Onko väärin testata miestä näin?
Halusin tietää pitääkö mies minua pelkkänä panona. En kysynyt suoraan vaan kysyin häneltä näin: "Haittaako jos pannaan eikä nähdä enää sen jälkeen?" Mies vastasi että haittaa. Sanoin sitten että selvä. Puhuimme sitten muita juttuj ja puhelun lopussa hän sanoi että hänelle tuli paha mieli siitä mitä häneltä kysyin.
Onko väärin testata noin? Olenko ihan kauhea ihminen?
Kommentit (48)
Hehheh, mitäs luulet, että ko. sälli olis sulle vastannut, jos hän haluaisikin vain sitä, mitä pelkäät hänen haluavan? Oveluus on kuule vähän sellainen juttu, että sitä joko on tai ei. Tuntuu nykyään olevan monella oletamus, että elämässä pärjää paremmin, jos hieman venyttää moraalia ja on tällä tavoin "ovela". Se on ilmeisesti joku telkkarista otettu yksinkertaistus; tuo kusetti tuota noin kierosti ja sai haluamansa, onpa väärin ja ovelaa. Nöyp. Kierous ilman synnynnäistä lahjakkuutta kusettamiseen on vain kusipäisyyttä muita kohtaan ja asioiden monimutkaistamista itselle. Ihminen voi älyllisestä lahjakkuuttaan olla olla ovela, ja sitten arvomaailmansa mukaan käyttää tätä taitoaan yleisesti rakentavaan, tai muista hyötymään pyrkivään toimintaan. Mutta se on ihan eri asia. Jos ei ole ovela luontojaan, ei tule sellaiseksi vain moraalia venyttämällä.
Mies.
Mies vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta minusta. Kyllä minä tunnistan millainen mies on pelaaja ja millainen ei. Hän muistuttaa minua miehestä jolle tein todella paskaisesti teini-iässä. En halua enää koskaan tehdä sellaista. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:34"]
Oot aivovammainen, jos luulet, että miehet ois niin yksinkertaisia, että eivät osaisi manipuloida ja sanoa niitä sanoja, että saa pelkästään sitä mitä haluaa.
[/quote]
Plaah. Tunnen miehet kuin omat taskuni. On jo sen verran kokemusta. Aivovammainen saatan hyvin ollakin, mutta kukaan mies ei minua enää pysty kusettamaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:59"]
Hehheh, mitäs luulet, että ko. sälli olisi sulle vastannut, jos hän haluaisikin vain sitä, mitä pelkäät hänen haluavan? Oveluus on kuule vähän sellainen juttu, että sitä joko on tai ei ole. Tuntuu nykyään olevan monella olettamus, että elämässä pärjää paremmin, jos hieman venyttää moraalia ja on tällä tavoin "ovela". Se on ilmeisesti joku telkkarista otettu yksinkertaistus; tuo kusetti tuota noin kierosti ja sai haluamansa, onpa väärin ja ovelaa. Nöyp. Kierous ilman synnynnäistä lahjakkuutta kusettamiseen on vain kusipäisyyttä muita kohtaan ja asioiden monimutkaistamista itselle. Ihminen voi älyllistä lahjakkuuttaan olla ovela, ja sitten arvomaailmansa mukaan käyttää tätä taitoaan joko johonkin yleisesti rakentavaan, tai muista hyötymään pyrkivään toimintaan. Mutta se on ihan eri asia. Jos ei ole ovela luontojaan, ei tule sellaiseksi vain moraalia venyttämällä.
Mies.
[/quote]Sori, hirveää kännitekstiä...
tuolla kysymyksella kerrot itsestäsi sen, ettei mies ole sinulle kovin tärkeä ja helposti paneskelet ympäriinsä.
Sekö siis oli se viesti, jonka halusit miehen tietoon?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:34"]
Oot aivovammainen, jos luulet, että miehet ois niin yksinkertaisia, että eivät osaisi manipuloida ja sanoa niitä sanoja, että saa pelkästään sitä mitä haluaa.
[/quote]
Plaah. Tunnen miehet kuin omat taskuni. On jo sen verran kokemusta. Aivovammainen saatan hyvin ollakin, mutta kukaan mies ei minua enää pysty kusettamaan. Ap
[/quote]
Jos oikeasti tuntisit, niin sun ei tarvitsisi käyttää noin alkeellisia testejä. Mies kyllä tiesi, mitä kysymykseesi pitää vastata, jos haluaa pildeä jatkossakin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:02"]
Mies vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta minusta. Kyllä minä tunnistan millainen mies on pelaaja ja millainen ei. Hän muistuttaa minua miehestä jolle tein todella paskaisesti teini-iässä. En halua enää koskaan tehdä sellaista. Ap
[/quote]
Höpö höpö.. jos mies vaihtaa mielipidettään, eikä enää olekkaan naisesta kiinnostunut, niin mies oli pelaaja.
Jos mies kohtaa uuden naisen, joka tuntuu sopivammalta, on mies pelaaja.
Jos nainen kohtaa itselleen sopivamman miehen, niin nainen seuraa vain sydäntään.
Haittaisi kaiketi, jos sattuisi olemaan sellainen henkilö, jonka tapaisi mieluusti uudelleen muutenkin kuin panot mielessä.
m41
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:34"] Oot aivovammainen, jos luulet, että miehet ois niin yksinkertaisia, että eivät osaisi manipuloida ja sanoa niitä sanoja, että saa pelkästään sitä mitä haluaa. [/quote] Plaah. Tunnen miehet kuin omat taskuni. On jo sen verran kokemusta. Aivovammainen saatan hyvin ollakin, mutta kukaan mies ei minua enää pysty kusettamaan. Ap [/quote] Jos oikeasti tuntisit, niin sun ei tarvitsisi käyttää noin alkeellisia testejä. Mies kyllä tiesi, mitä kysymykseesi pitää vastata, jos haluaa pildeä jatkossakin.
[/quote]
No kyllä minä jo tiesin että hän haluaa minusta enemmän. Halusin vain kuulla sen. Tykkään kuulla sellaisia asioita. Minusta ne tekevät elämisestä elämisen arvoisen. Haluan nähdä toisen sydän auki...vaikka sinä et ehkä uskokaan, että miehilläkin on sydän. Ja se lyö jopa naista kovempaa rakkaudesta. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:34"]
[/quote]
[/quote]
Ethän tunne jos kyselet tollasia.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:00"]
Halusin tietää pitääkö mies minua pelkkänä panona. En kysynyt suoraan vaan kysyin häneltä näin: "Haittaako jos pannaan eikä nähdä enää sen jälkeen?" Mies vastasi että haittaa. Sanoin sitten että selvä. Puhuimme sitten muita juttuj ja puhelun lopussa hän sanoi että hänelle tuli paha mieli siitä mitä häneltä kysyin. Onko väärin testata noin? Olenko ihan kauhea ihminen?
[/quote]
Toihan on ihan ok toimintaa jos olet iältäsi siinä 17 - 22 vuotias, vähän epävarma vielä omasta itsestäsi.
Noiden ikävuosien jälkeen tuo touhu on jo säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:34"] Oot aivovammainen, jos luulet, että miehet ois niin yksinkertaisia, että eivät osaisi manipuloida ja sanoa niitä sanoja, että saa pelkästään sitä mitä haluaa. [/quote] Plaah. Tunnen miehet kuin omat taskuni. On jo sen verran kokemusta. Aivovammainen saatan hyvin ollakin, mutta kukaan mies ei minua enää pysty kusettamaan. Ap [/quote] Ethän tunne jos kyselet tollasia.
[/quote]
Kyllä minä tunnen. En jaksa jankata tästä enempää. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:18"]
Lopputulos on tärkein. Ei se miten siihen päädyttiin.
[/quote]
J. Stalin
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:32"]
Halusin tietää pitääkö mies minua pelkkänä panona. En kysynyt suoraan vaan kysyin häneltä näin: "Haittaako jos pannaan eikä nähdä enää sen jälkeen?" Mies vastasi että haittaa. Sanoin sitten että selvä. Puhuimme sitten muita juttuj ja puhelun lopussa hän sanoi että hänelle tuli paha mieli siitä mitä häneltä kysyin. Onko väärin testata noin? Olenko ihan kauhea ihminen?
[/quote]
Toihan on ihan ok toimintaa jos olet iältäsi siinä 17 - 22 vuotias, vähän epävarma vielä omasta itsestäsi.
[/quote]
No sitten olen säälittävä. Minua ei haittaa näyttää heikkouksiani. Harvat ihmiset pystyvät siihen. Kaiken täytyy näyttää aina niin täydelliseltä ulospäin, vaikka ei sitä todellisuudessa olisikaan. Minä jos kuka uskallan olla oma itseni. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:34"] Oot aivovammainen, jos luulet, että miehet ois niin yksinkertaisia, että eivät osaisi manipuloida ja sanoa niitä sanoja, että saa pelkästään sitä mitä haluaa. [/quote] Plaah. Tunnen miehet kuin omat taskuni. On jo sen verran kokemusta. Aivovammainen saatan hyvin ollakin, mutta kukaan mies ei minua enää pysty kusettamaan. Ap [/quote] Jos oikeasti tuntisit, niin sun ei tarvitsisi käyttää noin alkeellisia testejä. Mies kyllä tiesi, mitä kysymykseesi pitää vastata, jos haluaa pildeä jatkossakin.
[/quote]
No kyllä minä jo tiesin että hän haluaa minusta enemmän. Halusin vain kuulla sen. Tykkään kuulla sellaisia asioita. Minusta ne tekevät elämisestä elämisen arvoisen. Haluan nähdä toisen sydän auki...vaikka sinä et ehkä uskokaan, että miehilläkin on sydän. Ja se lyö jopa naista kovempaa rakkaudesta. Ap
[/quote]
Ihan varmasti useimmilla miehellä on suurempi ja kovempaa lyövä sydän kuin sulla.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:40"]
[/quote]
[/quote]
No sitten olen säälittävä. Minua ei haittaa näyttää heikkouksiani. Harvat ihmiset pystyvät siihen. Kaiken täytyy näyttää aina niin täydelliseltä ulospäin, vaikka ei sitä todellisuudessa olisikaan. Minä jos kuka uskallan olla oma itseni. Ap
[/quote]
Oma epärehellinen itsesi. Ja sitten narsistisesti puolustelet omaa kieroa käytöstäsi ilman häpeää.
[/quote]
J. Stalin
[/quote]
Lopputulos ei ollut hyvä. Ei siis ole vertailuun kelpoinen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:57"]
[/quote]
J. Stalin
[/quote]
Lopputulos ei ollut hyvä. Ei siis ole vertailuun kelpoinen.
[/quote]
Miehen näkökulmasta lopputulos tuskin on hyvä, jos ap:hen lankeaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos olisit niin kovin aito ja valmis näyttämään heikkouksiasi, niin miksi piti testata tuolla tavoin? Miksi et voinut kysyä suoraan vaan se piti vääntää typerästi muka salaperäiseen kysymykseen.
"Mä haluaisin tietää oletko mun kanssani vaan siksi että multa saa pillua vai onko sulla oikeitakin tunteita tässä mukana. Kun minua pelottaa että olisit vain seksin takia kanssani."
[/quote]
Ei se väärin ole muttei ole myöskään väärin jos mies alkaa katsella muita naisia, koska haluat vain panna.