Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden puolisot keksivät ihania yllätyksiä, menoja ja hotelliviikonloppuja

Vierailija
05.03.2022 |

Miten teillä todellisuudessa menee?
Meillä puoliso keksii menoja, mutta lopulta hän on koko ajan puhelimella tai poissaoleva, joskin nyt viimeiseen vuoteen ei ole ollut mitään yhteisiä menoja.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä asiat kannata hoitaa naispuolisten kavereiden kanssa, niin ei tule kenellekään pettymyksiä. Naisethan näistä hemmotteluista ainoastaan nauttii. Toki toimii sitten, jos suhde on alle 2-vuotias.

Vierailija
22/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex järjesti joskus. Jos olimme pariskuntana niin aika meni siihen, kun miehen piti tissutella joka välissä. Miestä kiinnosti ravintolassa enemmän drinkkilista kuin keskustelu minun kanssani. Jos lähdimme perheenä jonnekin, olin käytännössä lapsenvahtina koko ajan ja menimme minne mies halusi. Viis siitä mitä minä tai lapset olisimme halunneet. Jälkikäteen mies esitti marttyyriä, kun hän niin järjesti sitä ja tätä eikä mikään kelvannut. Ei tänä päivänäkään tajua, ettei hän osaa kuunnella muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla on helppo saada ja ei tarvitse nähdä vaivaa kauheasti yllätyksiin. Visa vinkumaan ja thats it.. Rahalla voi ostaa luksusmatkoja ja laukkuja, mutta todelliset yllätykset jotka muistetaan kiikkustuolissa ovat ne joilla ei ole suurta rahallista arvoa. Mielikuvitus ja toisen henkilön tunteminen auttavat tässä yllätyksessä. Ei raha.

Vierailija
24/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yllätän miestäni usein, mutta en useinkaan millään lomamatkoill yms. Enemmänkin vaikka seksillä, ruoalla, pienellä viikonloppu tekemisellä yms. Ne piristävät arkea mukavasti.

Vierailija
25/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Sellaista luontevaa huomioon ottamista ja ihan tavallisessa arjessa välittämistä. Esims. kun tulee töistä kotiin niin jo eteisessä on odottamassa ruusun lehdistä tehty rakkauden polku tuoksukynttilöin somistettuun makuuhuoneeseen jossa hän odottaa vuoteella loikoillen...

Vierailija
26/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vähän mielikuvitukseton ideoimaan mitään, mutta kunhan minä kerron, mitä toivoisin, hän hoitaa järjestelyt. Kotona möllöttää tietokoneella, mutta nämä viikonloput on vain minun kanssa ja meillä on mukavaa, rentoa ja ennen kaikkea melko päihteetöntä yhdessäoloa. Ei sillä että kotonakaan joisi, mutta tuntuu olevan poikkeus siinä suhteessa.

Vierailija
27/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokusen yllätyksen on järjestänyt. Toivottavasti ei enää järjestä.

Arkena oleva 4 pv matka kaksin. Ongelmana vaan, että ei ajatellut, mitä lapsille ja eläimille tehdään tuona aikana ja minä en saanut tuolloin lomaa. Peruttiin.

Risteily perheelle. Ei miettinyt, mitä lemmikeille tehdään, joten jäin kotiin.

Teatteriesitys samalle päivälle, jolloin sovittuna suuret juhlat suvussa. Mentiin teatteriin ja suututettiin juhlaväki.

Yhden yön yli oleva kylpyläreissu. Minulla tuolloin menkat pahimmillaan. Ei mennyt sitten ihan mielen mukaisesti tuo matka.

Vierailija
28/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Sellaista luontevaa huomioon ottamista ja ihan tavallisessa arjessa välittämistä. Esims. kun tulee töistä kotiin niin jo eteisessä on odottamassa ruusun lehdistä tehty rakkauden polku tuoksukynttilöin somistettuun makuuhuoneeseen jossa hän odottaa vuoteella loikoillen...

Toivottavasti myös itse siivoaa ne ruusunlehdet.

Vierailija
29/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi h**vetti!

Vierailija
30/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka yllätykset ovat meillä suosittuja, koko asunto on täytetty ruusuilla, jokaisella pöydällä iso kimppu ja se normaali kuohuviinipullo ja laadukkaita konvehteja aseteltu sohvapöydälle odottamaan.

Vierailija
31/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljussa on kylpyvaahtoa ja sen reunalle on asetettu juuri oikean lämpöiseksi jäähdytetty pullollinen sitä Chymoksen kalliimpaa kuohuvaa odottamaan siemailua hämärtyvässä illassa, tuikkuja on sijoitettu viehättäviin ryhmiin paljun ympärille viehättäviin ryhmiin luomaan romanttista tunnelmaa.

Vierailija
32/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksiä ei ole, kun minulla on lapset. Kuitenkin miesystävä ehdottaa kaikkea ja yhdessä järjestetään. Ensimmäinen yhteinen reissu oli sellainen, että mies huolehti kaiken.

Ex kerran osti liput keikalle, jonne olisi pitänyt matkustaa ja yöpyä. Suutuin, koska tapahtuma oli vain hänelle mieluisa ja lapsille olisi pitänyt olla hoitaja. Eroahdistuskoiraa ei olisi voitu laittaa hoitoon mihinkään.

Ennen lapsia ja koiraa ex ei halunnut koskaan lähteä minnekään. Olimme yhdessä 20 vuotta eikä yhtään reissua mihinkään eikä hotelliöitä tai mitään. Olin nuori enkä osannut tuollaista kaivatakaan. Myöhemmin tuli paha mieli ja varsinkin, kun lapset oli leikki-iässä ja olisi ollut mukava käydä jossain niin mies vain kieltäytyi. Kaikki reissumme olen sitten tehnyt yksin lasten kanssa.

Vierailija
33/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (n) olen meillä se, joka järjestää matkat ja tapahtumat. Mies lähtee kyllä mielellään, mutta ei saa aikaiseksi järjestää, ja minulla joka tapauksessa on booking.comin ja airbnb:n yms käyttäjätunnukset valmiina, jotain kertyneitä etujakin. Nyt ei olla käyty taas missään viime kesän jälkeen (kotimaan reissuja sekä kaupunkeihin että kansallispuistoihin), ulkomailla ei kesän 2020 jälkeen, eikä tulevakaan kesä näytä kovin lupaavalta.

Vierailija
34/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla on helppo saada ja ei tarvitse nähdä vaivaa kauheasti yllätyksiin. Visa vinkumaan ja thats it.. Rahalla voi ostaa luksusmatkoja ja laukkuja, mutta todelliset yllätykset jotka muistetaan kiikkustuolissa ovat ne joilla ei ole suurta rahallista arvoa. Mielikuvitus ja toisen henkilön tunteminen auttavat tässä yllätyksessä. Ei raha.

No veikkaisin kyllä että muistaisin kiikkustuolissa vaikkapa maailmanympärysmatkan tai eurojackpotin 5 miljoonan voiton. Toki yllätysten ei tarvitse olla arvokkaita ollakseen hyviä, mutta typerää väittää etteikö rahalla olisi mitään merkitystä.

Vierailija
35/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yllätyksistä.

Voin lähteä spontaanisti johonkin noin vain, mutta se edellyttää omaa harkintaa ja päätöstä. Eli asia pitää yhdessä sopia ensin.

Vierailija
36/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljussa on kylpyvaahtoa ja sen reunalle on asetettu juuri oikean lämpöiseksi jäähdytetty pullollinen sitä Chymoksen kalliimpaa kuohuvaa odottamaan siemailua hämärtyvässä illassa, tuikkuja on sijoitettu viehättäviin ryhmiin paljun ympärille viehättäviin ryhmiin luomaan romanttista tunnelmaa.

Onko se palju isolla terassilla?

Vierailija
37/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se palju isolla terassilla?

Mielikuvituspalju sijaitsee isolla mielikuvitusterassilla.

Vierailija
38/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukka yllätykset ovat meillä suosittuja, koko asunto on täytetty ruusuilla, jokaisella pöydällä iso kimppu ja se normaali kuohuviinipullo ja laadukkaita konvehteja aseteltu sohvapöydälle odottamaan.

"Laadukkaat konvehdit" 🤣🤣🤣 Käykö mies ostamassa ne Pienestä suklaapuodista? 😂

Vierailija
39/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chymoksen kalliimpaa kuohuvaa? :-DDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
40/42 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on vain minun omaa kyynisyyttä, mutta minä en vain luota mieheen, joka järjestää yltiöromanttisia eleitä. Aina alkaa hälytyskellot soimaan jos mies järkkää jotain samppanja-mansikka-piknikkejä tms. Enkä siis usko, että nämä eleet olisivat mitään syyllisyyden peittelyä tai mitään. Jotain siinä teennäisyydessä vain häiritsee ja aina on osunut vaisto oikeaan.

Hienoa, jos olen väärässä ja kaikkea hyvää teille joita hemmotellaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän