Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti mökille mukamas yksin

Vierailija
01.08.2015 |

ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?

Kommentit (386)

Vierailija
241/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:52"]

Itse ainakin nussin surutta ystävänaistani aina kun vaimoke pihtaa seksiä tai on muuten vaan pahalla tuulella ilman syytä. Enkä koe huonoa omatuntoa, käyttäytyisi kunnioittavasti mua kohtaan.

[/quote]

Ja sitten heräsin.

Vierailija
242/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko kysynyt mieheltäsi onko ok jos sinä menet mökille viettämään " omaa aikaa" mutta oletkin siellä jonkun miespuolisen kaverin kanssa yötä, saunoo ja juot jne. olet varmaan kysynyt miksi mies ei kertonut että viettää "omaa aikaa" Lauran kanssa eikä yksin kuten sinulle sanoi?

pahalta kuulostaa. Ei kyllä luottamus palautuisi kovin helposti tuollaisen jälkeen. Tsemppiä ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/386 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiiiohoi ap

Vierailija
244/386 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:42"]Joo, tuo koiran kotiin jättäminen paljasti.. Kyllähän koira lähtee mukaan mustikkaan/mökille.

Olipa huono.
[/quote]

meidän koira on kyllä niin hötky, että todellakaan koira ei lähde mustikkaan mukaan! Kaataa sangot ja kuolaa kerätyt mustikat. Tuntuis tyhmälle kytkee koira lähipuuhun ja näin vaikeuttaa keräämistä
[/quote]

Mä en koskaan mene metsään ilman koiraa. Päätavoite ei ole saalis

Vierailija
245/386 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Vierailija
246/386 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura tuu sä kertoon näkemyksesi!

Vierailija
247/386 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
248/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tätäki jankataan, hankkikaa elämä.

Vierailija
249/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:39"]

ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?

[/quote]Jos mökin pihassa oli sekä miehesi auto että Lauran auto, silloinhan eivät olleet tulleet yhdessä sinne.

Vierailija
250/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit mökille ennalta ilmoittamatta? Miksi et lähtenyt miehesi kanssa?

Vierailija
251/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:58"]

Ap?

[/quote]

Mies ei tule yhtään vastaan. Kiistää suhteen ja väittää että haluan vain mustasukkaisuuttani pilata hänen ystävyytensä Lauraan. Olen löytänyt uuden kämpän, muutan lokakuun alussa pois yhteisestä kodista. Mielenkiintoinen käännehän tässä on se, että olen saanut ihan outoja viestejä facebookissa jostain trolliprofiilista ja kännykkään ilmeisesti prepaid-numerosta. En tiedä keltä ovat, mutta epäilen väkisinkin Lauraa. Että tämmöistä tänne käärmeenpesään.

ap

Vierailija
252/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä mies on muuttamisestasi yms?

Vierailija
253/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:35"]

[/quote]

On muka pahoillaan ja syyllistää minua kun uhraan suhteemme tällaisen viattoman ystävyyden tähden. Sanoo etten ole tosissani voinut ollakaan kun tähän kaatuu tämä. Tuntuuhan tämä pahalta, mutta en ala elämään toisena naisena. Mies ei sitä vähää kunnioita että selvittäisi tämän kanssani pohjamutia myöten.

ap

Vierailija
254/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:37"]

[/quote]

On muka pahoillaan ja syyllistää minua kun uhraan suhteemme tällaisen viattoman ystävyyden tähden. Sanoo etten ole tosissani voinut ollakaan kun tähän kaatuu tämä. Tuntuuhan tämä pahalta, mutta en ala elämään toisena naisena. Mies ei sitä vähää kunnioita että selvittäisi tämän kanssani pohjamutia myöten.

ap

[/quote]no jos hän on syytön niin miten hän voi sen selvittää? 

Vierailija
255/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:40"]

[/quote]

ap

[/quote]

"Selittää" voi ainakin pistämällä välit poikki Lauran kanssa. Voi sanoa, että "anteeksi jos loukkasin, en tajunnutkaan, että ystävyytemme on noin kova paikka. Koska rakastan sinua, ja suhteemme on minulle ykkösasia, en enää ole Lauran kanssa missään tekemisissä, jos ei muuta vaihtoehtoa ole".

Vierailija
256/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

342 ei ole ap.

Vierailija
257/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, siis 341 ei ole ap!

Vierailija
258/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:40"]

[/quote]

ap

[/quote]

"Selittää" voi ainakin pistämällä välit poikki Lauran kanssa. Voi sanoa, että "anteeksi jos loukkasin, en tajunnutkaan, että ystävyytemme on noin kova paikka. Koska rakastan sinua, ja suhteemme on minulle ykkösasia, en enää ole Lauran kanssa missään tekemisissä, jos ei muuta vaihtoehtoa ole".

[/quote]Kun on joutunut mielivaltaisesti syytetyksi asiasta jota ei ole tehnyt, motivaatio uhrausten tekemiseen ei ole kauhean korkealla. Varsinkaan, kun tuo vaikuttaisi syyllisyyden myöntämiseltä, sen jälkeen viimeistään hän olisi lopullisesti syyllinen sinun silmissäsi. Ja kun edessä voi olla että hän jatkossakin joutuisi luopumaan kaikista ystävistään, harrastuksistaan, menemisistään ja tekemisistään joita sinä alat vainoharhaisesti epäillä.

Vierailija
259/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata jäädä noin löysään hirteen, pettäjät ei myönnä koskaan ja yleensä heittäytyyvät martyyriks ja sussa on kaikki vika, kun et ymmärrä, anna tilaa ym.paskaa, ei muuta ku next.

Vierailija
260/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:56"]

Jos tämä olisi totta niin en kyllä ymmärrä kuinka kiltti ja tyhmä voi nainen olla jos antaa tilanteen jatkua koko viikonlopun OMALLA mökillä. Olisin jo 1.kerralla pyytänyt naista heti poistumaan ja PISTE!

Luulisi että aikuisella normaalilla ihmisellä on joku raja kuinka pahasti antaa itselleen valehdella, kusta linssiin ja pettää. Miksi ei osata pitää puoliansa????

[/quote]omistaako ap tuon mökin?