Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja miehiä ymmärtävät nyt apua!

Vierailija
05.03.2022 |

Auttakaa mua selvittämään tämä!

Yksi mies, jonka kanssa harrastimme seksiä 17-vuotiaina, viestittelee ja soittelee. Tätä on tapahtunut nyt siis 21 vuotta. Olen naimisissa, kahden lapsen äiti. Koko tän ajan tämä mies on viestitellyt ja alussa myös soitteli. Ollaan nähty ohimennen monta kertaa, koska asutaan pienellä paikkakunnalla. Hän ei koskaan moikkaa, eikä puhu mulle, mutta jälkeenpäin lähettelee viestejä. ”Kaunis olet edelleen”, ”Sulla on hyvä pylly”, ”Olipa ihana nähdä”. Kyselee kuulumisia.

Viimeisen 2 vuoden aikana en ole vastannut. Silti hän edelleen viestittelee. Miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa.

Jos hän ei tiedä osoitettasi ja työpaikkaasi eikä voi saada niitä mistään selville, laita hänen numero estoon.

Joskus hän asui naapuritalossa, mutta olemme molemmat muuttaneet. On hän yrittänyt kysellä missä asun ja on kertonut oman osoitteensa. On pyydellyt kahville (en ole mennyt).

Ap

Niin ja silloin, kun hän muutti naapuritaloon, niin hän oli selvittänyt missä asun ja hankkinut asunnon viereisestä talosta. Sain tietää siitä, kun hän lähetti viestin ”moi naapuri ;)” ja sitten kertoi.

Ap

Kuulostaa kyllä sairaalta stalkkerilta koko mies.

Vierailija
22/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä miehiä jotka vielä vuosienkin jälkeen laittavat viestiä eivätkä osaa päästää irti.. mutta et osaa näköjään itsekään, kun et vieläkään ole blokannut ja poistanut tämän numeroa

Ei mulla ole koskaan ollutkaan hänen numeroaan tallennettuna, vaikka hän aina ilmoittaa uuden. Nyt viime aikoina hän on viestitellyt Facebookissa. Joskus blokkasin hänet ja hän teki uuden profiilin. En jaksa enää nähdä vaivaa blokkaamiseen. Poistan vaan viestit aina.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama kokemus ja meidän "jutustamme" on aikaa n. 8 vuotta. Nykyisen miehen kanssa olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja 2 vuotta naimisissa ja lapsikin on. Meillä oli tämän ex-säädön kanssa vaan sellaista, että nähtiin jokusen kerran viikonloppuisin ja oli bilettämistä ja seksiä, ei mitään vakavaa. Ei siitä olisi mitenkään edes voinut tulla mitään sen kummempaa ja molemmat olivat täysin samaa mieltä.

Edelleen silloin tällöin tulee viestiä, kuinka kehuu minua, kuinka on ikävä ja huomaa, jos olen vaikka faceen vaihtanut uuden profiilikuvan (hän ei ole edes fb-kaverini). Onnitteli raskaudesta, josta kuuli jonkun yhteisen tutun kautta ja kehui hääkuvaamme, kuinka kaunis morsian olen (silloin Insragram oli julkinen ja lisäsin sinne hääkuvamme). Olen tässä välissä vaihtanut jo puhelinnumeroa ja silti hän on sen jostain kaivanut (ei löydy numerotiedustelusta). En ole vastannut.

Kohtalotoveri!

Ap

Vierailija
24/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse häntä ymmärtää. Se on sulle ihan sama millä lailla häiriintynyt hän on. Sinä olet itse se ihminen jota sinun pitää ymmärtää ja jonka asioista huolehtia

Halusit nyt vain kertoa ja pyörittää mielessäsi sitä miten oot niin ihana ja unohtumaton jollekin. Sinäkin tykkäät tästä miehestä ja kaipaat mutta et myönnä. Siitähän tuo äijä saa voimansa jatkaa.

Noihin tuommoisiin turhiin ei-toivottuihin ukkoihin kun vain katkaistaan välit ja estetään yhteydenotot jos ei järkipuhe auta. Sitten vaan unohdetaan.

Sinä muistelet ja ihmettelet ja mietiskelet jotain teiniseksikertaa. Mitä se kertoo sinusta että annat tuommoisen merkityksen ja käytät aikaasi tähän asiaan?

Jopa kirjoittelet nettiin. Nykysuhde ei ole onnellinen vai mikä mättää? Herää. Mieti itseäsi.

Vierailija
25/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse häntä ymmärtää. Se on sulle ihan sama millä lailla häiriintynyt hän on. Sinä olet itse se ihminen jota sinun pitää ymmärtää ja jonka asioista huolehtia

Halusit nyt vain kertoa ja pyörittää mielessäsi sitä miten oot niin ihana ja unohtumaton jollekin. Sinäkin tykkäät tästä miehestä ja kaipaat mutta et myönnä. Siitähän tuo äijä saa voimansa jatkaa.

Noihin tuommoisiin turhiin ei-toivottuihin ukkoihin kun vain katkaistaan välit ja estetään yhteydenotot jos ei järkipuhe auta. Sitten vaan unohdetaan.

Sinä muistelet ja ihmettelet ja mietiskelet jotain teiniseksikertaa. Mitä se kertoo sinusta että annat tuommoisen merkityksen ja käytät aikaasi tähän asiaan?

Jopa kirjoittelet nettiin. Nykysuhde ei ole onnellinen vai mikä mättää? Herää. Mieti itseäsi.

Höpö höpö! Ihmettelen vaan tätä aina, kun viesti tulee ja nyt tuli taas. Ajattelin tällä kertaa kysyä täältä.

Jos hän ei viestittelisi, niin koko ihmisen olemassaolo olisi mulle ihan yhdentekevää. En ole koskaan ollut kiinnostunut hänestä ja hän kyllä tietää sen.

Uskon kyllä, että selitys löytyy niistä ketjun alkupään vastauksista ja sain siis jo riittävän vastauksen aloitukseeni.

Ap

Vierailija
26/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos AP sulla kireä pylleröreikä?

Onhan se vielä kireässä kunnossa ja mieli kyllä tekisi.

Ap

Vierailija
27/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nyt, että vastaisin ja ehdottaisin yhteistä hotelliyötä.

Ap

Vierailija
28/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin nyt, että vastaisin ja ehdottaisin yhteistä hotelliyötä.

Ap

Anna mennä vaan, ei ne reiät käytössä kulu.

Vierailija
29/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos AP sulla kireä pylleröreikä?

Onhan se vielä kireässä kunnossa ja mieli kyllä tekisi.

Ap

No jos mieli tekee niin miksi ei vastaisi ja ehdottaisi pikku panoja?

Vierailija
30/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole herrasmies. Tiedän että jos mies jää haikailemaan entisen perään, ei hyväkäytöksinen yritä häiritä meneillään olevaa suhdetta, mutta saattaa naisen erotessa heti lähestyä uudestaan. Se että käyttäytyy noin epäkunnioittavasti toisen parisuhdetta kohtaan, kertoo ettei ole hyvä ihminen, miesystävä-, saati aviomiesmateriaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi