Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen siniristilippu loukkaa vähemmistöjä

Vierailija
01.08.2015 |

http://blogbook.fi/ottolehto/suomen-siniristilippu-loukkaa-vahemmistoja/

First world problems again, olen sanaton. En ole uskovainen ja silti pidän Suomen lippua tyylikkäänä. Mua niin ärsyttää tämä nykyajan loukkaantumistrendi ja historian poiskirjoittaminen. 

"Uuden lipun laatimiseksi voisi hallitus perustaa perustuslaillisen työryhmän, johon kuuluu kaikkien aatteiden, uskontojen ja taustaryhmien edustajia."

Pienet on murheet hyväosaisella akateemikolla jos tämmöistä kerkeää oikein vakavissaan pohtimaan. Toivon kuitenkin, että teksti olisi provo...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:24"]Onko Suomen lippu ollut niin hyvin piilotettu maahan muuttajilta, että vasta tänne tultua se alkaa häiritsemään? Jos maan lippu oikeasti häiritsee jonkun vakaumusta, ettei osaa elää sen kanssa, silloin on varmaan parempi jäädä sen vähäisemmän vainon ja pahan mielen maahan. 
[/quote]

Olen syntynyt suomessa ja olen ateisti. Kunnes minä lähden? Ei ole ateistimaata. Tyhmä.

Vierailija
22/24 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei nyt pidä syyttää maahanmuuttajia. Asialla ovat kiihkoateistit taas vaihteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ristilippu, tuo aihe joka aina saa ihmiset hikeentymään xD

Vierailija
24/24 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:39"]

No multa ei ainakaan tuo poika saa ikinä pillua!

[/quote]

Kaikille muilleko olet jakamassa? Vai rajaatko vain heidät, jotka ovat liian radikaaleja?