Aika alussa esittelin miehet toisilleen, puolisoni tiesi mihin ryhtyy ja kaveri tiesi ettei pesää ole enää tarjolla.
Kaverin kanssa soitellaan joskus enemmän joskus vähemmän, välillä käydään viihteellä ja joskus toinen kaipaa olkapäätä. Minä en ikipäivänä tekisi mitään, mistä en hyvillä mielin voisi puhua miehelleni. Minä en todellakaan halua rikkoa perhettäni, minä pidän elämästäni.
Viihdereissuilla kaverin kanssa usein päädytään yöksi samaan osoitteeseen, jutellaan niitä näitä siihen asti että nukahtaa. Vieretysten, farkut jalassa ja paita päällä. Kaveri osaa olla herrasmies. Se nyt on vähän sellaisella harmaalla alueella, en ehkä suhtautuisi yhtä hyvin jos mieheni nukkuisi jonkun naisen kanssa...mutta hänellä ei ole naispuoleisia ystäviä ajalta ennen minua ja kovin ihmettelisin jos hän nyt sellaisen jostain löytäisi.
Ehkäpä me pystymme pitämään sen seksin sivussa ystävyydestä ihan sillä, että sitä on jo kokeiltu. Kipinä on kyllä vielä jäljellä, samoin eräänlainen tuttuus ja turvallisuus. Aikuisia tässä kuitenkin ollaan, eikä aikuinen ole ihan pelkästään kyrvän vietävissä.
By the way.... Mun kaikki työkaverit on miehiä. Suhtautuminen on aina ollut asiallista eikä kenenkään vaimo ole vielä tullut häätämään minua työpaikan illanvietoista.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:42"]
Mulla on hyvä ystävä, sellainen että parikymppisinä tavattiin, kipinää oli...mutta kumpikaan ei silloin halunnut suhteeseen. Siitä tuli sitten sellainen best friends with benefits -suhde muutamaksi vuodeksi. Jossain kohtaa aloin saada sinkkuelämästä tarpeekseni ja kaikkeni yritin tätä kaveriakin kohtaan...mutta hän ei silloin ollut kiinnostunut enemmästä. Hyvin meidän välit kesti senkin vaiheen :)
Tapasin sitten toisen, jonka kanssa pariuduin. Aika alussa esittelin miehet toisilleen, puolisoni tiesi mihin ryhtyy ja kaveri tiesi ettei pesää ole enää tarjolla.
Kaverin kanssa soitellaan joskus enemmän joskus vähemmän, välillä käydään viihteellä ja joskus toinen kaipaa olkapäätä. Minä en ikipäivänä tekisi mitään, mistä en hyvillä mielin voisi puhua miehelleni. Minä en todellakaan halua rikkoa perhettäni, minä pidän elämästäni.
Viihdereissuilla kaverin kanssa usein päädytään yöksi samaan osoitteeseen, jutellaan niitä näitä siihen asti että nukahtaa. Vieretysten, farkut jalassa ja paita päällä. Kaveri osaa olla herrasmies. Se nyt on vähän sellaisella harmaalla alueella, en ehkä suhtautuisi yhtä hyvin jos mieheni nukkuisi jonkun naisen kanssa...mutta hänellä ei ole naispuoleisia ystäviä ajalta ennen minua ja kovin ihmettelisin jos hän nyt sellaisen jostain löytäisi.
Ehkäpä me pystymme pitämään sen seksin sivussa ystävyydestä ihan sillä, että sitä on jo kokeiltu. Kipinä on kyllä vielä jäljellä, samoin eräänlainen tuttuus ja turvallisuus. Aikuisia tässä kuitenkin ollaan, eikä aikuinen ole ihan pelkästään kyrvän vietävissä.
[/quote]
Plaaplaaplaaplaapälpätipäl... Meilläpäin mennään viihdeiltojen jälkeen omaan kotiin yöksi.
Mies tuli aamupäivällä kotiin. Hän on edelleen sitä mieltä että kontrolloin hänen ystävyyssuhteitaan. Meni aikamoiseksi jankkaamiseksi keskustelu, kun hän ei voi reilusti myöntää tuota hommaa. Sanoin että tuollainen salailu tarkoittaa sitä että heillä on muutakin kuin ystävyyttä. Mies tivasi miksi hänen pitäisi raportoida jokaisesta liikahduksesta mökillä; olivat kuulemma lähinnä puineet Lauran eroa. Väittää myös edelleen että Laura tosiaan lähti kotiin silloin pe-iltana. Kysyin tyhjistä kuoharipulloista, ja ne on kuulemma jotain aiempien iltojen pulloja -.- En jaksanut katella ukkoa joten lähin käymään äitin luona.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:59"]Mies tuli aamupäivällä kotiin. Hän on edelleen sitä mieltä että kontrolloin hänen ystävyyssuhteitaan. Meni aikamoiseksi jankkaamiseksi keskustelu, kun hän ei voi reilusti myöntää tuota hommaa. Sanoin että tuollainen salailu tarkoittaa sitä että heillä on muutakin kuin ystävyyttä. Mies tivasi miksi hänen pitäisi raportoida jokaisesta liikahduksesta mökillä; olivat kuulemma lähinnä puineet Lauran eroa. Väittää myös edelleen että Laura tosiaan lähti kotiin silloin pe-iltana. Kysyin tyhjistä kuoharipulloista, ja ne on kuulemma jotain aiempien iltojen pulloja -.- En jaksanut katella ukkoa joten lähin käymään äitin luona.
ap
[/quote]
Eikö sillä Lauralla ole naispuolisia ystäviä, joiden kanssa puida eroa? Onko sun mies sellainen, että jaksaa jauhaa jonkun naisen ihmissuhteesta? Varmaan käsitelty eroa siellä vähän muuten kuin puhumalla.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:59"]
Mies tuli aamupäivällä kotiin. Hän on edelleen sitä mieltä että kontrolloin hänen ystävyyssuhteitaan. Meni aikamoiseksi jankkaamiseksi keskustelu, kun hän ei voi reilusti myöntää tuota hommaa. Sanoin että tuollainen salailu tarkoittaa sitä että heillä on muutakin kuin ystävyyttä. Mies tivasi miksi hänen pitäisi raportoida jokaisesta liikahduksesta mökillä; olivat kuulemma lähinnä puineet Lauran eroa. Väittää myös edelleen että Laura tosiaan lähti kotiin silloin pe-iltana. Kysyin tyhjistä kuoharipulloista, ja ne on kuulemma jotain aiempien iltojen pulloja -.- En jaksanut katella ukkoa joten lähin käymään äitin luona.
ap
[/quote]
Hei, älä nyt luovuta, sinulla on oikeus tietää totuus. Kai kerrot, kuinka loukkaavaa tuollainen on. Kauanko aiot jaksaa tuota.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:59"]Mies tuli aamupäivällä kotiin. Hän on edelleen sitä mieltä että kontrolloin hänen ystävyyssuhteitaan. Meni aikamoiseksi jankkaamiseksi keskustelu, kun hän ei voi reilusti myöntää tuota hommaa. Sanoin että tuollainen salailu tarkoittaa sitä että heillä on muutakin kuin ystävyyttä. Mies tivasi miksi hänen pitäisi raportoida jokaisesta liikahduksesta mökillä; olivat kuulemma lähinnä puineet Lauran eroa. Väittää myös edelleen että Laura tosiaan lähti kotiin silloin pe-iltana. Kysyin tyhjistä kuoharipulloista, ja ne on kuulemma jotain aiempien iltojen pulloja -.- En jaksanut katella ukkoa joten lähin käymään äitin luona. ap [/quote] Eikö sillä Lauralla ole naispuolisia ystäviä, joiden kanssa puida eroa? Onko sun mies sellainen, että jaksaa jauhaa jonkun naisen ihmissuhteesta? Varmaan käsitelty eroa siellä vähän muuten kuin puhumalla.
[/quote]
On kai Lauralla myös naispuolisia kavereita, mutta jotenkin olen käsittänyt että viihtyy enimmäkseen tuossa miesporukassa, jossa siis vanhoja opiskelukavereita myös. Ei mieheni kuitenkaan mieskavereidensa kanssa muhi kaksistaan salaa mökillä, joten uskon kanssa että muutakin kuin puhumista tehty. Inhottavaa... Äidilleni en edes ole kehdannut kertoa. Niin nolottaa oma sinisilmäisyys.
ap
OTTAKAA HUOMIOON, että ei se seksi ole ainoa asia mikä miestä ja naista yhdistää. Ehkä miehesi harrastaa tämän Lauran kanssa esim. kannabista tai psykedeelejä? Hän on päättänyt ottaa Lauran kanssa sienitripin ja siksi ei ole viitsinyt kertoa sinulle, koska tuntee huonoa omaatuntoa sinun päihdevastaisuutesi takia.
Ämmä oli ilmeisesti yötä siellä. Mies vain syyttelee sinua eikä edes yritä selittää tilannetta. Älä anna kusettaa itseäsi, lusikat jakoon. Alkavat tod.näk. olla yhdessä sitten kun estettä ei enää ole.
Miten se sun mies kehtaa ees yrittää vierittää syytä sun niskoille? "Manipuloit mun ystävyyssuhteita", hohhoi. Mun mielestä tuo on jo merkki siitä että jotain hämärää on meneillään, ja miehesi yrittää huijata sinut näkemään omat "vikasi", vieden näin huomion omalta petokseltaan...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:08"]OTTAKAA HUOMIOON, että ei se seksi ole ainoa asia mikä miestä ja naista yhdistää. Ehkä miehesi harrastaa tämän Lauran kanssa esim. kannabista tai psykedeelejä? Hän on päättänyt ottaa Lauran kanssa sienitripin ja siksi ei ole viitsinyt kertoa sinulle, koska tuntee huonoa omaatuntoa sinun päihdevastaisuutesi takia.
[/quote]
Älä huutele narkki. Vähennä sitä pössyttelyä niin vois ajatuskin kulkea.
Aika paha, siis kuinka tyhmänä mies oikein ap:ta pitää. No hänellä ei olekaan nyt muuta kuin menetettävää, joten jatkaa kieltämislinjalla hamaan loppuun asti ja kääntää kaiken ap:n syyksi. Hyvä kuitenkin että totuus selvisi nyt eikä myöhemmin. Ilmeisesti teillä ei ole vielä lapsia, silloin olisit sidottu tuohon manipuloivaan valehtelijaan aika pitkäksi aikaa, onni onnettomuudessa.
Pettäjän tunnistaa siitä, että alkaa kiivaasti syyttää toista vainoharhaiseksi tai kyttääjäksi. Sellainen, jolla on puhtaita jauhoja pussissa ei kiivastu epäilyistä vaan asiallisesti yrittää vakuuttaa toisen, ettei syytä epäilyksille ole (ilman toisen syyllistämistä). Syyllinen uskoo, että hyökkäys on paras puolustus. Syytön kokee tärkeäksi oikaista epäilykset rakkaudella.
Nimim. Kokemusta on
huhuuu ap!