Mies lähti mökille mukamas yksin
ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?
Kommentit (386)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:49"]Niillä on jotain muutakin kuin kaveruutta, se on varma. Saatetaan olla vuosia kavereita, mutta jossain vaiheessa ne tunteet leimahtaa.
[/quote]
Voin kyllä omasta kokemuksesta sanoa, että ei ne tunteet läheskään aina leimahda. Itselläni on miehiä ystävinä eikä tulisi mieleenkään, että voisi koskaan olla mitään sänkyjuttuja. Hyi yäk! Minulle he ovat kuin veljiä. Ja jo noin 20 vuotta on menty näin. Mitään juttua ei koskaan ole ollut, eikä koskaan tule olemaankaan.
Mitkä ihmeen väkivaltafiilit kirjoittelee tähän ketjuun??! Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu yhtään mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:45"]
Mitkä ihmeen väkivaltafiilit kirjoittelee tähän ketjuun??! Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu yhtään mihinkään.
[/quote]
Onhan se ratkaisu, ja niiden tunteiden patoaminen, vasta saa aikaan pahaa jälkeä, ihminen masentuu voimakkaasti. Kyllä, antaisin nyrkkieni puhua, tosin minua pelätään muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:45"]
[/quote]
Onhan se ratkaisu, ja niiden tunteiden patoaminen, vasta saa aikaan pahaa jälkeä, ihminen masentuu voimakkaasti. Kyllä, antaisin nyrkkieni puhua, tosin minua pelätään muutenkin.
[/quote]
Toisena kostokeinona palkkaisin muutaman alamaailman tyypin tekemään likaisen työn. Ei parempi itkeä yksinään.
Laita ap tilannepäivitys, ja kerää itsesi kokoon.
Olen pahoillani ap. Ikävä juttu ja törkeä mies kun noin pettää.
Kaikenlaiset selitykset menevät helposti läpi kun haluaa niihin uskoa. Miehelläni oli naispuolinen ystävä, jota kuulemma tuki vaikeissa elämäntilanteissa ja pönkitti naisen heikkoa itsetuntoa ihan platonisesti. Nainen meni sitten naimisiin ja tapasin hänet häissä - kurvikas nuori blondi ja ehkä seksikkäin nainen mitä koskaan olen nähnyt. No, he eivät ole kuulemma olleet enää yhteydessä joten olkoon. Minä uskoin miehen selityksen mutta tuossa ap:n mökkijutussa ei ole mitään epäselvää ikävä kyllä.
Joo, minä ainakaan en lähtisi pitkälle toistatuntia kestävän ajomatkan päähän kenenkään kaverin mökille. Ja jos tämä kaveri on nimenomaan halunnut sinne mennä yksin ilma puolisoaan, olettaisin ettei hän silloin kaipaa minunkaan seuraa, enkä tuppautuisi kylään. Erikoista että alkuperäinen suunnitelma on olla viikonloppu yksin mökillä, ja siitä tuleekin viikonloppu mökillä kaverin kanssa, ilman että aviopuoliso tietää mitään.
Jos ap olisi mies, ja vaimo joisi kuoharia heidän mökillään miespuolisen ystävän kanssa, oliskohan ihan ok?
En jaksanut lukea kaikkea, mutta ei tuo nyt minusta mitenkään epäilytävältä kuulosta. Ehkä tämä "Laura" on vaan kaivannut tuttua ja turvallista YSTÄVÄÄ. Jos on erokin juuri tullut... Ei mitenkään erikoista minusta, jos hänelle on yksinäisyys ja avautumistarve iskenyt yllättäen, ilman sovittua tapaamista.
NAISET!! ÄLKÄÄ OLKO NIIN HEMMETIN VAINOHARHAISIA. EI KIVAA.
t. N 25
Vieläkö tämä jatkuu?
Kyllähän tuommoisia miehiä ja Lauroja on, mutta onko noin sinisilmäisiä vaimojakin olemassa? Että piipahtaa poimimaan mustikoita ja poistuu epäilevänä paikalta? Huh! Enpä usko... Niin ja sitten palstan pyynnöstä piipahtaa uudestaan käymään ja vahvempi epäilys iskee ja lähtee taas kotiin palstailemaan. :D
Joo, en usko.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:16"]Joo, minä ainakaan en lähtisi pitkälle toistatuntia kestävän ajomatkan päähän kenenkään kaverin mökille. Ja jos tämä kaveri on nimenomaan halunnut sinne mennä yksin ilma puolisoaan, olettaisin ettei hän silloin kaipaa minunkaan seuraa, enkä tuppautuisi kylään. Erikoista että alkuperäinen suunnitelma on olla viikonloppu yksin mökillä, ja siitä tuleekin viikonloppu mökillä kaverin kanssa, ilman että aviopuoliso tietää mitään.
Jos ap olisi mies, ja vaimo joisi kuoharia heidän mökillään miespuolisen ystävän kanssa, oliskohan ihan ok?
[/quote]
Niin ja vielä edestakas, ensin perjantaina naisystävä muka yöksi kotiin myöhällä ja lauantaina uudelleen takaisin mökille jolloin suunnitelmissa jäädä mökille yöksi. Ja koko ajan ap:n mies viettää "yksinäistä" mökkiviikonloppua. Täytyyhän ap:n miehen tajuta ettei tämä voi mennä läpi. Tai sitten pitää ap:tä ihan idioottina.
Nussittu on ja lujaa. Siksi sen naisen ja miehensä liitto on päättynyt. Uskon että se ex on käräyttänyt nämä "ystävät" panopuuhista.
Ap on ehkä hieman vajaa tai ainakin herkkäuskoinen jos ei nää asian todellista tilaa.
Hyvä provo. Ei kai kukaa nyt tosissaa usko tätä
Jos mies muka ois syytön, miksi hän ei lähtisi vaimonsa/tyttöystävänsä perään tai pyytäisi häntä jäämään? Sen sijaan hän jää edelleen panokaverinsa kanssa hengaamaan mökille. Todellinen tossukkamies, kun lähettelee vain viestejä perään.
Toivottavasti ap tulee kertomaan vielä miehen kootut selitykset tänne. Mitä yrittää saada läpi ja kuinka käyttäytyy. Ei siksi että voisi tietenkään uskoa selityksiä enää, mutta puhtaasti uteliaisuudesta. Ja ehkä oppimateriaaliksi siitä, miten härskiä puppua pettäjät yrittävät puolisoille syöttää. PS. Kai olet jo vilkaissut miehen kännykkää? Siellä voi olla mustaa valkoisella tilanteesta myös.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:55"]Muuta ei nyt puutu, kuin avoimesti vaan sitä munaa sinne vieraaseen "kaverin" pilluun. Tokko uskot sittenkään? Kun se nyt vaan fiksuissa piireissä kuuluu normaaleihin saunomisrituaaleihin vehdata saunatonttuina , eiks niin? Mä vihtoisin sen ämmän sieltä mökiltä hirvikärpästen ruuaksi.
[/quote]
Miksei miestä?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:45"]
[/quote]
[/quote]
Psykopaatinhan tunnistaa siitä, että hän kehuskelee psykopatiallaan.
Suututtaa ap:n puolesta, itse olisin käyttänyt fyysistä väkivaltaa molempia kohtaan, olisin mielelläni maksanut sakot asiasta, ja lieventävä asianhaara olisi otettu huomioon, petos.
Kiltit tulevat petetyiksi ja huijatuiksi.