Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelisitko miehen kanssa, joka on ammatiltaan paskakaivon tyhjentäjä?

Vierailija
05.03.2022 |

Miten on?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kunhan ei tuo töitään kotiin.

Vierailija
2/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tarpeellinen ammatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän edellinen paskakaivon tyhjentäjä oli tosi mukava. Nykyistä en oo tavannut, mieheni oli kotona, kun hän kävi. Paskakaivon tyhjentäminen on monelle sivubisnes, harva sitä päätoimisesti tekee.

Vierailija
4/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Vierailija
5/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kunhan ei tuo töitään kotiin.

Jep. Kotona saa vaimo tehdä tuon homman.

Vierailija
6/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisia paskakaivoja tyhjentää.

Vierailija
7/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistäjävalta tekee entisajan hanttihommista  haluttuja ja etuoikeutettuja.  Työvoima kun on ehtymätön luonnonvara.

Vierailija
8/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ammattimies kotonakin rassaamassa röörejä :D

Vierailija
9/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ammatti, tienaa 5000-6000 €/kk nettona.

Vierailija
10/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse miestä ammatin mukaan.

Vierailija
11/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Seurustelisitko sinä konsultin kanssa?

Vierailija
12/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Älykkyys, sivistys, kiinnostus uuden oppimiseen, kiinnostus kehittymiseen on minulle kumppanissa tärkeää. Minun on vaikea kuvitella, että ihminen, joka olisi yhtä hyvin voinut opiskella yliopistossa ammatin jossa pääsee vaikuttamaan asioihin korkeammalla tasolla (vaikkapa kehittämään paskakaivojen tyhjentämisen teknologiaa) olisi ihan vain omasta halustaan halunnut jäädä tyhjentelemään niitä.

Vierailija
13/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Älykkyys, sivistys, kiinnostus uuden oppimiseen, kiinnostus kehittymiseen on minulle kumppanissa tärkeää. Minun on vaikea kuvitella, että ihminen, joka olisi yhtä hyvin voinut opiskella yliopistossa ammatin jossa pääsee vaikuttamaan asioihin korkeammalla tasolla (vaikkapa kehittämään paskakaivojen tyhjentämisen teknologiaa) olisi ihan vain omasta halustaan halunnut jäädä tyhjentelemään niitä.

Paskakaivon tyhjentäjät ovat usein maanviljelijöitä. Maanviljelijän koulutus voi olla ihan laidasta laitaan.

Vierailija
14/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa ammatissa on varjopuolensa... Ei niiden varjopuolien takia kumppanin valintaa kukaan tervejärkinen tee.

Vierailija
15/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sellaista että traktorin perässä on säiliö ja ukko imee letkulla liejupaskaa kaivon pohjalta säiliöön?

Vierailija
16/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskakaivon tyhjentäjät ovat usein maanviljelijöitä. Maanviljelijän koulutus voi olla ihan laidasta laitaan.

No enpä usko, että haluaisin olla maanviljelijänkään kanssa. Edes silloin, vaikka puhuttaisiin nimenomaan viljelijästä eikä tuotantoeläinten kasvattajasta. Ihan liian kausiluonteista työtä; parhaaseen vuodenaikaan ympäripyöreitä työpäiviä eikä mahdollisuutta lähteä spontaanisti reissuun. Tuotantoeläinten kasvattaja ei tulisi kysymykseenkään, minulle eläinten oikeudet ovat sen verran tärkeä asia.

Vierailija
17/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi....kukaan ei ole toista parempi, oli ammatti mikä hyvänsä. Aika lapsellista edes kysyä tuollaista. Tiesitkö muutes että, roskakuskit ja siivoojatkin ovat löytäneet parisuhteen ja ihan naimisiinkin menneet. Tuttava siivooja-nainen on naimisissa insinöörin kanssa. Eikös olekkin huikeeta.

Vierailija
18/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli koulukaverina sisarukset, joiden isä oli likakaivontyhjentäjä. Sääliksi käy vieläkin noita lapsia, jotka jatkuvasti saivat kuulla haisevansa.

Vierailija
19/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä usko, että haluaisin olla maanviljelijänkään kanssa. Edes silloin, vaikka puhuttaisiin nimenomaan viljelijästä eikä tuotantoeläinten kasvattajasta. Ihan liian kausiluonteista työtä; parhaaseen vuodenaikaan ympäripyöreitä työpäiviä eikä mahdollisuutta lähteä spontaanisti reissuun. Tuotantoeläinten kasvattaja ei tulisi kysymykseenkään, minulle eläinten oikeudet ovat sen verran tärkeä asia.

Aika harvalla on sellainen työ, että voi lähteä spontaanisti reissuun.

Vierailija
20/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on töissä ja tuo leivän pöytään ja maksaa laskuja niin mikä ettei? Ei työ miestä pahenna, on muuten ihan kannattava bisnes.