Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin selvisin lapseni vieraannuttamisesta – isät kertovat

Vierailija
01.08.2015 |

Vieraannuttajavanhempi pyrkii etäännyttämään lapsen toisesta vanhemmastaan. Pahimmillaan lapsi menettää molemmat huoltajansa – etävanhempi katoaa fyysisesti, lähivanhempi henkisesti.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/07/31/nain-selvisin-lapseni-vieraannuttamisesta-isat-kertovat

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida isiä kiinnostaa tämä aihe...

Vierailija
2/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isi on ihan itse vieraannuttanut itsensä lapsistaan hankkimalla pitkien työpäivien lisäksi itselleen vielä luluisia harrastuksia yms iltamenoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut äitini kanssa ha hän en jälkeen keskittyi vain mustamaalaamaan isää. Isä ei ollut mitenkään liian kiinnostunut vanhemmuudesta ja äiti tosiaan oli kiinnostuneempi vihaamisesta kuin äitinä olosta. Ihan hirveät kusipäävanhemmat joita en koskaan tule kunnioittamaan. Ite olen pystynyt parempaan. Elämme ydinperheessä ja lapseni tietävät olevansa sekä isälle että äidille äärimmäisen rakkaat. 

En kunnioita koskaan ihmisiä jotka eivät ole lapsensa arvoisia. Olen huomannut että itse otin opiksi typeristä vanhemmista mutta sitten jotkut ydinperheessä kasvaneet kaverit ovat hieman sokeita sille mitä pahaa tekevät omille lapsilleen. 

Vierailija
4/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki julkisuudessa samasta on Laura Jurkka, joka on ollut aika katkera siitä, miten äitinsä erotti hänet Jurkan suvusta avioeron jälkeen. Nimenkin vaihtoi, mutta Laura otti isänsä nimen takaisin aikuisena.

Vierailija
5/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi