veikkauksia - kuka julkkispari eroaa
Tuli mieleen tosta dalerin erosta että kenen julkkiksen / julkkisparin uskotte eroavan ennemmin tai myöhemmin?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:38"]
Jenni Vartiainen eroaa varmasti syksyn aikana.
[/quote]
Eiks Jenni eronnut jo viime syksynä? Kenestä se nyt eroasisi?
Lähes kaikki tulevat ennemmin tai myöhemmin eroamaan, uskon, jopa Selänteet voivat tämän vielä kohdata, Pohtamo / Hietanen pysyvät yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:16"]
Selänteet. En usko, että tuo täydellinen onni on totta. Ja nyt ovat perheen naiset hehkuttaneet isiä/aviomiestä niin tiuhaan tahtiin, mikä herättää mun epäilykset. Ei siinä auta silikonit, rouvan sixpäkit, eikä 4 suloista lasta, kun mies iskee silmänsä nuoreen ja timmiin, joita ehkä Teemun ympärillä riittää...
[/quote]
Eiköhän Selänteet olisi jo eronneet, jos olisivat erotakseen. On kai niitä nuoria ja timmejä pyörinyt ympärillä tähänkin asti...
[/quote]
Minä taas luulen että nyt kun Teukka ei enää pelaa, niin siitä tulee joku kriisi ja saattaa tulla ero sen takia sitten. Kuitenkin niin iso muutos elämässä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:38"]
[/quote]
Eiks Jenni eronnut jo viime syksynä? Kenestä se nyt eroasisi?
[/quote]
Eikös sillä ole se Kristian 22v ? Ei ole puhuttu erosta mitään missään...
Xenia ja sen britti. Kunhan ehtivät naimisiin ensin.
Minä veikkaan, että yllättäen joku "ikuisesti" naimisissa ollut pari eroaa, kuten Marja-Liisa ja Harri Kirvesniemi. Itse olin tosi yllättynyt heidän erostaan. Vanessa ja Jari Kurri? Sofia Ruusila ja Toni Nieminen!
Ei Sirpa ja Teemu Selänne eroa. Sirpa antaa syrjähypyt anteeksi koska on tottunut tuohon elämäänsä siis hyvään elintasoon yms eikä sellaista saisi jos eroaisivat. Heillä varmasti avioehto.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:20"]Jenna ja Dani
[/quote]
Mä olin ihan varma et nää olis eronnu jo kauan sitten, mut vaikuttavat ihan onnellisilta yhdessä.
Jutta Gustafsberg ja Ari Kokkonen
Veikkaan Karalahti ja Nanna-rakas
Selänteet. En usko, että tuo täydellinen onni on totta. Ja nyt ovat perheen naiset hehkuttaneet isiä/aviomiestä niin tiuhaan tahtiin, mikä herättää mun epäilykset. Ei siinä auta silikonit, rouvan sixpäkit, eikä 4 suloista lasta, kun mies iskee silmänsä nuoreen ja timmiin, joita ehkä Teemun ympärillä riittää...
Matti ja Pia Nykänen. Vai oisko Matti muuttunut mies? Ei ole paljon kohujuttuja ollut vuoteen...