Mies lähti mökille mukamas yksin
ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?
Kommentit (386)
Niin jäi harmittamaan, en usko provoksi. Muista hyvää uskovia on helppoa käyttää hyväksi. AP voi saada paremman elämän ilman petollista miestä, heitä pihalle!
Miten ihmeessä saatte puserrettua 15 sivua tekstiä tällaisesta paska-aiheesta? Muuten on kyllä leipäläpi kiinni kun esim. pitäisi keskustella Lagrangen mekaniikasta, elektronirakenteiden laskuista (Hartree-Fock, DFT, TB), kääntäjätekniikoista, assemblerkielestä, tai vaikkapa astrobiologiasta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:57"]
Miten ihmeessä saatte puserrettua 15 sivua tekstiä tällaisesta paska-aiheesta? Muuten on kyllä leipäläpi kiinni kun esim. pitäisi keskustella Lagrangen mekaniikasta, elektronirakenteiden laskuista (Hartree-Fock, DFT, TB), kääntäjätekniikoista, assemblerkielestä, tai vaikkapa astrobiologiasta.
[/quote]
Haloo! Tämä on av. Kumma ettet neroudestasi huolimatta huomannut asiaa.
Kaikkein alinta pohjasakkaa ovat naiset, jotka vievät ja viettelevät ystävänsä miehen. Itselle ei ole onneksi sattunut, mutta eipä ole ystävissäkään sellaisia lieroja, jotka voisivat niin tehdä.
Mulla on samantapainen kokemus. Nuoruuteni paras ystävätär, oltiin kuin paita ja peppu, kuin kaksi marjaa, sain töitä samasta paikasta, jossa mieheni oli myös töissä.
He alkoivat viihtymään yhdessä; oli kaikenlaista työreissua ja omaakin reissua, jossa olivat paljon kahdestaan. Minä luotin.
Saimme lapsen vuosien odottelun jälkeen. Adoption kautta pieni kiinalaistyttö. Kun tyttö täytti vuoden, mieheni oli jo niin kiinni tässä työkaverissaan, että minulle ehdotettiin eroa.
Yritin taistella, turhaan.
Meille tuli ero ja exmieheni on nyt tuon entisen bestikseni kanssa naimisissa.
Kaikkeen vaan pitää sopeutua! Kaikkeen väärään ja epäreiluun. Kun ei voi muuta.
Tuetaan siskot toisiamme.
Näitä juttuja olen kuullut perheneuvolassa ja yhdessäkään suhde ei ole ollut platoninen. Valitettavasti v
Minunkin ystävissä on lieroja, jotka havittelevat miestäni. En voi sietää miten flirttailevat ja puhuvat kaksimielisiä keskenään.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:57"]
[/quote]
:D Ja noiko on sitten jotain tosi hienoja ja tärkeitä aiheita?? Pientä pätemisen makua joo. No totta kyllä että kun pitäis olla kiinnostunut jostain oikeesti tärkeestä, esim. miten tässä maassa tullaan toimeen ja mikä on ihmisarvo, niin eipä sekään kiinosta mut emmäkään kyllä sais sivuakaan juttua jostain dft;stä. MIks mun pitäis olla edes kiinnostunut. Ei liity mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:49"]Niillä on jotain muutakin kuin kaveruutta, se on varma. Saatetaan olla vuosia kavereita, mutta jossain vaiheessa ne tunteet leimahtaa.
[/quote]
Jos on hyvä kaveri, niin ei kyllä leimahda!
Kaveruus on kuin sisaruus.
Tässä mökkikeississä tuskin on muuta "paheksuttavaa" kuin liiallinen makkaran grillaaminen ja keppanan kittaaminen.
Ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Kysyitkö siltä miksi piti salata?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:40"]
Ei ole puhtaat jauhot pussissa.
[/quote]
Suoraan sanoen aluksi oli aika paljon sulattelemista että paras kaverinsa on nainen, mutta onnistuin lopulta hyväksymään, kun kaikki oli niin avointa ja naisen mieskin oli kuvioissa paljon. Tämä oli nyt ihan outo juttu heiltä.
ap
Tulipa paha mieli tästä.. :( valitettavasti ei kyllä ole puhtaat jauhot pussissa :(
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"]
Kysyitkö siltä miksi piti salata?
[/quote]
Kysyin, ja kuulemma Laura vaan päätti yllättäin tulla kylään.
ap
Niinpä, miksiköhän piti salata?
Onko muita tälläisiä juttuja?
Määkin jäin miettiin et minkä tyyppistä juttua ne trolliviestit oikeen sisälsi :o