Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden puolisot keksivät ihania yllätyksiä, menoja ja hotelliviikonloppuja

Vierailija
05.03.2022 |

Miten teillä todellisuudessa menee?
Meillä puoliso keksii menoja, mutta lopulta hän on koko ajan puhelimella tai poissaoleva, joskin nyt viimeiseen vuoteen ei ole ollut mitään yhteisiä menoja.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei ole mitään menoja keksinyt.

Vierailija
2/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jotakin joskus keksiä tai ainakin ehdottaa. Jälkikäteen on marttyyri ja syyttelee tai asenne on syyllistävä. En oikein ymmärrä näitä että mikä siinä on takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin mies ehdottaa, että mennäänkö sinne tai tänne ja kyllä hän sitten myöskin tekee mitä missäkin paikassa pitää tehdä ja samoin minä :D pariskuntana mennään ja tehdään.

Vierailija
4/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan/joudun olemaan tapahtumavastaava. Jos keksin vaikkapa hotellireissun, niin puoliso mököttää koko reissun ja istuu vain puhelin kädessä.

Vierailija
5/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei mitään keksi enkä tykkää yllätyksistä, en yllätys lähdöistä enkä yllätys vieraista. Nautin menopaussista nyt tällä hetkellä. 

Vierailija
6/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vain kakkosta. Se on yleensä taka ajatuksena.

Vierailija
7/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä harrasti tätä, näyttäviä rakkaudenosoituksia. Kahden kesken oli henkistä väkivaltaa käyttävä narsisti.

Vierailija
8/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jotakin joskus keksiä tai ainakin ehdottaa. Jälkikäteen on marttyyri ja syyttelee tai asenne on syyllistävä. En oikein ymmärrä näitä että mikä siinä on takana.

Sellaiset syyllistykset siellä. 

Vierailija
9/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan/joudun olemaan tapahtumavastaava. Jos keksin vaikkapa hotellireissun, niin puoliso mököttää koko reissun ja istuu vain puhelin kädessä.

Siis miksi mököttää? Jos niin paljon v*****aa toisen kanssa viettää aikaa, niin miksei vaan eroa... Minä en katselisi mitään mököttäjää, josta oikein huokuu, kuinka paljon kärsii yhteisestä ajasta.

Vierailija
10/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee. Puoliso tekee viikonloppu reissuja rakastajansa kanssa. Ei ne kyllä enää ole yllätyksiä. Eropaperit vetämässä.

Vierailija
11/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi mököttää? Jos niin paljon v*****aa toisen kanssa viettää aikaa, niin miksei vaan eroa... Minä en katselisi mitään mököttäjää, josta oikein huokuu, kuinka paljon kärsii yhteisestä ajasta.

Mököttää, koska haluaa viettää kaiken yhteisen ajan vain kotona.

Vierailija
12/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukauden kolmas torstai on mun hemmottelupäivä, jolloin mies vie mut ihaniin ravintoloihin tai pitkäksi viikonlopuksi kaupunkikohteisiin tai ihan vaan Leville. Ja jos ei itse ehdi varaa mulle ja ystävättärille hoidot jossain ihanassa spassa tai lounaalle syömään michelin-tasoisiin paikkoihin.

Vierailija
13/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kuukauden kolmas torstai on mun hemmottelupäivä, jolloin mies vie mut ihaniin ravintoloihin tai pitkäksi viikonlopuksi kaupunkikohteisiin tai ihan vaan Leville. Ja jos ei itse ehdi varaa mulle ja ystävättärille hoidot jossain ihanassa spassa tai lounaalle syömään michelin-tasoisiin paikkoihin.

Onko teillä joka kolmas perjantai töistä vapaata?

Vierailija
14/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies suunnittelee itselleen businessmatkat samaan syssyyn eli joudun pönöttämään tuntemattomien seurassa ja herämään aamuvarhaisella laittautumaan jotta olisin "edustava puoliso" (miehen sanoin). Aina pitää tunteja odottaa neuvotteluiden päättymistä ja olla hiljaa kun ei ole mitään sanottavaa siellä. Olen sanonut tästä mutta mies kertoo vasta lähtöpakkailujen aikana että ota tuo ja tuo asu ja nuo ja nuo kengät ja meikit.. vaikka olisi alunperin puhe ollut mennä mökille. "joo käydään nopee yhdessä paikassa.."

Aina joku meno jossain tai joku pitää nähdä tai käydä neuvomassa jotakuta.

Vierailija
15/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee. Viimeksi hän oli yllätykseksi varannut meille spesiaali huoneen, kylpylän, konserttiliput ja pöydän ravintolasta. Meillä oli ihanaa, vietettiin loppu aika lakanoissa. Hän on oikeasti huolehtiva ja rakastava, ja haluaa olla mun kanssa aina, kun mahdollista.

Vierailija
16/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies ei keksi yllätyksiä. Eksällä oli tapana ilahduttaa kertomalla torstaina, että huomenna töiden jälkeen pakkaa laukku, minulla on yllätys. Selitä siinä sitten, että hei, kuten hyvin tiedät, on Martta-mummon hautajaiset huomenna ja minä menen sinne, lauantaina pidetään perunkirjoitus samaan syssyyn eli tehdään paperit valmiiksi, vaikka virallisesti ei voida allekirjoittaa ennen kuin saadaan virkatodistukset. Ja sitten exä mökötti, kun asetin vainajan edelleen.

Vierailija
17/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa vain kakkosta. Se on yleensä taka ajatuksena.

Olipas taas niin asiallinen kommentti. 

Vierailija
18/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies suunnittelee itselleen businessmatkat samaan syssyyn eli joudun pönöttämään tuntemattomien seurassa ja herämään aamuvarhaisella laittautumaan jotta olisin "edustava puoliso" (miehen sanoin). Aina pitää tunteja odottaa neuvotteluiden päättymistä ja olla hiljaa kun ei ole mitään sanottavaa siellä. Olen sanonut tästä mutta mies kertoo vasta lähtöpakkailujen aikana että ota tuo ja tuo asu ja nuo ja nuo kengät ja meikit.. vaikka olisi alunperin puhe ollut mennä mökille. "joo käydään nopee yhdessä paikassa.."

Aina joku meno jossain tai joku pitää nähdä tai käydä neuvomassa jotakuta.

Sun pitäisi vain livahtaa shoppailemaan tai kävelemään sieltä.

Sanot, että "hoida sää ne työasiat, nähdään sitten kun olet valmis kulta". Vaikka kahvilaan lukemaan kirjaa, tai läheiseen museoon.

Jos hän siitä suuttuu, hän ei ole hyvä mies, ja suosittelen että jätä se. Et ole kenenkään lelu etkä lemmikki etkä koriste.

Vierailija
19/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso on hirmu huono lähtemään minnekään, mut sit kun teen kaikki järjestelyt, on into piukeena tekemässä kaikkea. Jopa niin, että haluaisin, että tehdään vähän vähemmän ja otetaan rennosti.

Aina en jaksa houkutella mukaan, vaan lähden yksin. Sit puoliso on vaan maannut sohvalla ja selannut kännykkää ja on ihan marttyyrina, kun tuun kotiin.

Vierailija
20/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksiä kihlattuni ei tee, koska en niit halua, mutta meillä on tapana käydä joka talvi kylpylässä vuosipäiväämme juhlistamassa. Mies ehdottaa paikkaa ja hoitaa kaikki varaukset. Aivan ihania reissuja, joissa omistaudumme vain toisillemme. Kesällä minä valitsen jonkun kaupunki kohteen, jonne teemme päiväretken kahdestaan. Ensi kesäksi tosin on suunnitelmissa muutaman päivän reissu asuntoautolla. Ihan kuin olisi taas nuori ja vastarakastunut näillä reissuilla, kun lapset eivät ole mukana.