Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelisitko miehen kanssa, joka on ammatiltaan paskakaivon tyhjentäjä?

Vierailija
05.03.2022 |

Miten on?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli koulukaverina sisarukset, joiden isä oli likakaivontyhjentäjä. Sääliksi käy vieläkin noita lapsia, jotka jatkuvasti saivat kuulla haisevansa.

Kyllä pitäisi kiusaajia opettaa vitsalla. 

Vierailija
22/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä p@skempi työ, sitä parempi palkka. Kiva kun maalaisjärki toimii kun työmiehillä🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kunhan ei kotiin tullessaan haise liian pahalle. Yhden tunnen ja tienaakin tosi hyvin.

Vierailija
24/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Älykkyys, sivistys, kiinnostus uuden oppimiseen, kiinnostus kehittymiseen on minulle kumppanissa tärkeää. Minun on vaikea kuvitella, että ihminen, joka olisi yhtä hyvin voinut opiskella yliopistossa ammatin jossa pääsee vaikuttamaan asioihin korkeammalla tasolla (vaikkapa kehittämään paskakaivojen tyhjentämisen teknologiaa) olisi ihan vain omasta halustaan halunnut jäädä tyhjentelemään niitä.

Paskakaivon tyhjentäjät ovat usein maanviljelijöitä. Maanviljelijän koulutus voi olla ihan laidasta laitaan.

No enpä usko, että haluaisin olla maanviljelijänkään kanssa. Edes silloin, vaikka puhuttaisiin nimenomaan viljelijästä eikä tuotantoeläinten kasvattajasta. Ihan liian kausiluonteista työtä; parhaaseen vuodenaikaan ympäripyöreitä työpäiviä eikä mahdollisuutta lähteä spontaanisti reissuun. Tuotantoeläinten kasvattaja ei tulisi kysymykseenkään, minulle eläinten oikeudet ovat sen verran tärkeä asia.

Siinä todellinen kaupunkilainen... Varmaan sitten talvellakaan ei voi millään olla reissaamatta minnekään?!

Vierailija
25/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en seurustelisi? Ei työ miestä pahenna, paitsi, no, ehkä siinä tapauksessa jos olisi pelkästään seksuaalirikoksista epäiltyjen (miesten) puolustusasianajaja.

Elämässä on muutakin kuin työ. Esimerkiksi mulle työ on vain vapaa-ajan mahdollistaja, toisin sanoen mikään työ ei ole mulle niin mielenkiintoista kuin mun vapaa-aikani. Kaikista mieluiten eläisin vapaaherrattarena, mutta loton päävoitto antaa vielä odotuttaa itseään...

Vierailija
26/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy tosi mukava paskakaivontyhjentäjä, voisin kyllä seurustella sen kanssa. Hyvin tarpeellinen ammatti tuokin, ilman ei pärjättäis.

Vierailija
27/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Älykkyys, sivistys, kiinnostus uuden oppimiseen, kiinnostus kehittymiseen on minulle kumppanissa tärkeää. Minun on vaikea kuvitella, että ihminen, joka olisi yhtä hyvin voinut opiskella yliopistossa ammatin jossa pääsee vaikuttamaan asioihin korkeammalla tasolla (vaikkapa kehittämään paskakaivojen tyhjentämisen teknologiaa) olisi ihan vain omasta halustaan halunnut jäädä tyhjentelemään niitä.

Paskakaivon tyhjentäjät ovat usein maanviljelijöitä. Maanviljelijän koulutus voi olla ihan laidasta laitaan.

No enpä usko, että haluaisin olla maanviljelijänkään kanssa. Edes silloin, vaikka puhuttaisiin nimenomaan viljelijästä eikä tuotantoeläinten kasvattajasta. Ihan liian kausiluonteista työtä; parhaaseen vuodenaikaan ympäripyöreitä työpäiviä eikä mahdollisuutta lähteä spontaanisti reissuun. Tuotantoeläinten kasvattaja ei tulisi kysymykseenkään, minulle eläinten oikeudet ovat sen verran tärkeä asia.

Siinä todellinen kaupunkilainen... Varmaan sitten talvellakaan ei voi millään olla reissaamatta minnekään?!

Asun maalla (tosin suurimman osan elämästäni olen asunut isoissa suomalaisissa kaupungeissa). Eihän talvella reissaaminen ole ollenkaan sama asia kuin keväällä, kesällä tai alkusyksyllä. Puhun nyt erityisesti Euroopasta. Keski-Euroopassakin on kylmä ja valoisa aika on paljon lyhyempi kuin kesällä.

Vierailija
28/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo paljon eroa likaisuudessaan putkarin hommista niin miksipäs ei. Oma mieheni on putkari ja onneksi harvoin löyhkää kotiin tullessaan. Joskus voi vähän leimahtaa jos on paskaputki räjähtänyt päällensä tai tehnyt töitä homeisessa ympäristössä. Ne vaatteet, joista ei haju lähde lentävät roskiin.

Vierailija
29/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se melko likaista kun siinä pitää kosketella sitä paskaista painavaa pitkää letkua joka ui kaivossa.

Vierailija
30/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos palkka alle 10000€/kk.En seurustele köyhien kanssa.

Vierailija
31/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se melko likaista kun siinä pitää kosketella sitä paskaista painavaa pitkää letkua joka ui kaivossa.

Ei kai nyt paljain käsin mitään paskaa räpelöidä? Kuulostaa terveellisyysriskiltä.

Vierailija
32/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt paljain käsin mitään paskaa räpelöidä? Kuulostaa terveellisyysriskiltä.

Kyllä siinä vaatteet, hanskat ja kengät sotkeutuu ja sitten pitää mennä traktoriin ja paikat tuhriintuu.

Vierailija
33/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä vaatteet, hanskat ja kengät sotkeutuu ja sitten pitää mennä traktoriin ja paikat tuhriintuu.

No ainakin saa huippuhyvän vastustuskyvyn

Vierailija
34/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoo lähinnä ap:n omista ennakkoluuloists.

Vierailija
35/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen saattaa olla itsekäs ja narsistinen luonne. Sakokaivon tyhjentäjä voi älyltään ja harrastuksissaan olla puolestaan mitä tahansa. Akateemisuus ei kerro laajasta maailmakuvasta sellaisenaan. Työttömyyskortistot ovat täynnä näitä "fiksuja" akateemisia, jotka luulevat, että työpaikka tulee koulutusnimikkeellä. Heidän kykynsä soveltaa oppimaansa voi olla olematon, joten heidän lisäarvonsa työnantajalle saattaa olla jopa kielteinen.

Vierailija
36/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
37/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin kerran paskakaivomiehen kanssa. Se mies oli läpeensä paska. Ei ollut pitkä suhde.

Vierailija
38/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihallani kävi äskettäin kaivon tyhjentäjä. Komea, salskea mies. Kertoi, että eipä tarvitse salilla paljon käydä, kun availee jäätyneitä kaivonkansia. Sosiaalinen, miellyttävä herrahenkilö.

Heitä kannattaa kunnioittaa, niin kauan kuin aikoo itse paskantaa.

Vierailija
39/41 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihallani kävi äskettäin kaivon tyhjentäjä. Komea, salskea mies. Kertoi, että eipä tarvitse salilla paljon käydä, kun availee jäätyneitä kaivonkansia. Sosiaalinen, miellyttävä herrahenkilö.

Heitä kannattaa kunnioittaa, niin kauan kuin aikoo itse paskantaa.

Katseli sinne kaivoon että kylläpä on ripulista paskaa ja isoja pökäleitä lilluu ja haiseekin pahalle.

Vierailija
40/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole kouluttautunut muihin hommiin eli ei ole fiksu eikä kiinnostunut mistään minulle tärkeistä asioista.