Moneltakohan Kelan asumistuki tulee tilille?!
Tulee siis suoraan mun tilille, ja aina ensimmäinen päivä. Yleensä viimeistään neljältä yöllä on tullut, mut nyt ei vieläkään... Jäätävä nälkä ku kaks viikkoa eläny ruisleivällä ja pussikeitoilla, eikä unikaan enää tule.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 07:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 07:23"]Yleinen asumistuki maksetaan tilillesi kuukauden 1. arkipäivänä. http://www.kela.fi/maksupaivat [/quote] No näinhän mä jo sanoinki, mut eikai oikeesti sitte jolleki oo voinu tulla jo eilen? Ap
[/quote]
No mitä väliä jos jollekin on tullut, ei se sua taida auttaa. Oottelet nyt maanantaihin vaan.
Ei viikonloppuna raha liiku.. elämäm_koulu vaan käytynä?
KELAN sivuilta voi esim. pankkitunnuksilla kirjautumalla tarkistella noita maksupäiviä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 06:20"]Jos eka päivä ei ole pankkipäivä, niin asumistuki tulee kyllä edellisenä pankkipäivänä. [/quote] Ai olis pitäny tulla jo? Eli eilen?
[/quote]
Kyllä, eilen olisi pitänyt tulla. Itse en tällä hetkellä asumistukea saa joten en voi tarkistaa, mutta näin se on mennyt niin kauan kuin jaksan muistaa. Opintotuki taitaa olla ainoa etuus, joka maksetaan jälkijunassa. Asumistuen tarkoituksena kun on sen vuokranmaksun mahdollistaminen, niin olisi aika erikoista jos se maksettaisiin niin että vuokranmaksu viivästyy...
[/quote]
Tulee kuun eka pankkipäivä. Jos vuokranmaksupvä on esim 2.8, mikä on su, niin maksupäivä siirtyy kuun ekalle arkipäivälle/pankkipäivälle joka on ma 3.8. eikä va voi siitä kitistä.
Sama koskee muuten lainojakin jos lyhennyspvä on kuun eka (pankki)pvä. Kuun alkaessa viikonloppuna kuten tässä kuussa, pankki ottaa lyhennyksen tililtä vasta 3.8. Korkoa menee näin muutama sentti enemmän.
Ihan oikeastiko täällä on ihmisiä jotka eivät ole asiasta tietoisia... voi elämä.
Anomus KELAssa. Toivotaan että tulee nopeesti kun on reissu tulossa eikä viitsisi maksaa omista rahoista. Kiitos tuulipuvut että annatte minun elää elämää valtion varoilla.
Perustyperykset taas asialla. Pientä yleissivistystä kehiin. Kannattaa valittaa soinilaisille: väärin maksettu.