Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti mökille mukamas yksin

Vierailija
01.08.2015 |

ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?

Kommentit (386)

Vierailija
261/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:35"]

Mitä mieltä mies on muuttamisestasi yms?

[/quote]

On muka pahoillaan ja syyllistää minua kun uhraan suhteemme tällaisen viattoman ystävyyden tähden. Sanoo etten ole tosissani voinut ollakaan kun tähän kaatuu tämä. Tuntuuhan tämä pahalta, mutta en ala elämään toisena naisena. Mies ei sitä vähää kunnioita että selvittäisi tämän kanssani pohjamutia myöten.

ap

[/quote]no jos hän on syytön niin miten hän voi sen selvittää? 

[/quote]

"Selittää" voi ainakin pistämällä välit poikki Lauran kanssa. Voi sanoa, että "anteeksi jos loukkasin, en tajunnutkaan, että ystävyytemme on noin kova paikka. Koska rakastan sinua, ja suhteemme on minulle ykkösasia, en enää ole Lauran kanssa missään tekemisissä, jos ei muuta vaihtoehtoa ole".
[/quote]
Vittu, te ämmät ootte sairaita!

Vierailija
262/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö aikasemmin saanu asuntoa, nyt annat ukolle sen 2kk.aikaa puhua sut ympäri, et taida sittenkään olla tosissas eroamassa, vai passitatko ukon mökille tai Lauralle siks aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:56"] Jos meillä olisi mökki jolla mies tapaisi käydä yksinään kokonaisia viikonloppuja, ja sitten sinne yllättäen menisi naispuolinen ystävä saunomaan ja syömään, niin kyllä mulla tulisi mieleen heti että sillä naisella on jotain mielessä, vaikka mieheeni luottaisinkin. Varsinkin kun nainen on juuri eronnut, enkä tiedä yhtään mikä on ollut syynä eroon, ehkä se että nainen on ihastunut ystävään...  [/quote] Voihan sitä haluta eron jälkeen keskustella asiasta ystävänsä kanssa, tai vaikka vain vietää enemmän aikaa ystävänsä kanssa kun viimein ehtii. [/quote] Aivan, mutta siitä voisi kertoa avoimesti.

[/quote]vainoharhaiselle raivopäälle on vaikea kertoa avoimesti mitään sellaista, mistä sen vainoharhat alkais taas laukkaamaan.

Vierailija
264/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:35"]

Mitä mieltä mies on muuttamisestasi yms?

[/quote]

On muka pahoillaan ja syyllistää minua kun uhraan suhteemme tällaisen viattoman ystävyyden tähden. Sanoo etten ole tosissani voinut ollakaan kun tähän kaatuu tämä. Tuntuuhan tämä pahalta, mutta en ala elämään toisena naisena. Mies ei sitä vähää kunnioita että selvittäisi tämän kanssani pohjamutia myöten.

ap

[/quote]no jos hän on syytön niin miten hän voi sen selvittää? 

[/quote]

"Selittää" voi ainakin pistämällä välit poikki Lauran kanssa. Voi sanoa, että "anteeksi jos loukkasin, en tajunnutkaan, että ystävyytemme on noin kova paikka. Koska rakastan sinua, ja suhteemme on minulle ykkösasia, en enää ole Lauran kanssa missään tekemisissä, jos ei muuta vaihtoehtoa ole".

[/quote]Kun on joutunut mielivaltaisesti syytetyksi asiasta jota ei ole tehnyt, motivaatio uhrausten tekemiseen ei ole kauhean korkealla. Varsinkaan, kun tuo vaikuttaisi syyllisyyden myöntämiseltä, sen jälkeen viimeistään hän olisi lopullisesti syyllinen sinun silmissäsi. Ja kun edessä voi olla että hän jatkossakin joutuisi luopumaan kaikista ystävistään, harrastuksistaan, menemisistään ja tekemisistään joita sinä alat vainoharhaisesti epäillä.
[/quote]

Kenenkään ei tarvitse olla vainoharhainen, jos toinen on luottamuksen arvoinen.

Vierailija
265/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:58"]

Ap?

[/quote]

Mies ei tule yhtään vastaan. Kiistää suhteen ja väittää että haluan vain mustasukkaisuuttani pilata hänen ystävyytensä Lauraan. Olen löytänyt uuden kämpän, muutan lokakuun alussa pois yhteisestä kodista. Mielenkiintoinen käännehän tässä on se, että olen saanut ihan outoja viestejä facebookissa jostain trolliprofiilista ja kännykkään ilmeisesti prepaid-numerosta. En tiedä keltä ovat, mutta epäilen väkisinkin Lauraa. Että tämmöistä tänne käärmeenpesään.

ap
[/quote]Minkäs laisia viestejä, jos voi udella, mistä päättelet, että on siltä muijalta?

Vierailija
266/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia viestejä sait ap fbssä?

Vierailija
267/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:10"]

Mies ja nainen ei voi olla pelkkiä ystäviä. Piste. Kokemusta löytyy paljon. N24

[/quote]

Olet kovin nuori. Minä olen 56v. ja minulla on ollut monta miespuolista ystävää. On onnistunut helposti. Akateemisia miehiä, jos sillä on jotain merkitystä. 

Vierailija
268/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:10"]

[/quote]

Olet kovin nuori. Minä olen 56v. ja minulla on ollut monta miespuolista ystävää. On onnistunut helposti. Akateemisia miehiä, jos sillä on jotain merkitystä. 
[/quote]Muuten vaan jalat aukes sullaki, kyllähän sitä kaverillekki saa antaa.

Vierailija
269/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:10"] Mies ja nainen ei voi olla pelkkiä ystäviä. Piste. Kokemusta löytyy paljon. N24 [/quote] Olet kovin nuori. Minä olen 56v. ja minulla on ollut monta miespuolista ystävää. On onnistunut helposti. Akateemisia miehiä, jos sillä on jotain merkitystä.  [/quote]Muuten vaan jalat aukes sullaki, kyllähän sitä kaverillekki saa antaa.

[/quote]

Et ilmeisesti osaa lukea, etkä paljon kirjoittaakaan. 

Vierailija
270/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sinä ap, miehesi ja "Laura" olette? Onko lapsia?

Vierailija
271/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olisit mielestäsi parempi nainen miehellesi kuin Laura?

Vierailija
272/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:10"]

[/quote]

[/quote]

Oletko sinä ollut näiden kanssa useita päiviä ja yötä mökillä ja vaimo kotona samaan aikaan?

Vierailija
273/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 08:48"]

Mitä ap nyt tekee, mies ja Laura edelleen mökillä ja ap on munaton tekemään mitään asialle?

[/quote]

Mä ainakin istuisin messissä kuin tatti ja ilmottaisin että bisse maistuisi. Jollei ala irrota, niin kehotan Lauraa hakemaan - ja joka tapauksessa Laura saisi nyt poistua jotta voitaisiin keskustella miehen kanssa ja heippa. Mä en kyllä sulattaisi tuollaista käytöstä. 

Vierailija
274/386 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuuu?

Vierailija
275/386 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän taida tulla jatkoa, vaikka olisi mielenkiintoista tietää miten päättyi. Uskoiko ap miehen selitykset vai tuliko loppu?

Vierailija
276/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP teki virheen kun ei valinnut tarkemmin yllatysvisiitin ajankohtaa. Jos olisi tullut sinne yllattaen esim 4-5 aikaan aamulla, olisi takuulla saanut selvaa tietoa miehen ja ystavattaren suhteesta kun olisivat viela nukkumassa. Nyt on vain epailyt jotka miehen on helppo selitella.

Vierailija
277/386 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pelkkä provo, ootte mammat typeriä!

Vierailija
278/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:03"]AP teki virheen kun ei valinnut tarkemmin yllatysvisiitin ajankohtaa. Jos olisi tullut sinne yllattaen esim 4-5 aikaan aamulla, olisi takuulla saanut selvaa tietoa miehen ja ystavattaren suhteesta kun olisivat viela nukkumassa. Nyt on vain epailyt jotka miehen on helppo selitella.
[/quote]

Tuolla tempulla saa vain mustasukkaisen sekopään maineen.

Vierailija
279/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:03"]AP teki virheen kun ei valinnut tarkemmin yllatysvisiitin ajankohtaa. Jos olisi tullut sinne yllattaen esim 4-5 aikaan aamulla, olisi takuulla saanut selvaa tietoa miehen ja ystavattaren suhteesta kun olisivat viela nukkumassa. Nyt on vain epailyt jotka miehen on helppo selitella. [/quote] Tuolla tempulla saa vain mustasukkaisen sekopään maineen.

[/quote]

Tuolla tempulla jää kiinni rysän päältä. 

Vierailija
280/386 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYllä valitettavasti on niin, että mies ei voi olla vain ystävä naisen kanssa, mutta nainen voi helpostikin olla miehen kanssa. Kokemusta on. Eri asia on joku harrastus, opiskelu tms ystäväporukka, jossa ollaan kaikki yhdessä. Mutta siis sellaista kahdenkeskistä "ystävyyttä", jossa mies ja nainen viettävät aikaa kaksisteen ilman muita, niin ei kannata uskoa platoniseksi miehen puolelta.

Pettäjät juuri syyllistävät toista osapuolta, kuten ap:n mies. Suosittelen sinua hankkimaan asiaa ulkopuolista näkökulmaa. Käytä päivä googlaten pettäjistä materiaalia netistä. Eniten löytyy englanniksi, jos sitä osaat. Tuossa on niin kaikki klassiset piirteet, joita olla voi. Valinta on siinä, että onko mies niin ihana, että haluat olla hänen kanssaan siltikin, vaikka hän pettää, valehtelee eikä kunnioita sinua, vai etkö. Valinta ei enää ole siinä, onko mies viaton vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä