Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miksi teette lapsia kun isyys ei kiinnosta?

Vierailija
01.08.2015 |

Tänäänkin joku mies ehti jo valittaa kuinka töiden jälkeen pitäisi vielä siivota ja olla lasten kanssa. Niin, mitä sitten kuvittelit että elämä tulisi olemaan? Miksi valitsette isyyden kun ette sitä kuitenkaan kestä loppujen lopuksi? Oletteko todella niin tyhmiä???

Kommentit (188)

Vierailija
141/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain käsitä näitä marisija-mammoja. Mikä siinä pesukoneen napin painamisessa on niin raskasta, että miehen pitää töistä tultuaan alkaa siivoamaan mamman sotkuja, joka on loisinut miehen ja yhteiskunnan rahoilla koko päivän kotona?

Aika menee av-palstalla ja muumilauluja laulaen? Ei siinä ehdi tiskikonetta täyttämään.

Samat mammat sitten itkee, kun ei pääse suoraan töihin palattuaan toimitusjohtajaksi ?

Vierailija
142/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:34"]Muista mies 28v että vaimosi täytyy antaa paljon huomiota lapsellenne ja se on väkisinkin sinun saamastasi huomiosta pois tavallaan. Mutta et saa tuntea itseäsi syrjäytetyksi! Jos teillä (ilmeisesti?) on varaa, niin käykää aina aika-ajoin jossain tuulettumassa kahdestaan, mutta silloin vasta, kun vaimo kokee, että voi hyvillä mielin jättää lapsen toisten hoitoon. Siinä ihmiset ovat erilaisia, riippuu myös, miten läheisiä hoitajia on tarjolla!  [/quote] Oma äitini kyllä hoitaa mielellään sit tenavaa, jos tarttee käydä kahestaan. En usko et eukko luottais palkattuun lastenhoitajaan, heh, on tarkkaluontonen. . Se olisi hyvä että saa muutaki huomioitavaa kuin minut, kun häärää mun kimpussa aina kun olen kotona. Seksiä kinuaa vaan ku ei sitäkään aina jaksa miehetkään. Tai rakkautta ja hellitellä pitäis jatkuvasti. Mulle riittää pusuhalit aamuin illoin ja seksiä kun jaksaa. Ehkä se eukko sit on maltillisempi kun on toinenkin ketä rakastaa ja hellytellä. Mies28

[/quote]

Okei :) No hyvä, ihan hyvältähän tuo kuulostaa. Onnea teille kovasti! Et ole minun käsitykseni otsikon isästä :) Ei kaikkien isien tartte tulla samasta muotista.
[/quote]

Ne on niitä naisia joista äidit varoitteli poikiaan ennen vanhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:34"]Muista mies 28v että vaimosi täytyy antaa paljon huomiota lapsellenne ja se on väkisinkin sinun saamastasi huomiosta pois tavallaan. Mutta et saa tuntea itseäsi syrjäytetyksi! Jos teillä (ilmeisesti?) on varaa, niin käykää aina aika-ajoin jossain tuulettumassa kahdestaan, mutta silloin vasta, kun vaimo kokee, että voi hyvillä mielin jättää lapsen toisten hoitoon. Siinä ihmiset ovat erilaisia, riippuu myös, miten läheisiä hoitajia on tarjolla!  [/quote] Oma äitini kyllä hoitaa mielellään sit tenavaa, jos tarttee käydä kahestaan. En usko et eukko luottais palkattuun lastenhoitajaan, heh, on tarkkaluontonen. . Se olisi hyvä että saa muutaki huomioitavaa kuin minut, kun häärää mun kimpussa aina kun olen kotona. Seksiä kinuaa vaan ku ei sitäkään aina jaksa miehetkään. Tai rakkautta ja hellitellä pitäis jatkuvasti. Mulle riittää pusuhalit aamuin illoin ja seksiä kun jaksaa. Ehkä se eukko sit on maltillisempi kun on toinenkin ketä rakastaa ja hellytellä. Mies28 [/quote]  Okei :) No hyvä, ihan hyvältähän tuo kuulostaa. Onnea teille kovasti! Et ole minun käsitykseni otsikon isästä :) Ei kaikkien isien tartte tulla samasta muotista. [/quote] Ne on niitä naisia joista äidit varoitteli poikiaan ennen vanhaan.

[/quote]

Mitä ihmettä tarkoitat?

Vierailija
144/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:46"]

Siis isyyshän on pakko tunnustaa ja sitten joutuu maksumieheksi. Äiti voi vaatia myös esim. harrastusten maksamista myöhemmässä vaiheessa. Tavata ei tarvitse.

[/quote]

Näin. Itsekkäät ämmät, joilla on vain oikeuksia, mutta ei velvollisuuksia.

Vierailija
145/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:34"]Muista mies 28v että vaimosi täytyy antaa paljon huomiota lapsellenne ja se on väkisinkin sinun saamastasi huomiosta pois tavallaan. Mutta et saa tuntea itseäsi syrjäytetyksi! Jos teillä (ilmeisesti?) on varaa, niin käykää aina aika-ajoin jossain tuulettumassa kahdestaan, mutta silloin vasta, kun vaimo kokee, että voi hyvillä mielin jättää lapsen toisten hoitoon. Siinä ihmiset ovat erilaisia, riippuu myös, miten läheisiä hoitajia on tarjolla!  [/quote] Oma äitini kyllä hoitaa mielellään sit tenavaa, jos tarttee käydä kahestaan. En usko et eukko luottais palkattuun lastenhoitajaan, heh, on tarkkaluontonen. . Se olisi hyvä että saa muutaki huomioitavaa kuin minut, kun häärää mun kimpussa aina kun olen kotona. Seksiä kinuaa vaan ku ei sitäkään aina jaksa miehetkään. Tai rakkautta ja hellitellä pitäis jatkuvasti. Mulle riittää pusuhalit aamuin illoin ja seksiä kun jaksaa. Ehkä se eukko sit on maltillisempi kun on toinenkin ketä rakastaa ja hellytellä. Mies28

[/quote]

Okei :) No hyvä, ihan hyvältähän tuo kuulostaa. Onnea teille kovasti! Et ole minun käsitykseni otsikon isästä :) Ei kaikkien isien tartte tulla samasta muotista.
[/quote]

Ne on niitä naisia joista äidit varoitteli poikiaan ennen vanhaan.
[/quote]

Mitkä on mitä naisia? Mistä äidit varottelis ja miks? Kiinnostaa.

Mies28

Vierailija
146/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:46"]

Siis isyyshän on pakko tunnustaa ja sitten joutuu maksumieheksi. Äiti voi vaatia myös esim. harrastusten maksamista myöhemmässä vaiheessa. Tavata ei tarvitse.

[/quote]

Näin. Itsekkäät ämmät, joilla on vain oikeuksia, mutta ei velvollisuuksia.

[/quote]

Mitäs oikeuksia tarkoitat? Elarit ovat lapsen kuluihin. Lapsesta kun on katsos kuluja. Eikä ne kata siis kuin noin puolet lapsen menoista. Ellet ole joku tosi hyvätuloinen.

Vierailija
147/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh, olipa tullu viestejä ja vielä nii negatiivista. Ensiks ei mun äippää kiinnosta hirveenä miten me täällä talous hoidetaan, koska kuitenkin hoidetaan. Ja on meistä veljistä eniten ylpee just minusta (oon nuorin), kun oon hoitanu asiani aina mallikkaasti.

Mä oon josai vaiheessa jo kirjottanukki et jos eukko sairastuu ni se ei oo kenenkää vika, TOTTAKAI autan sitä sitte missä tarviikaan, kyse oli nyt normaalista arjesta ja siitä että ei mun tartte töistä tullessa hoitaa tenavaa että eukko saa röhnätä sohvalla rauhas.. Eukko on kyl pätevä lasten kans, on hoitanu paljonkii tenavia ihan vauvasta vaariin (juu vaariin, ollu vanhustehoivatyössä). Tietää et voi olla rankkaa, kyllä mä lomallani voin sitä autella jos tarttee vaikka ruokaa tehdä, tai voin hakee vaikka noutoruokaa jos itteeki laiskottaa. Eikä oo muutenka tapana persettä raaviskella, täs talossaki on vaikka mitä remppaa mitä pitää laittaa. Äippäki varmasti auttaa jos vaan huolitaan, on nytkin tänne änkeemässä mut eukko ei paljon apua kaipaa perus kotihommissa, sisukas kun on hoitaa nurmikonleikkuutaki sillävälin ku oon töis vaikka oon sanonu et jättää vaa mulle jos ei jaksa. Ja semmosta.

Ja kyllä mulla ihan nii hyvät tulot on, et eukko voi huoletta olla kotosalla niinkauan ku haluaa. Saa tuo töihinki mennä jos tahtoo, mut ei sillonkaa kotityöt jää _pelkästään_ mun harteille. On muutenki sanonu että entisessä suhteessaan hoiti työt ja kotihommat vaikka eksä nimeomaa raapi sitä persettä työttömänä kotona. Meillä ku ei oo ees nii huono tilanne nii eukkohan tekee vaa iha mielellää paljon, on onnellinen ja turvallinen olla niin sillon sitä jaksaa kummasti.

Ja vai vielä puupää, ei se puu mitää kuha on tervettä eikä lahoa niikö joillai tuppaa olemaan. On tää palsta vaa hassu, jäi tosissaa eukolta auki aamulla ja käyny aina päivittää tätä ketjua kun oon kävässy koneella. Hauska seurata, jäänköhä koukkuun :D

Mies28

Vierailija
148/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies28 on todennäköisesti (ja toivottavasti) trolli. Eukottelu ja muutenkin keskenkasvuiselle tyypillinen kielenkäyttö sen paljastaa.

Vierailija
149/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää sille eukolle tekisi edes hetkeksi hengähtää sohvalle jossain välissä päivää. Missä välissä se äiti muuten lepää? Yöt joutuu kuitenkin valvomaan ja jos vielä sattuu koliikkilapsi niin kyllä unet käy vähiin.

Vierailija
150/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies28  luulee tosiaan tietävänsä yhtä sun toista,vaikkei lapsista olekkaan kokemusta.Ja vaikka lapsenhoidosta esim työn kautta olisi kokemusta,on aivan eri asia olla 8 h töissä hoitamassa lapsia,ja mennä kotiin nukkumaan,kuin hoitaa omaa itkuista lasta 24/7 väsyneenä,kun ei ole seuraavasta lepohetkestä tietoakaan.Taitaa tulla melkoinen pudotus maanpinnalle,kun lapsi syntyy.9373

Vierailija
151/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo trolli (vaikken suoraan sanottuna tajua, mitä sillä tarkoitetaan, varmaan jotain huijaria?), vaan ihan tosissaan kyl kutsun avovaimooni eukoksi, ja hän on ihan ylpee tästä nimityksestään. Joha sanottu että en osaa nimellä kutsua kun kuulostaa nii vieraalta ja eukossa enempi semmosta lämmintä rakkautta mukana. No meillä mennään näin ja jos eukko ei oo tyytyväinen niin voi muuttaa sitten tenavan kanssa pois. Tää on käyny sillekkin jo selväks suhteen alusta asti, että mä teen miten parhaaksi näen ja jollei sovi - tossa ovi. Siks ajattelinki etten koskaan tuu löytämään niin nöyrää ja semmoseen sopivaa naista, mut toisin kävi ja nyt se odottaa meidän tenavaa, jota koitettii alulle saattaa heti suhteen alusta asti! Kyllä se eukko osaa levähtää, enimmät ajat lueskelee, on netissä tai kattelee teeveetä jos ei olla luonnossa. Ollaan aika kotonaviihtyviä muutenki nii ei oo semmosta että pitää olla jokapäivä tai ees viikko harrastelemassa jotain missä tenava ei voi olla yhessä. Luonnossa se kulkee näppärästi mukana, veneillessä ja retkillä.

Eiköhä mää ja eukkoni saada ihan itte päättää mimmoseen elämään ollaan tyytyväisiä. Tulimpa tähä keskusteluun vaa tuumaamaan että näin meillä, on kyllä ihan kiva vastailla teidä juttuihin kieltämättä.

mies28

Vierailija
152/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 28 on kamala tyyppi. Tai naiivi ja typerä. Tai lapsellinen. Ei paljoa tästä elämästä vielä ymmärrä. Mutta sen eestään löytää minkä taakseen jättää tai, niin makaa kuin petaa, tai, tee toiselle, niinkuin toivot itsellesi tehtävän jne. jne. En kyllä olisi mies28:aa vävyksi halunnut ja toivon ,että omat tyttäret ovat viisaampia ja kiertävät tuollaiset tyypit kaukaa. Voi vaimo/avovaimo parkaa. Ei taida sekään ymmärtää, mihin paskaan on kätensä upottanut.

Vierailija
153/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:50"]mies 28 on kamala tyyppi. Tai naiivi ja typerä. Tai lapsellinen. Ei paljoa tästä elämästä vielä ymmärrä. Mutta sen eestään löytää minkä taakseen jättää tai, niin makaa kuin petaa, tai, tee toiselle, niinkuin toivot itsellesi tehtävän jne. jne. En kyllä olisi mies28:aa vävyksi halunnut ja toivon ,että omat tyttäret ovat viisaampia ja kiertävät tuollaiset tyypit kaukaa. Voi vaimo/avovaimo parkaa. Ei taida sekään ymmärtää, mihin paskaan on kätensä upottanut.
[/quote]

Kuinka niin? Mitähä pahaa on siinä et tarjoo elatuksen ja ehdotonta rakkautta eukolleen, tekee yhessä tenavat ja harrastetaan joo muutakin yhessä ku seksiä. Uskollinen olen täysin. Sehän on naiseni oma valinta että on halunnu tähän mun kanssa jäädä, kun tein selväksi alusta asti että tämmöne oon ja jos ei kelpaa niin ei kannata jäädä roikkumaan - en aio muuttua kenenkään pakottamana. Elämä toki vie ja kehittää eteenpäin, mutta mua ei väkisin muuteta tai pakoteta. Eukkoki kun ois halunnu lapsia vaikka yksin, samoin kuin minä, nyt tehdään ne vaan yhdessä niin on helpompi. Kun kerta satuttii rakastumaan ja sopimaan toisillemme näköjää täydellisesti.
.
En oo taakseni jättäny mitään, ei oo luurankoja kaapissa tai muuta. Pelkästään mutkatonta ja rehellistä elämää joten en ymmärrä ihan kommenttias. Lapsellinenkaan en kyl mielestäni ole, en kiukuttele turhista ja hermotki kestää vaikka mitä. Kerkesin hädin tuskin täyttää 21 vuotta kun ostin tän talon ihan yksin ja aloin itse rakentamalla tekemään tästä kotia mahdolliselle perheelleni. Ei oo mielestäni lapsellista. Vai sekö on lapsellista et jos eukko osottautuu vääränlaiseks mulle että eroaisin.. En rupee roikkuu suhteessa joka ei toimi, mielestäni sekin kypsyyde merkki ennemmin. Ja onneks tosiaa kaikki toimii nyt ainaki toistaseks, eikä oo näkyvissä syytä etteikö toimis. Vaik pärjään mä yksinkin, ei oo siittä kyse, jos eukko ei sopeudu. Tähän asti ei oo kyl kertaaka valittanu mistään, yhessä ollaan asuttu kolme vuotta.

Mies28

Vierailija
154/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:50"]mies 28 on kamala tyyppi. Tai naiivi ja typerä. Tai lapsellinen. Ei paljoa tästä elämästä vielä ymmärrä. Mutta sen eestään löytää minkä taakseen jättää tai, niin makaa kuin petaa, tai, tee toiselle, niinkuin toivot itsellesi tehtävän jne. jne. En kyllä olisi mies28:aa vävyksi halunnut ja toivon ,että omat tyttäret ovat viisaampia ja kiertävät tuollaiset tyypit kaukaa. Voi vaimo/avovaimo parkaa. Ei taida sekään ymmärtää, mihin paskaan on kätensä upottanut.
[/quote]

Nii joo ja onneks mulla ei oo ton kaltasta anoppia, joka haukkuu ja arvostelee suoriltaan toisen tuntematta tätä pätkääkään. :)

Mies28

Vierailija
155/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:33"]

En oo trolli (vaikken suoraan sanottuna tajua, mitä sillä tarkoitetaan, varmaan jotain huijaria?), vaan ihan tosissaan kyl kutsun avovaimooni eukoksi, ja hän on ihan ylpee tästä nimityksestään. Joha sanottu että en osaa nimellä kutsua kun kuulostaa nii vieraalta ja eukossa enempi semmosta lämmintä rakkautta mukana. No meillä mennään näin ja jos eukko ei oo tyytyväinen niin voi muuttaa sitten tenavan kanssa pois. Tää on käyny sillekkin jo selväks suhteen alusta asti, että mä teen miten parhaaksi näen ja jollei sovi - tossa ovi. Siks ajattelinki etten koskaan tuu löytämään niin nöyrää ja semmoseen sopivaa naista, mut toisin kävi ja nyt se odottaa meidän tenavaa, jota koitettii alulle saattaa heti suhteen alusta asti! Kyllä se eukko osaa levähtää, enimmät ajat lueskelee, on netissä tai kattelee teeveetä jos ei olla luonnossa. Ollaan aika kotonaviihtyviä muutenki nii ei oo semmosta että pitää olla jokapäivä tai ees viikko harrastelemassa jotain missä tenava ei voi olla yhessä. Luonnossa se kulkee näppärästi mukana, veneillessä ja retkillä. Eiköhä mää ja eukkoni saada ihan itte päättää mimmoseen elämään ollaan tyytyväisiä. Tulimpa tähä keskusteluun vaa tuumaamaan että näin meillä, on kyllä ihan kiva vastailla teidä juttuihin kieltämättä. mies28

[/quote]

Käsitätkö kuinka mulkulta tuo kuullostaa? Niinkuin lapsi olis joku räsynukke,jota voi riepotella sinne tänne.Entä jos äiti katuukin jonakin päivänä"työnjakoanne"  väsähtää,ja sairastuu masennukseen,kun ei jaksakkaan hoitaa lasta yksin.Lemppaatko sen vauvan kans ulos,vain sen takia ettet viitsi poistua omalta mukavuusalueeltasi?

Vierailija
156/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset sankarit menee lisääntymään. Tiedän yhdenkin miehen, jonka vaimo oli viimeisillään raskaana, kun mies alkoi jo vehtaamaan toisen kanssa. Oksettavaa. Heillä oli entuudestaan yksi lapsi. Nyt vaimo on käytännössä yksinhuoltaja, mies vähät välittää lapsistaan, ja seurustelee jonkun nippanappa parikymppisen sutturan kanssa.

Vierailija
157/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö eukko saa koskaan nukkua aamulla pitkään niin että mies28 hoitaisi lasta muutaman tunnin? :( Unenpuute on kammottavaa, hulluksi tekevää kidutusta. Muistan kuinka kamalaa oli yrittää selvitä vauvavuodesta vähillä unilla, vaikka puoliso osallistuikin.

Vierailija
158/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"]

Kyllä me ollaan sovittu avovaimon kanssa, että kotona ollessaan hän hoitaa pian syntyvän lapsemme sekä kodin siivouksen kun minä käyn töissä 8-10h päivässä.

[/quote]

Sua odottaa melkoinen pommi... :D
[/quote]

Mitenkähän niin? Jos ei eukolle kelpaa niin en mä ala hyysäämään niitä, käsken muuttaa pois sit lapsinensa. Tietää kyl tämän, taitaa se pommi pudota sit eukolle jos kuvitteli että asiat muuttuu ku vauva syntyy. Onneks se on fiksu, ei kuvittele noin vaan tietää että on sen tehtävä huolehtia kodista ja perheestä. Eli myös mun tarpeista.

Mies28
[/quote]

Tämä jätkä on taas niitä jotka pitäisi laittaa turkin hihaan ja nussia uudestaan.

Vierailija
159/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:25"]Eikö eukko saa koskaan nukkua aamulla pitkään niin että mies28 hoitaisi lasta muutaman tunnin? :( Unenpuute on kammottavaa, hulluksi tekevää kidutusta. Muistan kuinka kamalaa oli yrittää selvitä vauvavuodesta vähillä unilla, vaikka puoliso osallistuikin.
[/quote]

No saahan se ny välillä, kun oon vaa kotona! Mut en mä työpäivinä voi jäädä kotii kattoo tenavaa ku meen töihin jo kello 5 itsekkin.

Mies28

Vierailija
160/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:25"]

Eikö eukko saa koskaan nukkua aamulla pitkään niin että mies28 hoitaisi lasta muutaman tunnin? :( Unenpuute on kammottavaa, hulluksi tekevää kidutusta. Muistan kuinka kamalaa oli yrittää selvitä vauvavuodesta vähillä unilla, vaikka puoliso osallistuikin.

[/quote]

Tämä on kyllä niin totta! Voin sanoa et mikään ei ole raskaampaa,kuin pienen itkevän lapsen kanssa valvominen.Omalla lapsella oli maitoallergia ja muita vatsavaivoja,ja itki yöt toisensa jälkeen,heräten huutamaan raivolla n.10 krt yössä.Mies reissussa viikkokunnissa ja isompi sisarus hoidettavana.Jos mun olis pitäny siinä tilanteessa vielä katella vetelää isää,joka ei periaatteesta osallistu lapsenhoitoon,kun se on akkojen hommaa,olisin varmaan tappanu hänet.Nii raivoisaksi tekee unenpuute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi