Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti mökille mukamas yksin

Vierailija
01.08.2015 |

ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?

Kommentit (386)

Vierailija
361/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:40"]

Ei ole puhtaat jauhot pussissa.

[/quote]

Ja ainakin pussit tyhjinä mökkireissun jälkeen.

Vierailija
362/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kammottava tilanne. Voiko AP enää koskaan käydä mökillä? Itse ainakin miettisin jokaisen piirongin kohdalla miten Laura on maannut sen päällä eri asennoissa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan joku Aika sitten täälläkin hehkutti kuinka luottaa miehensä ja päästää ilomielin hänet naispuolisten ystävien kans mökille ja jätkien kanssa etelään? Vaimitensemeni?

Vierailija
364/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:16"]Miten se sun mies kehtaa ees yrittää vierittää syytä sun niskoille? "Manipuloit mun ystävyyssuhteita", hohhoi. Mun mielestä tuo on jo merkki siitä että jotain hämärää on meneillään, ja miehesi yrittää huijata sinut näkemään omat "vikasi", vieden näin huomion omalta petokseltaan...
[/quote]
Niinhän petturit aina yrittää paniikissa tehdä. Suuttuvat peittääkseen oman syyllisyyden. Niin nähty..

Vierailija
365/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:49"]

Ei siellä mökillä kovin seksintäyteinen yö voi olla, kun mies nyt tietää ap:n mietteet. 

[/quote]

Ai miten niin ei? Pelihän on jo käytännössä menetetty, eli ihan sama enää tässä kohtaa nussitanko vai ei. Itse vetelisin ap:n miehenä joka reikään niin paljon kuin suinkin kykenisin. 

[/quote]

Olen naiivi, mun sanavarastoon on kuulunut "omatunto"...

[/quote]

Miten se liittyy panemiseen? Ei kai kukaan omatuntoa pane?

[/quote]

En tiedä, kai jotkut panee jopa sitäkin :D Mä olen kai jotenkin outo, mutta en kyllä sais pannuksi, kun miettisin samalla, kuinka ap pakkailee matkalaukkujaan ja etsii kuumeisesti Kaisa Liskin numppaa...

[/quote]

Miksi kukaan tuollaista miettisi seksiä harrastaessaan?

[/quote]

Nii-in, kun se omatunto... Ihan samalla periaatteella, kuin ettei pysty nukkumaan, jos on laskut ulosotossa?

Vierailija
366/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppäs katsomassa oonko kuoharipullot vielä sisältä kosteita, jos ovat kuivia, niin varmaankin aikaisempia, mutta pohjalta tulee varmasti pisaroita, jos nyt juotu.

T.Yksityisetsivä

Vierailija
367/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:55"]Muuta ei nyt puutu, kuin avoimesti vaan sitä munaa sinne vieraaseen "kaverin" pilluun. Tokko uskot sittenkään? Kun se nyt vaan fiksuissa piireissä kuuluu  normaaleihin saunomisrituaaleihin vehdata saunatonttuina , eiks niin? Mä vihtoisin sen ämmän sieltä mökiltä hirvikärpästen ruuaksi. [/quote] Miksei miestä?

[/quote]

No en mä sitä miestä heti ajais tuon naikkosen perään, vaan sais kertoa totuuden kaikesta. Sais horokin nähdä, että ei se mies sieltä perässä tullutkaan. Vois hutsu istua vaikka kusiaispesässä odottelemassa jos niin syhyää. Asiat selväksi ja sen jälkeen mäkeen.

Vierailija
368/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaton ystävyys? ? SUA ON VIETY KUN LITRAN MITTAA

Vierailija
369/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:59"]

Mies tuli aamupäivällä kotiin. Hän on edelleen sitä mieltä että kontrolloin hänen ystävyyssuhteitaan. Meni aikamoiseksi jankkaamiseksi keskustelu, kun hän ei voi reilusti myöntää tuota hommaa. Sanoin että tuollainen salailu tarkoittaa sitä että heillä on muutakin kuin ystävyyttä. Mies tivasi miksi hänen pitäisi raportoida jokaisesta liikahduksesta mökillä; olivat kuulemma lähinnä puineet Lauran eroa. Väittää myös edelleen että Laura tosiaan lähti kotiin silloin pe-iltana. Kysyin tyhjistä kuoharipulloista, ja ne on kuulemma jotain aiempien iltojen pulloja -.- En jaksanut katella ukkoa joten lähin käymään äitin luona.

ap

[/quote]

Aiemmin iltojen? Siis sen Lauran kanssa viettänyt siellä ihan säännöllisesti iltoja kuoharia juoden ja puhuen "syvällisiä". Kyllä ihan oikeesti, minä olisin mustasukkainen jos mun mieheni puhuisi tunteista ym. lällystä jonkun muun naisen kuin mun kanssani. Kaveri voi olla, mutta ei läheinen bestis jonka kanssa puhutaan kaikki mahdollinen. Tuossa on kyseessä jo sen luokan henkinen suhde, että seksisuhdekin olisi vähäpätöisempi.

Vierailija
370/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, ja ystävät on olleet aina miehiä. Olen kasvanut isoveljien kanssa ja paras ystäväni oli ns.poikatyttö.

Olen ollut vuosia parisuhteessa ja minulla on joitakin hyviä miespuolisia ystäviä.
En ikinä voisi kuvitellekkaan mitään seksuualista heidän kanssaan, ovat hyvin kaukana ns.miesmaustani.
Ja mieheni tietää myös tämän. Eikä ole mustasukkainen, koska hänellä ei ole mitään aihetta siihen. Vaikka esim.halaan monesti lähtiessä miespuolistakin ystävää. Vaikka siis oma mies olisi siinä vieressä, miehet yleensä kättelevät tai vaan huikkaavat moikat.

Mutta se juttu piileekin siinä, että en koskaan yrittäisi salailla ystävieni tapaamista. Mies on joskus heittänyt minut ystäväni luokse, ja ystävä on tullut meille kahville yllättäen. Mieheni on aina tervetullut mukaan ja saa vastata puhelimeeni, vaikka sieltä miespuolinen ystävä soittelisi jne. Tulen myös sanoneeksi usein, jos kukaan ystävä soittaa "mattikin muuten tänään soitteli".
Voisin kuvitella viettäväni aikaa mökillä jonkun miespuolisen ystävän kanssa, juovani kuoharia (tosin en juo alkoholia), saunoa (erikseen/uikkari/pyyhe päällä). Mutta ehdottomasti mies olisi pyydetty mukaan, ja jos ei olisi halunnut lähteä, niin olisi ihan milloin vain tervetullut ja varmaan laittaisin viestiä välillä itse. Ja aina myös kunnioitetaan, jos joku ei jostakin(puolisoista) tunnu hyvälle, niin silloin ei niin tehdä. (esim.saunominen)
Ja jos menisin yksin ja kävisi niin, että ystävä sinne tulisi, niin laittaisin ehdottomasti miehelleni viestiä/soittaisin ja pyytäisin myös mukaan.

Mies ja nainen voi siis olla kavereita oikeasti, mutta kun toinen tai kumpikin on parisuhteessa, niin tuo kaveruus kuuluu olla ehdottoman avoin. Ei siis mitään lymyilyä missään piilopirtillä vaimolta/mieheltä salassa.

Vierailija
371/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:55"]Pettäjän tunnistaa siitä, että alkaa kiivaasti syyttää toista vainoharhaiseksi tai kyttääjäksi. Sellainen, jolla on puhtaita jauhoja pussissa ei kiivastu epäilyistä vaan asiallisesti yrittää vakuuttaa toisen, ettei syytä epäilyksille ole (ilman toisen syyllistämistä). Syyllinen uskoo, että hyökkäys on paras puolustus. Syytön kokee tärkeäksi oikaista epäilykset rakkaudella.

Nimim. Kokemusta on
[/quote]

Näinhän se todella on. Itse asiassa jos ei olisi mitään kyseenalaista "ystävysten" välillä, olisi mies reagoinut jo eilen illalla ap:n sanomisiin mökillä. Eikä missään nimessä jäänyt vielä yöksi mökille tän "ystävän" kanssa. Myös tämä naisystävä olisi halunnut oikaista väärinkäsityksen ja esim ehdottomasti halunnut lähteä mökiltä kotiin. Juttu haisee ja pahasti. Ja mies ei varmasti tunnusta niin kauan kun hänellä on käsitys, että voi manipuloida ap:n uskomaan itseään.

Vierailija
372/386 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
373/386 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee?

Vierailija
374/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten voit?

Vierailija
375/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, oonkohan mä asperger? Mullekin on yks kaveri, miespuolinen, varattu ja mukava ku mikä, ehdotellut samppanjaa ja jatkoja. Ja joskus pistänyt silmään että se on tullut paikalle ilman sormustaankin. Onko ollut joku vihjaus? Ja mä en ole tajunnut, että mies on tosissaan mun suhteen ja romanttisella päällä. Voisinko mennä ajassa taaksepäin?

Vierailija
376/386 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mitä kuuluu?

Vierailija
377/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies vaan voinut ilmoittaa reilusti ap:lle että nyt on rakkauden kohde vaihtunut? Pitääkö jonkun saada kaikki? 

Vierailija
378/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:06"]

Miksei mies vaan voinut ilmoittaa reilusti ap:lle että nyt on rakkauden kohde vaihtunut? Pitääkö jonkun saada kaikki? 

[/quote]

Ehkä tämä tuore suhde ei ole vielä niin vakaalla pohjalla, että on järkevää pitää ap:ta varalla.

Vierailija
379/386 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ap tosissaan asua tuon pettäjämiehen kanssa vielä lokakuun alkuun? Lähde ihmeessä jonnekin tilapäiseen paikkaan, muuten se puhuu sut ympäri ja sitten saat katua myöhemmin vielä enemmän.

Vierailija
380/386 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ap:n tilanteessa varmaankin mennyt käymään mökillä sen jälkeen, kun mies on sieltä poistunut. Onko varalakanoita käytetty (nukkuiko nainen sohvalla tms.) ja muutenkin tutkisin mökin jälkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä