Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono parisuhde +kateuden hetket

Vierailija
05.03.2022 |

Te jotka olette olleet tai olette huonossa parisuhteessa, kertokaa hetkistä, jolloin tajusitte, että jollain toisella asiat on paremmin.

Mun ex ei tehnyt juurikaan kotitöitä eikä kantanut vastuuta lastemme arkisista jutuista. Kun työkaverimies sanoi perjantaina, että lähtee vähän aikaisemmin kotiin, kun vaimo tulee työmatkalta ja haluu ehtiä siivota ja laittaa ruuan tälle, olin kateudesta vihreä. Toisaalta se auttoi ymmärtämään, ettei mihin vain tarvii tyytyä, parempiakin miehiä on.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies pukeutuu hyvin ja tuoksuu hyvälle.

Vierailija
2/3 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten herkullisen ruuan jälkeen aapeen työkaveri veti lärvit ja hakkasi ja haukkui vaimonsa...

Toisten parisuhteen kadehtiminen on tyhmää, koska kukaan ulkopuolinen ei voi tietää mitä siellä oikeasti on meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja sitten herkullisen ruuan jälkeen aapeen työkaveri veti lärvit ja hakkasi ja haukkui vaimonsa...

Toisten parisuhteen kadehtiminen on tyhmää, koska kukaan ulkopuolinen ei voi tietää mitä siellä oikeasti on meneillään.

Pahantahtoinen kadehtiminen on tyhmää, mutta se, että kadehtimisesta saa pontta muuttaa omia asioitaan, ei ole tyhmää. Totta sekin, että kukaan ulkopuolinen ei oikeasti tiedä asioista. Mutta silti, on myös hyviä parisuhteita, sellaisia joissa ollaan ihan oikeasti onnellisia ilman sen kummallisia luurankoja. Minulla on sellainen. Mun mies voisi ihan hyvin tehdä kuten ap:n työkaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän