Montako t-paitaa/puseroa/toppia/neulepuseroa/hupparia tms omistat?
suunnilleen
Kommentit (30)
Liikaa. n. 30 toppia ja lyhythihaista T-paitaa, 10 pitkähihaista puseroa/tunikaa, 5 kauluspaitaa, 10 neulepaitaa/villapaitaa, 10 neuletakkia, 5 hupparia. Osa on sen verran huonokuntoisia, että käytän niitä vain kotivaatteina.
Pitäisi varmaankin karsia kaapin sisältöä hieman ja raaskia luopua osasta suosiolla.
Täyden vaatehuoneellisen verran. En edes arvioi määrää. Tarpeeksi, ja varmasti liikaakin.
Satoja. On tullut ostettua esim. hihattomia toppeja ja pitkähihaisia t-paitoja kaikissa mahdollisissa väreissä, jo niitä molempia on ehkä 30-50 eivätkä kulu, kun samoja käyttää niin harvoin enkä taas halua heittää hyväkuntoisia pois. Olen vähentänyt ostamista ja osa vaatteista on varastossa, käytän nyt enimmäkseen samoja, niin saa joskus heitettyä nuhraantuneita poiskin.
Ihana tunne kun siivosin juuri vaatekaappiani ja sain kassillisen UFF:n laatikkon vietävää! Johan noi olikin ollut ihan turhaan tilaa viemässä.
Hehheh.. kotona mulla on 3 kaappia täynnä paitoja. Ehkä jotain 150. Miehen luona on yksi kaappi, siellä mulla on vaan jotain 20. Tykkään neuleista ja kauluspaidoista, niitä on varmaan eniten perus t-paitojen lisäksi.
Parikymmentä kaikki mahdolliset paidat yhteen laskettuna. Vanhimmat ovat 15 vuoden takaa, uusimmat tältä kesältä. Uusimmat ovat neulepaitoja, joita käytän töissä. Edelliset olivat jo niin nukkaantuneet, etten enää kehtaa laittaa niitä töihin.
En nyt jaksa alkaa laskemaan mutta veikkaisin: t-paitoja n. 100, toppeja n. 100, pitkähihaisia n. 40, neuleita n. 30, huppareita on vain 4.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:52"]En nyt jaksa alkaa laskemaan mutta veikkaisin: t-paitoja n. 100, toppeja n. 100, pitkähihaisia n. 40, neuleita n. 30, huppareita on vain 4.
[/quote]
Aivan liian paljon paitoja ja toppeja. Käytätkö muka kaikkia?
No toppeja on varmaan 60 kpl. Käytän niitä lähes koko ajan kaikessa. Läpinäkyvien paitojen alla, nukkuessa, lenkillä, arkipukeutumisessa esim. hupparin kanssa jne.
t-paitoja on varmaan 30 kpl, mutta sopivia niistä ei ole montaakaan. Olen lihonut aika paljon.
velouri- ja collegehuppareita on varmaan kymmenkunta. Käytän koiraa ulkoiluttaessa, kauppaan polkiessa, lenkillä, illalla lämpimänä vaatteena jne.
neuletakkeja on varmaankin noin 15 kpl...
pitkähihaisia trikoopaitoja on varmaan noin 20, lasken näihin myös 3/4 hihaiset, joita enempi käytän.
muita yläosia on varmaan muutama kymmen.
Ja nämä on ne, mitkä sopii nyt läskiintyneeseen kroppaani. Sitten on liian pieniä hemmetin paljon.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:52"]En nyt jaksa alkaa laskemaan mutta veikkaisin: t-paitoja n. 100, toppeja n. 100, pitkähihaisia n. 40, neuleita n. 30, huppareita on vain 4. [/quote] Aivan liian paljon paitoja ja toppeja. Käytätkö muka kaikkia?
[/quote]
En käytä kokoaikaa. Säilytän osaa varastossa ja sitten teen sieltä aina löytöjä ja otan näitä "uusia" käyttöön ja pistän taas vanhoja vaihteeksi varastoon.
Minä tykkään tällaisista kyselyistä <3 laitoin oikein kirjanmerkkeihin ja palasin nyt asiaan kun on aikaa vastata.
Eli mulla on
n. 20 t-paitaa (tai vähän yli, ja n. 10 ohutta trikoopitkähihaista)
n. 8 puseroa (joista 2 ohutta neuletta)
n. 15 toppia (eli niitä hihattomia ja/tai painijaselkäisiä)
n. 6 neulepuseroa
ja 10 paksumpaa hupparia + viitisen vetoketjullista + ehkä 6 ohutta hupparia.
Ja sitten varmaan 50 sukkaparia, n. 15 rintsikat ja varmaan 20 alkkarit. Mekkoja joku 4. 3 collarit, 2 olohousut. Hameita ehkä 5 ja n. 5 farkut käytössä ja sama määrä odottelee korissa jotain toimenpidettä. Ulkoiluun 2 kevyttä, 2 paksumpaa toppahousua, sitten juoksuhame, caprit ja dry-maxit.
Ja silti tuntuu ettei ole mitään päällepantavaa :D
Siis mitä helvettiä joku tekee 100 topilla????? Eihän sillon edes muista mitä kaikkea kaapiss on! Onko lapsena otettu lelut pois liian aikasin kun ei osaa luopua. Järkytyin noista vastauksista!
Laskin ihan uteliaisuuttani äsken kun en untakaan saa, tulos: 2 toppia (musta ja valkoinen), 2 neuletakkia, 7 puseroa, 2 collaripaitaa, 6 T-paitaa, 5 mekkoa, kolmet kengät, 1 laukku, 1 reppu, 1 talvitakki, 1 trenssi, 12 alkkaria, 15 sukkaparia, yhdet pitkät kalsarit ja yhdet bikinit.
Aika tarkasti 3 T-paitaa, 5 puseroa (tai nämä ovat tunikoita kaiketi oikeastaan), 8 toppia (joista 4 urheilu-), 2 neulepuseroa, 3 neuletakkia, ei yhtään hupparia, 2 collegepuseroa, 2 paitapuseroa.