Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaiset sijoittajat lähtee Suomesta sodan pelossa!

Vierailija
05.03.2022 |

Myyvät osakkeensa ja siirtävät toimipisteessä muualle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ap kertoa mitkä sijoittajat ja yritykset ovat myyneet osakkeensa ja siirtäneet toimipisteessä muualle?

Erityisesti yritykset jotka ovat myyneet osakkeensa siirtyäkseen muualle ovat kiinnostavia tapauksia. Olisi kiva kuulla lisää tuosta ilmiöstä!

Vierailija
22/24 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Venäjä-Ukraina konflikti kusi myös Suomen päälle ja rajusti. Köyhyyttä tästä seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista paskaa ap.

Raha on aina ollut globaalia, aikojen alusta lähtien.

Bisnes ja raha ja omistukset vaihtavat omistajieen monella tasolla, huolimatta siitä missä maailmakolkassa sotia milloinkin käydään.

Tämän käsittää jokainen ihminen, jolla on pienintäkään käsitystä maailman talouden historiasta ja talouselämästä yleensäkään.

Niin globaalisuus maailmantaloudessa on totta. Siitä huolimatta yksittäinen sijoittaja jattelee oman sijoitussalkkunsa pohjalta ja tekee henkilökohtaisesti riskianalyysinsä, johon tällä hetkellä vaikuttaa Suomen geopoliittinen asema. Maailmalla on monenlaista spekulaatiota ja yksittäinen ei ole niin rationaalinen päätöksissään kuin itsensä mieltää.

Tähän liittyen laitan tähän ap:n puolesta lähteen, joka kannattaa lueskella ennen kuin haukkuu toista ihmistä ja tekee hyvin suoraviivaisen kommentin globaalista markkinataloudesta. Yhteiskunnallisesta näkökulmasta kuitenkin olen samaa mieltä, globaaleista maailmanmarkkinoita ja vaikutusta ei voida kieltää. Toki siihen saatetaan yrittää vaikuttaa ja hidastaa poliittisin päätöksin, muttei pääoman eikä reaaliomistuksien virtaa voida koskaan estää.

https://www.hs.fi/visio/art-2000008659958.html

Vierailija
24/24 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että NATO kortti pelattiin huonosti ja nyt liian myöhäistä jo? Meistä tulee hyljeksitty valtio Venäjän kyljessä.

Ap

Älä täällä luulojasi jauha vaan tosi asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä