Onko poikaystäväni homo?
hän ei pidä machoilevista miehistä, kännissä halailee naisia ja miehiä (voi huumorimielessä puristaa pakarastakin miestä), hänellä on paljon naispuolisia kavereita. Ja seksissä... Nauttii palkon kun otan suihin mutta usein joudun tekemään aloitteen kunnon seksiin. Muuten hän kiihottuu minusta ym. herkästi. Asia vaivaa ja tiedän ettei hän vastaisi suoraan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
31.07.2015 klo 20:11
Mä olen homo ja välttelen naisia. Vastoin yleistä luuloa homoja ei todellakaan kiinnosta naisten ystävyys.
Kaikki ovat samanlaisia kuin sinä? Kuvailepa itseäsi lisää niin ap ja kaikki muutkin samassa tilanteessa olevat saavat vastauksen siihen onko poikaystävä homo.
No ei myöskään mulla eikä mun kavereilla ole naisia kavereina yhtään, ei meillä ole mitään yhteistä. Homot hengaa mieluiten keskenään.
Moni homo seurustelee naisen kanssa kun ei uskalla eikä voi olla oma itsensä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Moni homo seurustelee naisen kanssa kun ei uskalla eikä voi olla oma itsensä julkisesti.
Herätys vuoteen 2015, jolloin homus ei pelkästään ole hyväksyttävää, vaan homoille levitetään punaiset matot, homoja paapotaan, homoutta pidetään parempana kuin heteroutta, homous katsotaan lieventäväksi asianhaaraksi murhissa jne jne. Oot jäänyt jonnekin menneille vuosille ajatuksinesi :D
Paitsi sellaiset eivät ole mitään homoja vaan korkeintaan bissejä. Oikea homo ei sakaannu mihinkään akan lutkiin. Jos sellaiset yrittää väittää itseään muka homoksi jotka ovat saastuttaneet itseään naisilla, niin takulla valehtelevat!