Onko poikaystäväni homo?
hän ei pidä machoilevista miehistä, kännissä halailee naisia ja miehiä (voi huumorimielessä puristaa pakarastakin miestä), hänellä on paljon naispuolisia kavereita. Ja seksissä... Nauttii palkon kun otan suihin mutta usein joudun tekemään aloitteen kunnon seksiin. Muuten hän kiihottuu minusta ym. herkästi. Asia vaivaa ja tiedän ettei hän vastaisi suoraan.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:08"]
Kuinka vahvasti hän halajaa anaalisia koituksia?
[/quote]
coituksia siis.
Tuskin on. Homoja on oikeasti melko vähän, ja miksi hengailisi kanssasi, jos olisi?
Mä olen homo ja välttelen naisia. Vastoin yleistä luuloa homoja ei todellakaan kiinnosta naisten ystävyys.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:11"]
Mä olen homo ja välttelen naisia. Vastoin yleistä luuloa homoja ei todellakaan kiinnosta naisten ystävyys.
[/quote]
No tämä.
Öööm? Siis sun poikaystäväs on homo vaan siksi koska joudut tekemään aloitteen yleensä? Tuskinpa on kuule homo jos saa nousemaan kanssasi :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:11"]
[/quote]
No tämä.
[/quote]
Tuo, se
Epäilen asiaa koska miehen porukat olisi varmasti tuomitsevia asian suhteen. Anaalista on kysynyt ettei tarvitsisi käyttää kumia, mutta kieltäytyessäni totesi ettei se siitäkään oo hyvä idea.
ap
[/quote]
Sinähän oletkin oikeutettu puhumaan muiden puolesta.
[/quote]
Ja homothan ovat homogeeninen ryhmä jossa kaikki ovat kuin sinä.
[/quote]
Kaikki ovat samanlaisia kuin sinä? Kuvailepa itseäsi lisää niin ap ja kaikki muutkin samassa tilanteessa olevat saavat vastauksen siihen onko poikaystävä homo.
Riippuu siitä onko ap mahdollisesti mies.
Mitä jos vaikka laihduttaisit , ja pukeutuisit naisellisemmin ?
Onko poikaystäväsi käyttänyt steroideja? Ne sekoittaa aika monen hormonitoiminnan. Bodaripiireissä homous on yleisempää kuin normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:08"]
[/quote]
coituksia siis.
[/quote] Jos haluaa naisen anaaliin niin ei välttämättä ole kyse homosta. Jos taas miehen kanssa niin voisin uskoa et olis siihen suuntaan.
Tiedän homoja jotka satunnaisesti panevat naisia. Reikä ku reikä. Ovat siis umpihomoja. Jos tekee mieli ja seisoo niin ei se ohi mee jos nainen vetää pimees housut nilkkoihin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:49"]
Onko poikaystäväsi käyttänyt steroideja? Ne sekoittaa aika monen hormonitoiminnan. Bodaripiireissä homous on yleisempää kuin normaalisti.
[/quote]
Samaa olen kuullut. Varjeltu salaisuus, ainakin hormonidiilereiden keskuudessa.