Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako t-paitaa/puseroa/toppia/neulepuseroa/hupparia tms omistat?

Vierailija
01.08.2015 |

suunnilleen

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:07"]

No toppeja on varmaan 60 kpl. Käytän niitä lähes koko ajan kaikessa. Läpinäkyvien paitojen alla, nukkuessa, lenkillä, arkipukeutumisessa esim. hupparin kanssa jne.

t-paitoja on varmaan 30 kpl, mutta sopivia niistä ei ole montaakaan. Olen lihonut aika paljon.

velouri- ja collegehuppareita on varmaan kymmenkunta. Käytän koiraa ulkoiluttaessa, kauppaan polkiessa, lenkillä, illalla lämpimänä vaatteena jne.

neuletakkeja on varmaankin noin 15 kpl...

pitkähihaisia trikoopaitoja on varmaan noin 20, lasken näihin myös 3/4 hihaiset, joita enempi käytän.

muita yläosia on varmaan muutama kymmen.

Ja nämä on ne, mitkä sopii nyt läskiintyneeseen kroppaani. Sitten on liian pieniä hemmetin paljon.

[/quote]

Täytyy sanoa, että laitoin varmaan ihan alakanttiin nämä... Pitäis alkaa vähentämään...

Vierailija
22/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois muutamia kysymyksä näille, joilla on 3 tai 100 toppia. Muutkin saa toki vastata :)

Onko teillä oma kone vai pyykkitupa? Kuinka usein pesette pyykkinne? Kuinka moneen läjään lajittelette pyykkinne? Onko kuivausrumpua käytössä? Pukeudutteko värikkäästi vai minimalistisesti? Käytättekö käsinpestäviä tai kuivapestäviä vaatteita? Onko aamulla helppoa löytää sopivat vaatteet? Jos ei, niin miksi.

Itselläni on vähennysprojekti menossa, ja mietin mikä on optimaalinen määrä vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Vierailija
24/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:08"]

Mulla ois muutamia kysymyksä näille, joilla on 3 tai 100 toppia. Muutkin saa toki vastata :)

Onko teillä oma kone vai pyykkitupa? Kuinka usein pesette pyykkinne? Kuinka moneen läjään lajittelette pyykkinne? Onko kuivausrumpua käytössä? Pukeudutteko värikkäästi vai minimalistisesti? Käytättekö käsinpestäviä tai kuivapestäviä vaatteita? Onko aamulla helppoa löytää sopivat vaatteet? Jos ei, niin miksi.

Itselläni on vähennysprojekti menossa, ja mietin mikä on optimaalinen määrä vaatteita.

[/quote]

Mäpä vastaan tähän. Olen tuo, jolla on ainakin 60 toppia yms.

Asun kaksistaan teinin kanssa. Meillä on oma 8 kilon kone, koska pesen liinavaatteita todella usein(mm. koska koira nukkuu sängyssä).

käytän paljon erivärisiä vaatteita, tytär ei niinkään. Pitää aina odotella pitempään, että esim. sinisiä ja vihreitä on tarpeeksi paljon pyykissä, jotta ne viitsii pestä. Mustia koneellisia tulee todella helposti, samoin vaaleita värikkäitä. Olen siis tarkka lajittelija pesuasioissa.

Nyt olisi tarkoitus ostaa neutraalimpia värejä jatkossa, ettei tarvitse odottaa koneellisia. Tyätkin muuttaa vuoden päästä pois, niin mulle jää yksin käytettäväksi 8 kilon kone :D

Ei ole kuivausrumpua käytössä. se  on rikki. Mutta en mä sillä muutenkaan vaatteita kuivannut. Mun on aamulla helppo löytää vaatteet, ja päivällä kansssa toiseen tilanteeseen. Teeinillä ei todellakaan ole helppo löytää vaatteita milloinkaan, lattian vaatekasasta päätellen.

Vierailija
25/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole tosissanne? Mihin aikuinen ihminen tarvitsee enemmän kuin 1-2 hupparia joita käytetään ulkoiluun? Mitä te päivällä/ arkena pidätte päällä?

Vierailija
26/30 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin yli 100 noita kaikkia yhteensä. Ihan liikaa on vaatteita. Nostan hattua teille joilla on noi vähän tai sanoisiko vain tarpeelliset. Käytän kuitenkin vain alle puolta noista.

Vierailija
27/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 10 arkitoppia, 5 hienompaa toppia, 5 T-paitaa, 5 neuletakkia, 5 neulepuseroa, 1 kauluspaita, 5-10 trikoopaitaa, pari juhlavampaa trikoopaitaa, huppareita ja collegepuseroita on suunnilleen 10 ja sitten on urheiluvaatteet erikseen.

Vierailija
28/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä määrä teillä on vaatteita. Eikö ne vanhene kaapissa?

Vierailija
29/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan liikaa ;) arvioisin käytössä olevan noin: t-paitoja (osa pitkähihaisia) 40 kpl, toppeja 10 kpl, muita lyhythihaisia paitoja 10 kpl, neulepaitoja / -takkeja 15 kpl, huppareita / collegea 6 kpl, paitapuseroita 10 kpl, urheilualuspaitoja / poolopaitoja tms. 10 kpl. Ja sitten paaaljoon ei oikeastaan käytössä olevia...

Vierailija
30/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihattomia toppeja 10-15

T-paitoja en juuri käytä... oisko 3 kaapissa

Pitkähihaisia trikoopaitoja lähemmäs 10

Neuleita 5-7

Töissä käytän lähes aina mekkoja, joten ne korvaa työyläosat. Mekkoja on alle 10.

Collegeja sun muita en käytä, kotona mulla on kylmillä ilmoilla aina yksi ja sama lämmin pörröinen yläosa, varmaan siihen asti kun siitä on enää saumat jäljellä. Se on mun lemppari.

Vaihtuvuus on pörrölempparia lukuunottamatta suurta, koska hikoilen runsaasti. Vaikka vaihdan toppeja usein, niin yhden talven aikana kaikki menee kainaloista huonoiksi... Samoin käy valitettavasti mekoille vaikka miten koitan pidentää käyttöikää. Mikään dödö ei vaan pidä mulla :(