Seurustelisitko miehen kanssa, joka on ammatiltaan paskakaivon tyhjentäjä?
Kommentit (41)
Meidän edellinen paskakaivon tyhjentäjä oli tosi mukava. Nykyistä en oo tavannut, mieheni oli kotona, kun hän kävi. Paskakaivon tyhjentäminen on monelle sivubisnes, harva sitä päätoimisesti tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kunhan ei tuo töitään kotiin.
Jep. Kotona saa vaimo tehdä tuon homman.
Riippuu millaisia paskakaivoja tyhjentää.
Riistäjävalta tekee entisajan hanttihommista haluttuja ja etuoikeutettuja. Työvoima kun on ehtymätön luonnonvara.
Olisi ammattimies kotonakin rassaamassa röörejä :D
Hyvä ammatti, tienaa 5000-6000 €/kk nettona.
En valitse miestä ammatin mukaan.
Kyllä. Seurustelisitko sinä konsultin kanssa?
En usko. Älykkyys, sivistys, kiinnostus uuden oppimiseen, kiinnostus kehittymiseen on minulle kumppanissa tärkeää. Minun on vaikea kuvitella, että ihminen, joka olisi yhtä hyvin voinut opiskella yliopistossa ammatin jossa pääsee vaikuttamaan asioihin korkeammalla tasolla (vaikkapa kehittämään paskakaivojen tyhjentämisen teknologiaa) olisi ihan vain omasta halustaan halunnut jäädä tyhjentelemään niitä.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Älykkyys, sivistys, kiinnostus uuden oppimiseen, kiinnostus kehittymiseen on minulle kumppanissa tärkeää. Minun on vaikea kuvitella, että ihminen, joka olisi yhtä hyvin voinut opiskella yliopistossa ammatin jossa pääsee vaikuttamaan asioihin korkeammalla tasolla (vaikkapa kehittämään paskakaivojen tyhjentämisen teknologiaa) olisi ihan vain omasta halustaan halunnut jäädä tyhjentelemään niitä.
Paskakaivon tyhjentäjät ovat usein maanviljelijöitä. Maanviljelijän koulutus voi olla ihan laidasta laitaan.
Jokaisessa ammatissa on varjopuolensa... Ei niiden varjopuolien takia kumppanin valintaa kukaan tervejärkinen tee.
Tarkoitatko sellaista että traktorin perässä on säiliö ja ukko imee letkulla liejupaskaa kaivon pohjalta säiliöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskakaivon tyhjentäjät ovat usein maanviljelijöitä. Maanviljelijän koulutus voi olla ihan laidasta laitaan.
No enpä usko, että haluaisin olla maanviljelijänkään kanssa. Edes silloin, vaikka puhuttaisiin nimenomaan viljelijästä eikä tuotantoeläinten kasvattajasta. Ihan liian kausiluonteista työtä; parhaaseen vuodenaikaan ympäripyöreitä työpäiviä eikä mahdollisuutta lähteä spontaanisti reissuun. Tuotantoeläinten kasvattaja ei tulisi kysymykseenkään, minulle eläinten oikeudet ovat sen verran tärkeä asia.
Ap:lle tiedoksi....kukaan ei ole toista parempi, oli ammatti mikä hyvänsä. Aika lapsellista edes kysyä tuollaista. Tiesitkö muutes että, roskakuskit ja siivoojatkin ovat löytäneet parisuhteen ja ihan naimisiinkin menneet. Tuttava siivooja-nainen on naimisissa insinöörin kanssa. Eikös olekkin huikeeta.
Minulla oli koulukaverina sisarukset, joiden isä oli likakaivontyhjentäjä. Sääliksi käy vieläkin noita lapsia, jotka jatkuvasti saivat kuulla haisevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä usko, että haluaisin olla maanviljelijänkään kanssa. Edes silloin, vaikka puhuttaisiin nimenomaan viljelijästä eikä tuotantoeläinten kasvattajasta. Ihan liian kausiluonteista työtä; parhaaseen vuodenaikaan ympäripyöreitä työpäiviä eikä mahdollisuutta lähteä spontaanisti reissuun. Tuotantoeläinten kasvattaja ei tulisi kysymykseenkään, minulle eläinten oikeudet ovat sen verran tärkeä asia.
Aika harvalla on sellainen työ, että voi lähteä spontaanisti reissuun.
Jos on töissä ja tuo leivän pöytään ja maksaa laskuja niin mikä ettei? Ei työ miestä pahenna, on muuten ihan kannattava bisnes.
Kyllä, kunhan ei tuo töitään kotiin.