Moneltakohan Kelan asumistuki tulee tilille?!
Tulee siis suoraan mun tilille, ja aina ensimmäinen päivä. Yleensä viimeistään neljältä yöllä on tullut, mut nyt ei vieläkään... Jäätävä nälkä ku kaks viikkoa eläny ruisleivällä ja pussikeitoilla, eikä unikaan enää tule.
Kommentit (26)
Tulee vasta maanantaina, koska lauantaisin eivät maksa.
Ei kai se lauantaina tule. Taitaa olla vasta ma tilillä.
Aina se on ensimmäinen päivä tullut? Tosin nyt näköjään muutama kuukausi onki eka päivä ollut arkipäivä... Voi helvetti sentään :( !
Ap
Opitpahan akka varastoimaan ruokaa ja säästämään. Nälkä tekee hyvää sinulle. Ainakin se yrittää opettaa sinua.
Juha.
Itse samaa odottelen... En siksi että ruokaa saisin vaan että saisin vuokran maksettu.
Mitä helvettiä te viikonloppuna odottelette rahaa? Oletteko oikeasti noin tyhmiä?
Juha.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 05:57"]Opitpahan akka varastoimaan ruokaa ja säästämään. Nälkä tekee hyvää sinulle. Ainakin se yrittää opettaa sinua.
Juha.
[/quote]
Varastossa nimenomaan oli noita keittoja ja pakkasessa leipää. Vaan kun sillä 200eurolla kuussa ei herroiksi eletä, vaikka kuinka säästää... Menehän sinä takas sinne toiseen ketjuun pitämään muita jännityksessä solan tapahtumista.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:03"]Itse samaa odottelen... En siksi että ruokaa saisin vaan että saisin vuokran maksettu.
[/quote]
Eikös vuokranantajalle voi ilmoittaa, ettet ennen maanantaita pysty maksamaan?
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 05:57"]Opitpahan akka varastoimaan ruokaa ja säästämään. Nälkä tekee hyvää sinulle. Ainakin se yrittää opettaa sinua. Juha. [/quote] Varastossa nimenomaan oli noita keittoja ja pakkasessa leipää. Vaan kun sillä 200eurolla kuussa ei herroiksi eletä, vaikka kuinka säästää... Menehän sinä takas sinne toiseen ketjuun pitämään muita jännityksessä solan tapahtumista. Ap
[/quote]
Oliko sinulla oikein pakkasessa leipää ja pussikeittoja, vau. Olet melkoinen sissi :D Kokeileppe ensikuussa laittaa se toinen satanen vaikka säästöön, niin ei tarvitse täällä valittaa.
Juha.
Jos eka päivä ei ole pankkipäivä, niin asumistuki tulee kyllä edellisenä pankkipäivänä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:20"]Jos eka päivä ei ole pankkipäivä, niin asumistuki tulee kyllä edellisenä pankkipäivänä.
[/quote]
Ai olis pitäny tulla jo? Eli eilen?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:20"]Jos eka päivä ei ole pankkipäivä, niin asumistuki tulee kyllä edellisenä pankkipäivänä. [/quote] Ai olis pitäny tulla jo? Eli eilen?
[/quote]
Kyllä, eilen olisi pitänyt tulla. Itse en tällä hetkellä asumistukea saa joten en voi tarkistaa, mutta näin se on mennyt niin kauan kuin jaksan muistaa. Opintotuki taitaa olla ainoa etuus, joka maksetaan jälkijunassa. Asumistuen tarkoituksena kun on sen vuokranmaksun mahdollistaminen, niin olisi aika erikoista jos se maksettaisiin niin että vuokranmaksu viivästyy...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:34"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:20"]Jos eka päivä ei ole pankkipäivä, niin asumistuki tulee kyllä edellisenä pankkipäivänä. [/quote] Ai olis pitäny tulla jo? Eli eilen?
[/quote]
Kyllä, eilen olisi pitänyt tulla. Itse en tällä hetkellä asumistukea saa joten en voi tarkistaa, mutta näin se on mennyt niin kauan kuin jaksan muistaa. Opintotuki taitaa olla ainoa etuus, joka maksetaan jälkijunassa. Asumistuen tarkoituksena kun on sen vuokranmaksun mahdollistaminen, niin olisi aika erikoista jos se maksettaisiin niin että vuokranmaksu viivästyy...
[/quote]
No Kelan sivuilla sanotaan, et asumistuki tulee "kuukauden 1.arkipäivä", eli eikös se sitä meinaa, et tulee sitte myöhässä, ei etuajassa?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:20"]Jos eka päivä ei ole pankkipäivä, niin asumistuki tulee kyllä edellisenä pankkipäivänä.
[/quote]
Mulle ainakin tuli jo perjantaina..
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:20"]Jos eka päivä ei ole pankkipäivä, niin asumistuki tulee kyllä edellisenä pankkipäivänä.
[/quote]
Mulle ainakin tuli jo perjantaina..
[/quote]
Siis oikeesti? Asumistuki vai? Miksi tääl sit väitetään ettei tule ku vasta maanantaina, eikä itellekään ole tullut...?
Ap
Elokuun tuki tulee tietenkin elokuun ensimmäisenä pankkipäivänä, eli maanantaina. Miten se voisi tulla heinäkuussa?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 07:23"]Yleinen asumistuki
maksetaan tilillesi kuukauden 1. arkipäivänä.
http://www.kela.fi/maksupaivat
[/quote]
No näinhän mä jo sanoinki, mut eikai oikeesti sitte jolleki oo voinu tulla jo eilen?
Ap
Tulee maanantaina.