Lidl-ruokavinkki
Tein tänään annoksen porsaan sisäfileepihveistä ( 3 kpl pientä), perunoista, tomaateista ja metsästä poimituista kantarelleista. Annos maksoi yhteensä noin 2 €, kun Lidlistä ostin tavarat, ja mitä herkkua.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:23"]Heinäkuussa säästin 100€ kun ostin kaikki ruat Lidlistä
Sinkku nainen
[/quote][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:23"]Heinäkuussa säästin 100€ kun ostin kaikki ruat Lidlistä
Sinkku nainen
[/quote]
Olet ilmeisesti kova syömään tai vertaat johonkin Stockan herkkuun, tuollainen ero yhden hengen ruuissa on päätön. Missä käyt yleensä ja paljonko menee? Minä kulutan 30-40 euroa viikossa S-Marketissa ja syön hyvin.
[/quote]
Tänään ostin jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, kaalilaatikkoa, liha-perunavuoka, salmiakkiautoja 3 ja pullan. Maksoi 7,20€ ja s-marketissa samat tuotteet 9.70€ jos ostan joka päivä niin kuukaudessa säästää 75€
Lauantain ruokavinkki: gouda-juustoviipaleet 4 €/ 1kg. Maksatte itsenne kipeäksi K-kapitalistien tai Smarkettien samanlaisista tuotteista :DD T. mies
Heinäkuussa säästin 100€ kun ostin kaikki ruat Lidlistä
Sinkku nainen
Mä olen säästänyt, kun vaihdoin takaisin Prismaan ;)
S-marketissa oli tänään kurkku 1,99€ kilo onko Lidlissä vielä 1€ kilo? Jäävuorisalaattia sama hintainen molemmissa
Eilen oli Janakkalassa hra Ehrnroothin hautajaiset. RIP. Hän oli minun Lidl-kaveri:). Jostain syystä satuttiin pari kertaa viikossa aina samaan jonoon ja juteltiin niitä näitä. Hintatietous on viisautta, kun vielä tietää hinta-laatu suhteen! Lidl on ihan paras. Kalat haen muualta, paitsi turskafileet, nams.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:34"]S-marketissa oli tänään kurkku 1,99€ kilo onko Lidlissä vielä 1€ kilo? Jäävuorisalaattia sama hintainen molemmissa
[/quote]
Lidlissä kurkku maksaa tänään 1,05 €/kg kilo, samaten tomaatit 1,05 €/kg. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:23"]Heinäkuussa säästin 100€ kun ostin kaikki ruat Lidlistä
Sinkku nainen
[/quote][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:23"]Heinäkuussa säästin 100€ kun ostin kaikki ruat Lidlistä
Sinkku nainen
[/quote]
Olet ilmeisesti kova syömään tai vertaat johonkin Stockan herkkuun, tuollainen ero yhden hengen ruuissa on päätön. Missä käyt yleensä ja paljonko menee? Minä kulutan 30-40 euroa viikossa S-Marketissa ja syön hyvin.