Onko väärin testata miestä näin?
Halusin tietää pitääkö mies minua pelkkänä panona. En kysynyt suoraan vaan kysyin häneltä näin: "Haittaako jos pannaan eikä nähdä enää sen jälkeen?" Mies vastasi että haittaa. Sanoin sitten että selvä. Puhuimme sitten muita juttuj ja puhelun lopussa hän sanoi että hänelle tuli paha mieli siitä mitä häneltä kysyin.
Onko väärin testata noin? Olenko ihan kauhea ihminen?
Kommentit (48)
Typerää pelailua taholtasi.
"En sano suoraan, vaan käännän sanottavani päälaelleen ja vain minä tiedän totuuden, mies saa sitten arvailla mikä on "oikea" vastaus kysymykseeni, jolla etupyllyni saatavuus jatkuu".
Kiva varmaan kanssasi käydä keskustelua ja miettiä suhteen tilaa...
Jos jotain haluaa vain panna niin miksi sitä ei haluaisi panna useammin jos ei ole kännissä ja hakemassa yhdenillanjuttua?
Se luulee ettet oo tosissas sen kanssa, joten älä ihmettele jos etsii uuden.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:10"]Jos jotain haluaa vain panna niin miksi sitä ei haluaisi panna useammin jos ei ole kännissä ja hakemassa yhdenillanjuttua?
[/quote]
Eikös miehet tykkää vaihtelusta?
Mä oon myös tehnyt noin. Kummasti miehestä sai selvän viestin että häntä kiinnostaa vain minä. Nailed it.
Naisilla (ei kaikilla) on just toi kun täytyy pönkittää sitä haurasta egoa XD
Olen enemmän kuin seksistä vain kiinnostunut. Haluan kaiken kanssasi.
Lopputulos on tärkein. Ei se miten siihen päädyttiin.
Onhan tuollainen aika julmaa. Mutta en tuomitse.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:18"]
[/quote]
Me kaikki kuollaan, on siis mielestäsi ihan sama miten siihen päädytään. Eli koko eletty elämä on turhaa kuoleman odottelua.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:18"]
[/quote]
Me kaikki kuollaan, on siis mielestäsi ihan sama miten siihen päädytään. Eli koko eletty elämä on turhaa kuoleman odottelua.
[/quote]
Totta.
Oot aivovammainen, jos luulet, että miehet ois niin yksinkertaisia, että eivät osaisi manipuloida ja sanoa niitä sanoja, että saa pelkästään sitä mitä haluaa.
PizzaihottumaJorma5