Apua! Olin kaksi kertaa keskeytetyssä yhdynnässä, menkkoja ei kuulu
Olimme mieheni kanssa muutama viikko sitten kaksi kertaa saman illan aikana keskeytetyssä yhdynnässä, yleensä käytämme kondomia. Nyt kuukautisia ei kuulu. Kierto ollut vuosia 28 päivää päivän marginaalilla, nyt jo kolme päivää myöhässä. Olen ollut kaksi viimeistä viikkoa melankolinen, väsynyt ja ollut outoja syöpöttelykohtauksia.
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että oon raskaana? Kuinka suuri todennäköisyys on, kun tosiaan kaksi kertaa ollaan oltu ilman kondomia?
Olen 23v, jos sillä tässä on merkitystä.
Kommentit (29)
Voit olla raskaana, kuten varmaan itsekin tajuat. Tee testi.
Toivon todella, että kyseessä on provo. Jos ei, niin toivon todella, ettet päädy aborttiin.
Kyllä tohon ikään mennessä pitäisi jo osata käyttää ehkäisyä.
Keskeytetty yhdyntä on meillä ainakin ollut varma monta vuotta
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:54"]
Voit olla raskaana, kuten varmaan itsekin tajuat. Tee testi.
[/quote]
Kannattaako jo tehdä vai vielä odotella?
t.ap
Mulla eräs tuttu, joka käyttää keskeytettyä yhdyntää. Kolme esnimmäistä lasta on syntynyt 10 kk välein, saa nähdä miten ne seuraavat.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:42"]
Olimme mieheni kanssa muutama viikko sitten kaksi kertaa saman illan aikana keskeytetyssä yhdynnässä, yleensä käytämme kondomia. Nyt kuukautisia ei kuulu. Kierto ollut vuosia 28 päivää päivän marginaalilla, nyt jo kolme päivää myöhässä. Olen ollut kaksi viimeistä viikkoa melankolinen, väsynyt ja ollut outoja syöpöttelykohtauksia.
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että oon raskaana? Kuinka suuri todennäköisyys on, kun tosiaan kaksi kertaa ollaan oltu ilman kondomia?
Olen 23v, jos sillä tässä on merkitystä.
[/quote] teillähän kävi mukavasti joten onnittelut. vieläkö on noin hölömöjä olemassa? ei pure valistus ei.
Keskeytetty yhdyntä, tuo viiden tähden luottoluokitusehkäisymenetelmä......
Onnea tuleville vanhemmille!
- Miksi kutsutaan ihmisiä jotka luottavat keskeytettyyn yhdyntään?
- Isäksi ja äidiksi
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:59"]Keskeytetty yhdyntä on meillä ainakin ollut varma monta vuotta
[/quote]
Meilläkin on keskeytetty yhdyntä ehkäisynä, MUTTA sillä asenteella, että jos tulisin raskaaksi, niin sitten tulee vauva.
Tuossa iässä on jo tarkoituskin saada lapsia
Mullakin toimi keskeytetty ex miehen kanssa 3 vuotta. Uuden miehen kanssa se toimi n kuukauden.
Tottakai voit olla raskaana. Tää ei oo mikään varma ehkäisykeino, mutta ei mikään mukaan. Me mieheni kanssa siirryttiin kondomista keskeytettyyn yhdyntään, ja meillä se toimi. Tosin luulin toisinaan olevani raskaana (koska tiedostin että keskeytetty yhdyntä pettää helpommin kuin kondomi, eikä se ole VARSINAINEN ehkäisy oikeastaan) ja kuvittelin jotenkin raskauden niin että sain kaikkia oireitakin jota ei vielä niin varhaisessa vaiheessa oikeasti esiinny:D Me kuitenkin siirryttiin tähän keskeytettyyn yhdyntään vasta kun vauvan tulo ei olisi ollut niinkään epämieluisa yllätys. Kuitenkin meidän piti luopua myös keskeytetystä yhdynnästä, ennenkuin vasta heti tärppäsi. Mutta onhan se vähän riskaabelia kun pienikin määrä siemennestettä sen raskauden mahdollistaa..
Mua huvittaa nää "apua, olenko raskaana!?"-ketjut. Apua ja vertaistukea saa kysellä joo mutta tehkää nyt hyvät ihmiset aina ensin se testi, panikoikaa vasta sitten.
Todella todennäköisesti oot raskaana. Ihan senkin takia, että kaks kertaa päivän aikana ootte panneet. Ekalta kerralta kun mies on lauennut, on tod.näk. jäänyt spermaa penikseen, ja sit seuraavassa yhdynnässä kulkeutunut sun sisään. Kyllä keskeytetty yhdyntäkin toimii ehkäisynä, mutta siinä pitää oikeasti tietää, mitä tekee.
Suurin osa keskeytetyn yhdynnän raskauksista seuraa siitä, kun mies ei malta vetää penistään ulos tarpeeksi ajoissa. Jos oisin ite mies niin ois aika vaikeaa vetää kikkeli ulos just kun tuntuu parhaalta...
jugs