Apua! Olin kaksi kertaa keskeytetyssä yhdynnässä, menkkoja ei kuulu
Olimme mieheni kanssa muutama viikko sitten kaksi kertaa saman illan aikana keskeytetyssä yhdynnässä, yleensä käytämme kondomia. Nyt kuukautisia ei kuulu. Kierto ollut vuosia 28 päivää päivän marginaalilla, nyt jo kolme päivää myöhässä. Olen ollut kaksi viimeistä viikkoa melankolinen, väsynyt ja ollut outoja syöpöttelykohtauksia.
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että oon raskaana? Kuinka suuri todennäköisyys on, kun tosiaan kaksi kertaa ollaan oltu ilman kondomia?
Olen 23v, jos sillä tässä on merkitystä.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:42"]
Olimme mieheni kanssa muutama viikko sitten kaksi kertaa saman illan aikana keskeytetyssä yhdynnässä, yleensä käytämme kondomia. Nyt kuukautisia ei kuulu.
[/quote]
Eli olette päättäneet hyväksyä lapsen mahdollisuuden. Tuosta avauksesta ei selvinnyt, mihin sitä apua tarvitset.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:42"]
Kuinka suuri todennäköisyys on, kun tosiaan kaksi kertaa ollaan oltu ilman kondomia?
Olen 23v, jos sillä tässä on merkitystä.
[/quote]
Eihän tilanteellanne enää ole mitään tekemistä todennäköisyyksien kanssa. Kun on ollut yhdynnässä, nyt on mietittävä siltä lähtökohdalta, että sisälläsi voi jo olla vauva.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:43"]Todella todennäköisesti oot raskaana. Ihan senkin takia, että kaks kertaa päivän aikana ootte panneet. Ekalta kerralta kun mies on lauennut, on tod.näk. jäänyt spermaa penikseen, ja sit seuraavassa yhdynnässä kulkeutunut sun sisään. Kyllä keskeytetty yhdyntäkin toimii ehkäisynä, mutta siinä pitää oikeasti tietää, mitä tekee.
[/quote]
Ei kai! Mies juuri mietti muistiko pestä peniksensa seksin jälkeen (oli kortsu) kun sitten yöllä tökkäsi sen uudestaan ilman kortsua mutta ei kovin kauaksi aikaa.
Eikai se vaikuta tähän ootko raskaana että oot 23. Muutakun että tuut todennäköisesti helpommin raskaaksi kun 53 vuotias.. Ja ps. 23 vuotiais ei edes ole mikään übernuori äidiksi.. Nyky yhteiskunnassa kun vaan sitä ollaan nuori äiti vielä 30 veenäkin. Tee raskaustesti. Jos testi on negatiivinen voit yllätykseksesi helpotuksen lisäksi kokea pienen pettymyksen läikähdyksen..
Minä.ja poikaystävä käytimme neljä vuotta keskeytettyä yhdyntää, kun sopivaa pilleriä ei kokeiluista huolimatta löytynyt, eikä kortsun kanssa jaksanut aina säätää. Tulin raskaaksi ja tein abortin. Ja aloitin ne pillerit, vaikka en tyytyväinen olooni olekaan...
Nyt on vuosi 2015 ja sulla o ollut ehkäisasiat ja raskaaksi tulo takuulla esillä koulussa, ja takuulla et ole voinut olla törmäämättä niihin täällä netissä.
...ett voi olla, että olet ja voi olla että et ole.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:54"]
Voit olla raskaana, kuten varmaan itsekin tajuat. Tee testi.
[/quote]
Kannattaako jo tehdä vai vielä odotella?
t.ap
[/quote]
Kipittele heti maanantaina Porvoon terveyskeskukseen. Siellä osaavat neuvoa.
Keskeytetty yhdyntä johtaa usein keskeytettyyn raskauteen.